Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Er jo en fordel med x2 vifter ut (bak/oppå) og x2 vifter inn (side/foran). Spes. sidevifta er viktig for cooling av MB/SK. Selv om du sikkert har det i orden :)

 

Asus Xonar Essence STX er vel PCI-E. Hvorfor ligger det rett oppå SK? :p Har du ikke 2 stk. små PCI-E slots som er rett over PCI-E x16 SK slot? Du bør vurdere nytt HK med slike små PCI-E slots, slik at du får mellomrom mellom lydkort og SK, eller evt. nytt lydkort med PCI. Noe må i alle fall gjøres, eller så griller du det kortet til faens :!:

Endret av Frode789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo en fordel med x2 vifter ut (bak/oppå) og x2 vifter inn (side/foran). Spes. sidevifta er viktig for cooling av MB/SK. Selv om du sikkert har det i orden :)

 

Asus Xonar Essence STX er vel PCI-E. Hvorfor ligger det rett oppå SK? :p Har du ikke 2 stk. små PCI-E slots som er rett over PCI-E x16 SK slot? Du bør vurdere nytt HK med slike små PCI-E slots, slik at du får mellomrom mellom lydkort og SK, eller evt. nytt lydkort med PCI. Noe må i alle fall gjøres, eller så griller du det kortet til faens :!:

 

Tok lydkortet i en PCI-E x16 slot nå, men får ikke lyyyd!!!

noe man må endre?

 

EDIT: klarte å det ordna, måtte bare instalere ny driver

EDIT2: Nå gikk Gpuen ned til 95/85c :D går nok ned til 80-90 når jeg monterer på veggen igjen med xtra vifte

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Kompani Gamer kjører et par matcher sammen i kveld. Vi starter rundt 20:00, så det er bare å komme på mumble og så kjører vi i gang.

 

Om vi spiller hardcore/softcore og conquest/rush finner vi ut når vi starter.

 

Edit: Og for de som ikke kjenner Kompani Gamer fra før så er det en Stema-gruppe for folk fra innlegg.no og diskusjon.no som spiller Battlefield. Å være flink er absolutt ikke et krav, og vi spiller ikke noe uber-seriøst.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Er ikke støv eller airflow som er problemet. Som sakt tidligere så har jeg alle kablene bak HK, bortsett fra noen (ikke modulær PSU). Grunnen er at Lydkortet (Asus Xonar Essence STX) ligger oppå skjermkortet. Støv er ikke så stort problem heller ettersom jeg bruker å spraye gjennom med Air cans:P

 

Merkelig nok har det gått fint å spille nå i 1 og en halv time...

Ingen hvit skjerm

 

EDIT: Er det virkelig så lite forskjell på GTX295 og feks GTX560Ti eller GTX 480 at det ikke er verdt og oppgradere?

Har ikke følgt med i datamaskin verden i de siste åra

Nå vil jeg vel si det høres ut som airflow er problemet ditt om det er lydkortet som ligger rett oppå og da hindrer luftflyten til skjermkortet. (antar at det ikke er selve varmen til lydkortet som gjør skjermkortet så varmt at det påvirket skjermkortet)

 

GTX 295 legger seg ca midt mellom GTX 480 og GTX 560Ti. Alt etter hvor god SLI-støtten er. GTX 480 er sjelden stort bedre enn 10 % og GTX 295 ligger som regel rett i helene.

 

Jeg ville ikke gått til noen oppgradering enda om jeg hadde hatt GTX 295.... ;)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...