Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste var utro i syden, hva nå?


Gjest Guest_godtroende_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_godtroende_*

Dama hadde planlagt en ferie med 4 venninner 2 måneder før vi ble sammen! vi hadde vært sammen et halvt år på dagen når ho reiste til Mallorca. Ho gren og hadde vondt i magen for å forlate meg i nesten 2 uker. Ho sa ho kom til å savne meg. Og jeg også henne...

 

Vi var altså veldig forelsket slik som det skulle være på den tiden. Når ho kom hjem for 2 dager siden kom ho gråtende bort til meg. jeg spurte selfølgeligt hva det var, og etter en liten stund fikk hun fram at hun hadde vært utro.

 

Jeg fikk en vond følelse i hele meg og såg for meg henne kline med noen andre, men etter hvert fikk jeg vite at i løpet av de 12 dagene hadde hun hatt sex med hele 3 andre og rotet med en 5-6 andre. Dette høres like syk ut som det er!

 

Jeg reagerte først med å bli helt stum, for så å skjelle ho noe jævligt ut. Kalte henne for en jævla fitte løs hore og sa det var slutt osv, før jeg knuste nattlampa hennes og stakk av!

 

Jeg fikk dårlig samvittighet ikke lenge etter, i og med at ho grein som bare det. vi hadde et likegyldig forhold, og av en eller merkelig grunn er jeg fremdeles forelsket i henne og hun i meg.

 

Det frister å ta henne tilbake, men det er rett og slett noe jeg ikke kan gjøre! Hvordan switche om tankegangen min til å slutte å like henne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
i løpet av de 12 dagene hadde hun hatt sex med hele 3 andre og rotet med en 5-6 andre. Dette høres like syk ut som det er!

 

Kalte henne for en jævla fitte løs hore

Vil ikke si du overdrev veldig der.. For guds skyld ikke ta henne tilbake. Er hun så tilbøyelig til å være utro er det liten sjanse for at det ikke kommer til å gjenta seg. Finnes utrolig mange andre fisker i havet, flesteparten bedre enn denne. Følelsene forsvinner etter hvert, evt. så fort du skjønner hvor råtten denne jenta var.

Lenke til kommentar

Dette er litt tricky men i motsetning til alle de andre her vil jeg ta saken opp til vurdering for det er flere ting å ta hensyn til.

Ikke alle er like monogame av seg og det kan bli brukt til noe positivt i ettertid.

Jeg tenker da på swinging for om dere begge har fantasier eller tanker om det så kan et videre forhold være verdt det.

Er det 100% monogami du er ute etter så glem det hele og finn deg ny dame, men det forutsetter at du er av den typen som aldri kunne tenke deg et sidesprang.

Noen par praktiserer nemlig sidesprang og bruker det til å piffe opp eget sexliv.

Så avhengig av hva du vil så er det opp til deg selv hva du skal gjøre videre.

Lenke til kommentar
vi hadde vært sammen et halvt år på dagen når ho reiste til Mallorca

 

Ho gren og hadde vondt i magen for å forlate meg i nesten 2 uker. Ho sa ho kom til å savne meg.

 

og etter en liten stund fikk hun fram at hun hadde vært utro.

 

i løpet av de 12 dagene hadde hun hatt sex med hele 3 andre og rotet med en 5-6 andre. Dette høres like syk ut som det er!

 

Er ikke dette igrunn svar nok på spørsmålet ditt?

 

Altså, en ting er at du er såra og fortsatt glad i jenta, men etter en sånn episode spør deg sjøl dette: Kommer du til å stole på ho igjen?

 

Kan ikke svare for deg ettersom jeg ikke kjenner deg, men hadde det vært meg hadde dama fått et fint vink adjø og jeg hadde aldri tatt i ho med ei ildtang igjen. Jeg mener at tillitt utgjør mer enn 80% av et forhold, etter et sånt tilfelle hadde jeg mista alt og sannsynligvis aldri vunnet den tilbake igjen.

 

Dersom du kan leve med det, for all del ta ho tilbake, dersom ikke; finn deg noen andre.

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

Hun kommer til å gjøre det igjen hvis hun får sjansen. Selv om hun er lei seg.

Det burde ringt en bjelle hos hun etter den første gangen hun lå med en. Kanskje fikk hun dårlig samvittighet, jeg vet ikke. Men så ligger hun med enda en. Og enda en der igjen.

 

Tenk deg hvis du på noen omstendigheter må være borte fra dama de ei uke. Da er det ikke noe sperre for at hun skal ligge med enda en og komme gråtendes tilbake til deg.

 

Dump henne og glem henne, uansett hvor mye dere elsker hverandre og hvor godt dere har det sammen. Hvis du ikke takler utroskap så kom deg langt bort fra henne som mulig.

Lenke til kommentar

Jeg antar at dere er unge, 16-22 årsalderen?

 

Jeg hadde dumpen henne lett. Det der kommer aldri til å bli bra igjen, og det er et argument som kan trekkes frem i enhver krangel fremover. Jeg er også enig med Henrik2k, ho sier dette for å bli dumpet. Ho vil ikke være i et forhold, enkelt og greit.

 

Om det så bare hadde vært én type, så burde det ha vært nok til å dumpe henne, men 3 stk + 5-6 klining? Nei, bedre lykke neste gang sier jeg.

Lenke til kommentar

Altså, greit nok. Hadde det vært litt tafsing på én fyr kunne du kanskje lurt på om det var en glipp, men når det er snakk om tre stk så er det ingen tvil om at dette er gjort med overlegg. Du får bare si takk og farvel. Hun må bare ikke tro det hjelper å komme gråtende tilbake i dine armer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...