Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Er det bare hos meg, eller har også dere problemer med å laste opp bilder til Facebook, Twitter og Flickr ?? (ved bruk av SHARE på menyen)

 

Den startet opplastingen og så bare bryter den og sier "upload failed".

Dette har aldri fungert på min tlf, uansett hvilken "tjeneste" jeg prøver å last opp til.

 

Gjelder uansett om jeg kjører stock ROM eller modaco customrom.

 

Anyone??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om noen andre har tatt det opp tidligere, men har noen lagt merke til at korreksjon av ord er helt annerledes avhengig av om hvilken vei du holder telefonen? (vertikalt, horisontalt). Har store problemer med at æøå i "stående" stilling. Nekter å gjette riktig. Vertikalt går det heeeelt fint.

Lenke til kommentar
Vet ikke om noen andre har tatt det opp tidligere, men har noen lagt merke til at korreksjon av ord er helt annerledes avhengig av om hvilken vei du holder telefonen? (vertikalt, horisontalt). Har store problemer med at æøå i "stående" stilling. Nekter å gjette riktig. Vertikalt går det heeeelt fint.

 

Jupps, jeg har meldt det til HTC, det har sikkert flere også.

 

Om du velger Phonekeypad i stående stilling, så foreslår den ord. Skriver ganske kjapt da (raskere enn det telefonen takler iallefall)

Lenke til kommentar

Vurderer fortsatt å kjøpe denne telefonen kontra Iphone. Men har et par spørsmål..

 

- Hvordan er det "android market place" kontra app store??

Og hvordan er det å legge inn nye "apps" på hero? Er det like enkelt som på Iphone, eller like hat som på Nokia 5800 hvor man må innom pc osv?

Lenke til kommentar
Vurderer fortsatt å kjøpe denne telefonen kontra Iphone. Men har et par spørsmål..

 

- Hvordan er det "android market place" kontra app store??

Og hvordan er det å legge inn nye "apps" på hero? Er det like enkelt som på Iphone, eller like hat som på Nokia 5800 hvor man må innom pc osv?

 

Har ikke erfaring med App Store, men Android Market er utrolig enkle greier. Vet du hva du er ute etter, tar det deg toppen 15 sekunder før du har det til nedlasting. Ellers kan man jo alltids bruke evigheter på bare å se gjennom alt.

 

BTW: Vet noen hvordan man kan lagre bilder fra sider man surfer på til mobilen? Om det i det hele tatt er mulig. Fra Facebook f.eks.?

 

EDIT: Oh, well: HitMe

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
Vurderer fortsatt å kjøpe denne telefonen kontra Iphone. Men har et par spørsmål..

 

- Hvordan er det "android market place" kontra app store??

Og hvordan er det å legge inn nye "apps" på hero? Er det like enkelt som på Iphone, eller like hat som på Nokia 5800 hvor man må innom pc osv?

 

 

Du kan se en youtube sak om market her:

(Får feil på siden om jeg forsøker embedded youtubeplayer - crappy internett på jobben...)

Endret av insolvent
Lenke til kommentar
Har fått med meg at det går ann å bruke hotmail som e-post på Hero'en, men når det sykroniseres, gjør også kalenderen min det da? Når jeg bruker kalenderen som følger med live pakka.

 

Mvh Olav B, G ;)

jeg skjønner hva du er ute etter, men etter min kunnskap er det ikke mulig. Det er godt mulig at noen har laget en app (som det i utgangspunktet ikke skulle være problemer med) som synker live kalender. Men da google jeg oppfattet google sin som bedre, så gikk jeg rett og slett over til google sin!

Lenke til kommentar
Har NESTEN bestemt meg for denne nå. Men kan dere gi en ærlig tilbake melding på hvordan dere opplever "laggen", jeg hater lag, i alle former. Men kan leve med lag dersom det ikke er altfor ille..

 

Så hva synes dere?

 

Og hvor blir det av den berømte oppdateringen?

 

Har du ikke kjøpt ennå, så ville jeg ventet til oppdateringen kommer og så se om folk rapporterer at den hjalp. Tåler du ikke lag, så er den per idag ikke perfekt.

Lenke til kommentar
Har NESTEN bestemt meg for denne nå. Men kan dere gi en ærlig tilbake melding på hvordan dere opplever "laggen", jeg hater lag, i alle former. Men kan leve med lag dersom det ikke er altfor ille..

 

Så hva synes dere?

 

Og hvor blir det av den berømte oppdateringen?

 

Vel, fikk denne telefonen idag.

Etter en dag med telefonen mener jeg at telefonen er nesten helt fri for lagg. Har hatt mange applikasjoner oppe idag, siden jeg ville å prøve ut det som var. Telefonen ble litt tregere, men ikke så veldig merkbart. Jeg ble vertfall positivt overasket.

 

 

Kan kanskje komme av at jeg er tidligere WinMo bruker :)

 

Alt i alt synes jeg dette er en kjempetelefon og det skal bli spennende og følge Android framover.

 

EDIT: Brukte forresten denne metoden til å forandre telefon/Android språket til norsk og det fungerer utmerket.

Endret av abhoff
Lenke til kommentar

Lurer på om noen sliter litt med mobile network? Da jeg er på nett (feks facebook, vg.no, ambil osvosv) stopper det plutselig opp. får beskjed om å sjekke innstillinger. Da jeg sjekker mobile network står det connecting.... Ingen mulighet til å slå av eller på. Dette tar opp mot femten min og skjer stadig!

 

Tlf er satt opp manuelt og det fungerer jo. Bare ekstremt irriterende og bli "kastet" ut stadig og at det tar så lang tid før jeg er på nett igjenn!

 

tips anyone?? har Chess forøvrig...

Lenke til kommentar

Til de av oss som sliter med at noen meldinger ikke kommer fram vil jeg anbefale smstomailbox lite som er gratis. Det smstomailbox gjør er at den sender alle meldinger man mottar til en e-postadresse man oppgir.

Jeg fikk tipset fra xda-developers og har allerde i kveld opplevd at en sms jeg ikke har sett i inboxen har kommet på mail. Det tyder jo på at Heroen mottar meldingen, men av en eller annen grunn sletter den med en gang. Håper virkelig dette blir fikset i updaten for dette er en stor svakhet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...