Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Første nuken min idag :new_woot:

Domination på Terminal...

Godt gjort å få første nuken på Terminal...Tok vel 24 nukes eller noe sånt før jeg klarte en på Terminal. Nå passer kanskje ikke min lite feige taktikk så godt på Terminal heller, er jo en typisk bane for campere.

Oppskrifta er like enkel som den er superfeig :p

 

Acr med tube

 

OMA PRO

Danger Close PRO

Ninja PRO

 

Harrier

Chopper gunner

Nuke

 

Vi spilte domination og spawna nedenfor trappene og cappa B og C dritfort. Jeg sto med trappene og når det andre laget var spawntrappa på A begynte jeg å tube inn mot A gjennom den lange gangen.

Det var bare å stikke hodet frem og randomtube mot A og jeg fikk 3 doble kills og en trippel med å tube dit på rekordtid.

Da var jeg "set" med harrieren over A som umiddelbart tok 5 stykker og jeg fikk Choppergunneren.

Jeg sprang så ned trappa og skifta til Sniper Coldblooded class og gjemte meg i gresset.

MEN! Jeg fikk "airspace too crowded" helt til vi hadde 163 poeng elns...

Så begynte jeg å unleashe på A med choppergunneren og da vi hadde 193 poeng fikk jeg nuken.

Jeg fikk seff panikk siden jeg ikke trodde jeg kom meg ut av chopperen til å nuke før fighten var over men kom ut av den rett før vi hadde 197 poeng :p

Da var det bare å trykke 4 og vente på smellet :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

med OMA og tube er det jo ihvertfall for lett da, spesielt på domination...

Klarte lett å få en del nukes før selv, og da brukte jeg nesten aldri tubes... klarte det med intervention par ganger også... Er ikke så vanskelig egentlig, er bare å bruke harrier->cg/ac130->nuke. Og om du får de første 7 killsa så er du så å si i boks...

 

men nå er det lenge siden jeg har spilt MW2, så hadde kanskje ikke gått like greit nå lenger, men er jo litt som å sykle, du glemmer det aldri ;)

Lenke til kommentar

Jeg ser den, men samtidig så KAN man jo være heldig på det viset jeg var at man får killstreak rewards rimelig fort...

 

Det hører dog IKKE til vanlighetene at jeg klarer så høye killstreaks :p

 

Har en personlig streak på 36 som tidligere nevnt i tråden på forrige side...

Lenke til kommentar

Synes nuke blei for lett for mange måneder siden, så gjorde det litt vanskeligere. Killstreaks er nå AC130, EMP og Nuke. Har forsåvidt fått 2 Nukes på en runde to ganger med dette oppsettet. Mulig jeg brukte chopper og ikke AC da. Terminal var en av banene.

Lenke til kommentar

Synes nuke blei for lett for mange måneder siden, så gjorde det litt vanskeligere. Killstreaks er nå AC130, EMP og Nuke. Har forsåvidt fått 2 Nukes på en runde to ganger med dette oppsettet. Mulig jeg brukte chopper og ikke AC da. Terminal var en av banene.

Pic or gtfo ;)

 

Enquad did it... :whistle:

 

 

Slik som dette. Dette er vel og merke fra denne prestigen... (8. prestige elns...)

 

2mmbfwm.jpg

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte idag en 32 tommer HD TV fra Samsung. Koblet den til min xbox 360 og har prøvd både komponent kabel og hdmi kabel, men kvaiteten blir helt sinnsykt dårlig. Trenger hjelp! takk for alle svar.

Siden Konsollkvalitet er imo ræva i seg selv :p

 

Skal ikke mate fanbois med at PC er bedre, men u know, det er jo sant :innocent:

Endret av Manken
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte idag en 32 tommer HD TV fra Samsung. Koblet den til min xbox 360 og har prøvd både komponent kabel og hdmi kabel, men kvaiteten blir helt sinnsykt dårlig. Trenger hjelp! takk for alle svar.

Siden Konsollkvalitet er imo ræva i seg selv :p

 

Skal ikke mate fanbois med at PC er bedre, men u know, det er jo sant :innocent:

 

 

AA_001.jpg.jpg

 

xboxvspc.jpg

 

flashpoint2comparison02.jpg

 

 

Umad bro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...