Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kompis av meg har spilt CS profesjonelt (no lie, fem stykker fra Tromsø var europameste for noen år siden) og han reagerte på at folk ikke spilte objectives når jeg viste han mw2.

Han kjente umiddelbart igjen pros og noobs og mente at kanskje en eller 2 visste hva de holdt på i en groundwarfight...

 

Navn på clanen?

Lenke til kommentar

En kompis av meg har spilt CS profesjonelt (no lie, fem stykker fra Tromsø var europameste for noen år siden) og han reagerte på at folk ikke spilte objectives når jeg viste han mw2.

Han kjente umiddelbart igjen pros og noobs og mente at kanskje en eller 2 visste hva de holdt på i en groundwarfight...

 

Navn på clanen?

Tror de hette Northern Saints elns... De "konverterte" til WoW da det kom :p

Lenke til kommentar

men jeg spiller spillet sånn som det skal spilles.

 

Blir teit å si dette. Du kan dessverre ikke bestemme hvordan spillet SKAL spilles. Mange spiller for å ha det gøy, og da kan ikke noen andre enn personen selv bestemme hvordan de skal spille for å få mest ut av det. Kanskje synes du og mange andre at den måten noen spiller på er feig/teit/ubrukelig osv, men spillet er laget sånn og alle har lov til å benytte seg av det utviklerne har lagt inn i spillet.

 

Det finnes ingen fasit på hvordan man SKAL spille.

 

Edit: Quote-greia ble litt feil, men det er fra BerZerks innlegg tidligere.

Endret av Dacca
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Problemet her er at spill utviklerene ville ikke at det skulle brukes slik, og har nå gjort det ubrukelig. Sniping er ødelagt i Black Ops fordi det var så utrolig mye quickscoping i MW2 og Cod4. Jeg liker sniping, men nå er det ikke mulig lenger.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Helt enig i det, men 99 av 100 stykker som quickscoper går kun for KD i objective game modes, eller prøver på å objectivet men får 1:30 i kdr. Jo kanskje det er noen få som faktisk greier det, men hva hjelper det når flere tusen andre ikke gjør det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Spill med fullt Party med venner så slipper du de som ødelegger for laget ditt. Selv klarer jeg og flere venner og eie et annet lag lett med sniper only på objective game modes, selv om de andre bruker Ar's / SMG's.

Det er det jeg synes er synd at jeg er nødt til å spille fullt party eller ffa, fordi det er nesten ikke mulig og møte noen som går for objectivet, jeg møter bare quickscopere som gir blanke faen.

 

Kanskje dere er god, jeg sa noen få var det.

Lenke til kommentar

Problemet her er at spill utviklerene ville ikke at det skulle brukes slik, og har nå gjort det ubrukelig. Sniping er bedre i Black Ops fordi det var så utrolig mye quickscoping i MW2 og Cod4. Jeg liker sniping, og nå er det faktisk mulig å spille sniper slik det skal spilles.

 

:dremel:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Problemet her er at spill utviklerene ville ikke at det skulle brukes slik, og har nå gjort det ubrukelig. Sniping er bedre i Black Ops fordi det var så utrolig mye quickscoping i MW2 og Cod4. Jeg liker sniping, og nå er det faktisk mulig å spille sniper slik det skal spilles.

 

:dremel:

Nei, fordi sniperen sin hit detection er det værste jeg har sett, den er faktisk verre enn alt annet. Og den swayen du får i starten er rett og slett for ødeleggende at du taper sinnsykt mange kills pga det.

Lenke til kommentar

I MIN mening så er Black Ops helt elendig, derfor gikk jeg tilbake til MW2, der vi faktisk spiller Objective, og det alle andre vi møter også. (PC)

 

Jeg legger mer merke til ump campers, som sitter i et hjørne og venter på nuke.

G18 noobs, noobtubere med one man army som sitter og camper.

DET er personer som kun går etter KD, tror du skal åpne øyna litt jeg lille venn...

 

QS kan ikke være det værste du legger merke til ang. objective gaming.

LOL

Kthxbye

 

Go watch some epicness now.

Optic/Striatus/TeamMemory

Lenke til kommentar

Første nuken min idag :new_woot:

Domination på Terminal...

Godt gjort å få første nuken på Terminal...Tok vel 24 nukes eller noe sånt før jeg klarte en på Terminal. Nå passer kanskje ikke min lite feige taktikk så godt på Terminal heller, er jo en typisk bane for campere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...