Toften Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Hei. Mine datakunnskaper er relativt låge så det er derfor eg tenkte eg kunne spør dette spørsmålet her. Før så dreiv eg å spelte ein del Guild Wars på PC'en, men etterkvart begynte eg å bli lei, så eg begynte med andre meir praktiske ting. Men nå nettopp så bestemte eg meg igjen for å prøve å begynne å spele det litt igjen for å drepe av litt tid i sommerferien. Fant ut at det faktisk var ganske så kjekt, men så kom det store problemet. Når eg skulle gå inn på dei gammle charactersa så klikka heile PC'en og eg måtte restarte den. Så eg bestemte meg for å lage ein ny for å se korleis det gjekk, og det gjekk mykje betre til eg logde meg ut av characteren (det var her eg fant ut at det var ganske så kjekt). Når eg igjen skulle logge meg inn på Guild Wars så begynte heile PC'en å klikke igjen, og det var akkurat likt som det som hadde skjedd før. Eg prøvde fleire ganger å logge inn på den nye characteren, men det gjekk aldri. Før så spelte eg Guild Wars på ein anna stasjonær PC, men sidan det er mangel på internett der atm, så instalerte eg det på ein anna PC (laptop: Toshiba Satellite Pro). Tror denne PC'en eg sitte på nå er betre enn den gammle stasjonære, ettersom den takler Oblivion og det gjer ikkje den gammle PC'en, men den gammle PC'en takler Guild Wars heilt fint, så eg veit ikkje kva det er. Eg har prøvd å skru grafikken ned på det dårligste, utan hell, så eg vetje heilt kva det kan ver. Så det er derfor eg tar meg den tid til å spørre på dette forumet, og håper at nokon datakyndige personer her kan gi meg nokon tips. Takker på forhand. Venneleg helsing, Toften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå