Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT: Brukte forresten denne metoden til å forandre telefon/Android språket til norsk og det fungerer utmerket.

Jeg var litt skjeptisk til denne da jeg bare trodde at den gav norsk ordliste, men jeg har nettopp kjørt denne og dette er fantastisk!

Det viser seg at ved å kjøre dette lille programet kan vi endre språket på hele operativsystemet/android, og alle HTC-widgets!!!!!!!!!

Det er altså ikke nødvendig å "flashe" hele operativsystemet - det er så enkelt at det er til å gråte av ...

 

Dette anbefales herved på det aller sterkeste!

 

BTW: Jeg tror ikke at det har noen betydnig, men jeg har rota Heroen.

Lenke til kommentar
EDIT: Brukte forresten denne metoden til å forandre telefon/Android språket til norsk og det fungerer utmerket.

Jeg var litt skjeptisk til denne da jeg bare trodde at den gav norsk ordliste, men jeg har nettopp kjørt denne og dette er fantastisk!

Det viser seg at ved å kjøre dette lille programet kan vi endre språket på hele operativsystemet/android, og alle HTC-widgets!!!!!!!!!

Det er altså ikke nødvendig å "flashe" hele operativsystemet - det er så enkelt at det er til å gråte av ...

 

Dette anbefales herved på det aller sterkeste!

 

BTW: Jeg tror ikke at det har noen betydnig, men jeg har rota Heroen.

 

sweeeheeet! :w00t:

Lenke til kommentar

Flere som har trøbbel med bluetooth? Jeg har forsøkt å sende kontakter og bilder over fra min gamle T280i (crap, btw, anbefales IKKE) til Hero, men får det ikke til? Jeg får til å søke opp dem og utveksle passord, dvs de blir "paired but not connected" - men når jeg vel skal sende over f.eks. et bilde, finner ikke SE Heroen. (Og ja, jeg har gjort Heroen synlig.)

 

Jeg har googlet litt, og det ser ut som om flere har problemer med bluetooth - men jeg klarer ikke helt å finne ut akkurat hva problemet består av, og hva man kan gjøre med det. Noen som vet?? Please, jeg orker ikke skrive inn hele kontaktlista mi på nytt!!! Har skiftet operatør, og kan ikke bruke det gamle SIM-kortet i den nye telefonen!

Lenke til kommentar
Flere som har trøbbel med bluetooth? Jeg har forsøkt å sende kontakter og bilder over fra min gamle T280i (crap, btw, anbefales IKKE) til Hero, men får det ikke til? Jeg får til å søke opp dem og utveksle passord, dvs de blir "paired but not connected" - men når jeg vel skal sende over f.eks. et bilde, finner ikke SE Heroen. (Og ja, jeg har gjort Heroen synlig.)

 

Jeg har googlet litt, og det ser ut som om flere har problemer med bluetooth - men jeg klarer ikke helt å finne ut akkurat hva problemet består av, og hva man kan gjøre med det. Noen som vet?? Please, jeg orker ikke skrive inn hele kontaktlista mi på nytt!!! Har skiftet operatør, og kan ikke bruke det gamle SIM-kortet i den nye telefonen!

 

Hva med å sette det nye SIM-kortet i den gamle telefonen, kopiere kontaktene over på det nye SIM-kortet, for så å sette det samme nye SIM-kortet i den nye telefonen? Eventuelt også kopiere dem fra SIM-kortet over på telefonen..

Lenke til kommentar
Flere som har trøbbel med bluetooth? Jeg har forsøkt å sende kontakter og bilder over fra min gamle T280i (crap, btw, anbefales IKKE) til Hero, men får det ikke til? Jeg får til å søke opp dem og utveksle passord, dvs de blir "paired but not connected" - men når jeg vel skal sende over f.eks. et bilde, finner ikke SE Heroen. (Og ja, jeg har gjort Heroen synlig.)

 

Jeg har googlet litt, og det ser ut som om flere har problemer med bluetooth - men jeg klarer ikke helt å finne ut akkurat hva problemet består av, og hva man kan gjøre med det. Noen som vet?? Please, jeg orker ikke skrive inn hele kontaktlista mi på nytt!!! Har skiftet operatør, og kan ikke bruke det gamle SIM-kortet i den nye telefonen!

 

Hva med å sette det nye SIM-kortet i den gamle telefonen, kopiere kontaktene over på det nye SIM-kortet, for så å sette det samme nye SIM-kortet i den nye telefonen? Eventuelt også kopiere dem fra SIM-kortet over på telefonen..

Eller synce med mobical f.eks (visst SEen har syncML) til Google Contacts. Deretter fikser resten seg selv.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg får HTC Suite for hero til å virke med vista 64bit...

Bare jeg som har dette problemet med vista 64bit?

 

Kan du beskrive problemet bedre enn at det bare ikke virker?

 

Kommer telefonen opp i enhetsbehandlingen når du kobler den til? Prøver den å legge inn driver, får du lagt inn HTC Suite?

Det kobler seg fint opp mot enhetsbehandlingen, jeg får beskjed på telefonen om jeg vil mount eller ikke mount usb tilkoblingen. Hvis jeg trykker på mount får jeg åpnet enhetsbehandlingen på pc :)

Når det gjelder htc sync programmet virker det ikke. Har lastet ned den nyeste versonen og gjorde følgende.

1 åpnet filen og installerte programmet, slo av virusprogrammer.

2 åpnet programmet

3 koblet til telefonen til pc via usb kabel.

4 det skjer ikke noe!! programmet registrer ikke at telefonen er koblet til.

har også prøvd å laste ned noen vista64bit drivere, men med samme resultat

 

 

Er det noe jeg må gjøre med telefonen også?

Lenke til kommentar
Har du lagt driverne i \Program Files (x86)\HTC\HTC Driver\Driver Files\Vista_x64? Hvis ikke gjør det.

ja, har lagt dem der.

 

gjelder dette også for de med winxp 32 bit? jeg har xp og klarer ikke synche med htc sync

trur ikke det, nå har jeg prøvd å sync`e med vista 32 bit og en pc med xp, klarer ikke å synce med noen av de...HJELP

Gi beskjed hvis du skulle klare det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...