Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare en av oppløsningene som funker nogenlunde, og det er 1024 x 768. Alt annet blir bare helt jævlig. Har prøvd på 3 tver, med hdmi på tre og komponent på 2 av dem. Komponent funker ikke i det hele tatt, bare crappy kvalitet, og med hdmi så er det bare 1024 x 768 som gir ok kvalitet, men det er jo ikke Hd kvalitet. Er det xboxen min som er ødelagt? Kan i tillegg si at xboxen min har vanskelig for å lese spill, kan det ha noen sammenheng?

Lenke til kommentar

Russere i MW2 kan brenne et visst sted ass...Spillet er gøy i så å si alle andre runder enn der russere er med. De hakker som juling, løper dobbelt så fort som alle andre, og bruker utelukkende G18 og noobtube. Greit nok at de doper seg i idrett osv, men må de være feige også i spill? Russere har virkelig noe å bevise generelt syns jeg, at de faktisk kan være fair. På den positive siden er det grisegøy å eie dem heftig, selv om det er vanskelig :p

Lenke til kommentar

Russere i MW2 kan brenne et visst sted ass...Spillet er gøy i så å si alle andre runder enn der russere er med. De hakker som juling, løper dobbelt så fort som alle andre, og bruker utelukkende G18 og noobtube. Greit nok at de doper seg i idrett osv, men må de være feige også i spill? Russere har virkelig noe å bevise generelt syns jeg, at de faktisk kan være fair. På den positive siden er det grisegøy å eie dem heftig, selv om det er vanskelig :p

Er du mye host?

hit og last ned programmet... ;)

 

Man bruker det programmet til å kicke folk med om man er host.

Dette er et program som kjører i bakgrunnen og overvåker nettrafikken på maskinen og kan ikke oppdages av VAC.

Dette er IKKE en hack, dette er et verktøy for å fjerne hackere/cheatere.

 

Om du treffer på cheatere er det så jævla priceless å fortelle dem deres IP og fortelle at de har en firewall som suger og at du har lagt en trojaner på maskinen deres for så å kicke de... :p

Spesielt om det er en i en klan, det er helt vilt å se reaksjonene til folk som tror de er imba hackere :p

 

Ja jeg HATER også russere mer enn mye annet.

 

Tipper russerne hacket når de inntok Berlin. Men må si jeg er fornøyd med de nye oppdateringene til både ps3 og MW2. Har ikke oppdaget en hacket server enda. Eller spillere for den saks skyld.

Spiller du på pc eller konsoll? For på pc er det bare å joine ground war så ser du de med en gang :ph34r:

Lenke til kommentar

Tipper russerne hacket når de inntok Berlin. Men må si jeg er fornøyd med de nye oppdateringene til både ps3 og MW2. Har ikke oppdaget en hacket server enda. Eller spillere for den saks skyld.

Spiller du på pc eller konsoll? For på pc er det bare å joine ground war så ser du de med en gang :ph34r:

 

Vil vel tippe konsoll, siden han skriver oppdateringen til PS3 og MW2

Lenke til kommentar

Tipper russerne hacket når de inntok Berlin. Men må si jeg er fornøyd med de nye oppdateringene til både ps3 og MW2. Har ikke oppdaget en hacket server enda. Eller spillere for den saks skyld.

Spiller du på pc eller konsoll? For på pc er det bare å joine ground war så ser du de med en gang :ph34r:

 

Vil vel tippe konsoll, siden han skriver oppdateringen til PS3 og MW2

Da er han heldig for på pc må vi kicke folk nesten hver match nå... :hrm:

Lenke til kommentar

Nei men er fortsatt ganske latterlig at man må ty til 3 parts programmvare for å blokkere ip-adr til folk (har ikke sjekka ut linken din, men regner med at det er konseptet?)

 

Selvom det ikke er noe vanskelig, så forventer jeg at JEG slipper å tenke på cheaters når jeg betaler 500 kr for et spill! Og dessuten er det ikke alltid man er host.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, som du til nå sikkert har funnet ut, så spiller jeg på PS3 ja. Etter at GeoHot og andre hackere begynte å messe med ps3, så har det vert cheatere konstant på MW2. Merkelige zombie modes, folk i lufta som one-shotter med aimbot ved bruk av hvilket som helst våpen. 10 harriers i en og samme slengen fra samme karen osv osv. Sony fortsetter å oppdatere, og de fortsetter med hackingen sin. Slik går da altså syklusen. Men jeg har ikke spilt på flere mnd pga cheating, så jeg er fornøyd med at de er borte for nå. (Men hvem vet hvor lenge).

Lenke til kommentar

Nice med nuke.

 

Har akkurat startet med ny prestige (nr. 3) etter at jeg ble boosta fra lvl 43 til 70 på prestige 2 etter en runde innom en hacka lobby i går ettermidag, jævla dritt altså.

 

Har jo selvfølgelig ikke gjort det lure opplegget som ble anbefalt et par sider tilbake her med dette kopiere "stat" filene dine og erstatte de ved slike anledninger.

Får nok se om jeg finner tilbake innlegget og får gjort det nå slik at jeg slipper slikt en gang til.

 

min høyeste killstreak pr nå er forøvrig 22.

 

edit: får vanligvis 1-2 killstreaks på 10-12 pr runde(om jeg ikke spilelr på et dårlig lag eller suger totalt selv)

Endret av ananashapå
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...