Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle primary weapons: 25 kills=bronze, 50 kills=silver, 100 kills=gold, 1000 kills=platinum

Alle secondary weapons: 12 kills=bronze, 25 kills=silver, 50 kills=gold, 500 kills=platinum

Med pistoler, rpg, miner, c4, tankser, helikopter etc. trenger man da altså bare halvparten så mange kills som med hovedvåpen.

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Fraps = Et reint helvette..

Samma søren hva jeg har instillingene på i spill og på fraps så lagger jeg.

Hva er nøkkelen til et flytende opptak?

 

 

Hvilke innstillinger har du prøvd da ? Ukomprimert f.eks, krever lite CPU men desto mer disk-hastihet.

Prøvd å lagre til forskjellige disker, ikke system disk, og disk med god plass ?

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Fraps kommer nok alltids til å gjøre spillet "choppy" når du recorder.

 

Men tror hvis du kan locke spillets fps til 30 eller 60 og recorder på samme fps med fraps så kan det kanskje bli smooth.

 

Men neh, jeg har gitt opp å recorde med fraps, duger bare til å recorde demo gameplay fra spill som cod4, source spill og black ops.

Lenke til kommentar

Er vietnam pakka verdt 99 kr? Hva får man i pakka?

 

Jeg synes ihvertfall det, men min mening er ikke en fasit for alle..

 

Du får 5 nye baner (4 nye og en remake av hastings fra BFV), og stemningen føles litt annerledes fra vanlig BC2.

 

Det er også nye våpen (selvsagt), og nye kjøretøy. Kun ironsights på alle våpen bortsett fra sniperriflene. Klassene er de samme, og spillet fungerer på samme måte med rush og conquest.

 

Det er dog mange færre som spiller det, så å finne en god server (god ping, bra teamwork) med mye folk er ikke alltid like lett.

 

Kort og godt er det et fint avbrekk fra vanlig BC2.

Lenke til kommentar

Er vietnam pakka verdt 99 kr? Hva får man i pakka?

 

Jeg syns den var vel verdt penga :D

 

Du får med:

- 5 nye kart

- 3 våpen pr kit + 2/3 nye våpen som kan brukes på alle kit

- 2 nye tanks (som du kan få flammekaster på)

- Huey hellikopteret :D

- ny båt (mye enklere å få kills med den, enn den du har på vanlig)

- 4 nye biler

Lenke til kommentar

Jeg har heller aldri hatt noen bra erfaringer med recording med fraps, uansett spill så merker jeg alltid fps drop som F... så har bare gitt opp, er heller ikke sååå kult å brife av hvor nerd en er :tease:

 

Dårlig selvtillit? :]

(iom at du er "redd" for å bli sett på som nerd av andre utenomforstående).. Bare.. en teori :]

 

 

For all del, kjøp heller Vietnam en HEL EXPANSION til fordel for noen billiglagde maps for et dårlig spill..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...