Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes en betalversjon av TasKiller? Hva som er ekstra i den da?

 

Yes, d gjør d. Eneste forskjellen er at man kan ha så mange programmer man ønsker på "ignore" lista (på gratisversjonen kan man bare ha to).

Noe som kan være kjekt hvis man vil bruke den "instakill" knappen uten å lukke for mange viktige programmer.

En funksjon som mange sikkert kan leve uten men for meg var den viktig =)

-derfor jeg brukte TasKiller som eksempel =P

Lenke til kommentar
Hmm, jeg vil kjøpe litt ekstra minne på min HTC. Men har lest at hastigheten på minne hjelder faktisk tlf litt, stemmer dette? Eller må den rootes da? If not, hvilket minne er bra? Trenger bare sånn 2GB for litt musikk osv;)

Det følger jo med et minnekort på 2GB?

Men det stemmer som du skriver at hastighet har endel å si...

Finnes 3 forskjellige klasser av minne (Dette er minimumshastigheter):

* Class 2: 2 MB/s - 13x

* Class 4: 4 MB/s - 26x

* Class 6: 6 MB/s - 40x

 

Jeg kjøpte et 16GB class6 på cdon.com..

Fungerer veldig bra og merker at ting har blitt litt kjappere

Endret av masterj
Lenke til kommentar
Hmm, jeg vil kjøpe litt ekstra minne på min HTC. Men har lest at hastigheten på minne hjelder faktisk tlf litt, stemmer dette? Eller må den rootes da? If not, hvilket minne er bra? Trenger bare sånn 2GB for litt musikk osv;)

Det følger jo med et minnekort på 2GB?

Men det stemmer som du skriver at hastighet har endel å si...

Finnes 3 forskjellige klasser av minne (Dette er minimumshastigheter):

* Class 2: 2 MB/s - 13x

* Class 4: 4 MB/s - 26x

* Class 6: 6 MB/s - 40x

 

Jeg kjøpte et 16GB class6 på cdon.com..

Fungerer veldig bra og merker at ting har blitt litt kjappere

 

Ahh, så litt på komplett nå.. Og høyeste jeg så der var class4? Mange av minnekortene som ikke det stod noe class på også..

 

Disse 2 ser jeg på nå ; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332112 og http://cdon.no/elektronikk/transcend_micro...ass_6%29-881041

 

Siste er class 6 med 6MB skrivehastighet, og den fra komplett har 8.8MB/6.5MB read/write speed, men der står det ikke noe om hvilken class.. Er det et class 8 kort da, eller?

Lenke til kommentar
skal kjøpe en NUH, luer bare på hvit vs brown. Har alltid hatt mørke farger. Hvordan er den hvite, blir den litt vel plastikkk eller gir den en stilren approach? -Hva med smuss osv? Brune ser forsåvidt flott ut den og, men blender kanskje for mye inn. I like the WOW factor.. :innocent:

 

-Og lar denne telefonen synce seg mot outlook / sync center ?

 

Noen gode svar her, så har dere en til i heltegjengen ;)

 

Fordelen med den hvite versjonen er at den er dekket av et lag med teflon på baksiden, noe som skal forhindre at den blir skitten. Jeg har ikke prøvd telefonen selv, men jeg synes den ser både eksklusiv og stilren ut.

 

Ja den hvite har teflon, og finggermerker er kanskje et mindre problem enn uten. Men tro meg, den -blir- skitten - du kan se fingermerkene hvis du holder telefonen riktig. Det er mulig teflon finish gjør at de synes mindre.

 

Uansett er det mer enn nok svært synlige fingermerker på den blanke skjermen.

Lenke til kommentar

Jeg har også hatt problemer med å motta alle sms ja, vet hvertfall om 4-5 som ikke har kommet fram. Har ikke merket noe de siste dagene, men det kan jo være noen som har sendt som jeg ikke vet om da.

 

Ja CoPilot skal være ganske bra såvidt jeg har skjønt, men det koster penger så du må ha root og Market Enabler stillt inn på Tyskland for å få europeisk. Jeg har det ikke selv så hvordan det er i forhold til f.eks TomTom må nesten noen andre svare på :yes:

Lenke til kommentar

Forresten, er det noen som vet om en måte å hindre gmail på å legge til kontakter automatisk? Slik det er nå er 30% av kontaktlisten min gjort opp av random folk jeg har sendt\fått mail til\fra. På ADP1'en var ikke dette så stort problem siden den av en eller annen grunn ikke synket ned de (tror jeg), men på kontaktlisten min på Hero'en dukker det opp mange ukjente navn gitt..

 

Før var det veldig lett å ihvertfall filtrere ut de kontaktene i Google Contacts som var lagt til automatisk.. det ser ikke ut som at går lengre.. UTROLIG irriterende.

Lenke til kommentar

Fant ut hvordan jeg setter opp slik at jeg ikke synker kontakter som er "All Contacts" men ikke "My Contacts", altså de som er auto-lagt til.

 

Via People, open Groups tab and press Menu you have the option "Sync Groups".

Press that and you have me the options:

- Sync all contacts

- My Contacts

 

Untick 'Sync all', hit Save and you are done!

 

Men skulle fortsatt gjerne klart å slette alle kontakter som Gmail automatisk har lagt til..

Lenke til kommentar
Jeg har også hatt problemer med å motta alle sms ja, vet hvertfall om 4-5 som ikke har kommet fram. Har ikke merket noe de siste dagene, men det kan jo være noen som har sendt som jeg ikke vet om da.

 

Ja CoPilot skal være ganske bra såvidt jeg har skjønt, men det koster penger så du må ha root og Market Enabler stillt inn på Tyskland for å få europeisk. Jeg har det ikke selv så hvordan det er i forhold til f.eks TomTom må nesten noen andre svare på :yes:

 

Jeg har kjøpt CoPilot Live 8 og er veldig fornøyd med det. Har til nå kjørt TomTom under Windows Mobil og Navigon under iPhone.

CoPilot ligger midt i mellom disse, men mye nærmere TomTom i funksjon og brukervennlighet.

Det finner satelittene kjappt og kartene er gode. Bra visningen under kjøring/gange.

 

Tror du skal lete lenge før du finner god gratis navigasjon til noen platformer.

Du gir trossalt under 500,- til dagens dollarkurs for CoPilot + Skandinavisk kartpakke.

Det er fryktelig billig spør du meg.

 

Jeg har ikke opplevd noen heng eller lignende ved bruk av CoPilot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...