Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter et par dager med Elelinux har de såkalte "blackscreens" dukket opp. Det innebærer at når du trykker på noe blir skjermen svart, bortsett fra statusbaren som du til og med kan trekke ned uten problemer (!). Hvis jeg skrur av og på skjermen forsvinner den, men tror likevel jeg holder meg til denne en stund, utvikleren jobber med saken :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+3165

Tror du skal være veldig fornøyd med det.

Mtp. at du får en LG Optimus One til 1400,- hos Dustinhome, ville jeg sagt det var et røversalg.

 

Nå gidde du også meg ideene om å selge min! :tease:

Lenke til kommentar

Med tanke på at jeg kjøpte min flunke ny for 2 år siden for 1999 er det absolutt akseptabelt.

 

Okey, skjønner.

 

Det må tilføyes at jeg tenker å legge ved følgende tilbehør:

 

- Billader

- Blåtannheadset

- 8 Gb minnekort

 

Totalpakken er jo fin, fin, men det betyr vel lite for totalprisen at tilbehøret medfølger? Ser jo nå at prisene har falt voldsomt etter at jeg investerte i det.

 

Hva tror dere?

 

EDIT: Kanskje jeg rett og slett skal prøve å presse opp prisen noe... Være litt utspekulert! :evil: Selger det trossalt til noen som ikke er så veldig oppdatert på mobilens verdi ... :whistle:

 

EDIT 2: Prisen jeg ble tilbudt for alt er 1700 kr, ikke 1500. Just as you know.

Endret av kaffegruff
Lenke til kommentar

Hvis det finnes noen flere der ute som er helt blanke på rooting og flashing og alt det der, men som irriterer seg grønn over hvor treig HTC Hero er blitt, kan jeg sterkt anbefale denne steg for steg guiden for å installere ROMs for newbies. Kjører VillainROM 13 nå, og det er så SYKT stor forskjell fra stock-operativsystemet, så nå er mobilen brukbar igjen :D

 

Guide: Installing Custom ROMs

 

Oh joy!

Lenke til kommentar

Jeg ramlet av allerede her:

 

I downgraded my phone to RUU Orange UK 2.73.61.66 (i.e. unrooted – guide to come) then updated to the pre-2.1 release from Orange and then updated to the final 2.1 release from Orange. I then used Universal Androot to gain root access and from there install a custom recovery. Orange og UK? Hæ?

 

Jeg har egentlig ikke helt sett vitsen med å roote og tulle med ROMs heller..telefonen min ringer og sender SMS. Hva mere er det til?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg ramlet av allerede her:

 

I downgraded my phone to RUU Orange UK 2.73.61.66 (i.e. unrooted – guide to come) then updated to the pre-2.1 release from Orange and then updated to the final 2.1 release from Orange. I then used Universal Androot to gain root access and from there install a custom recovery. Orange og UK? Hæ?

 

Jeg har egentlig ikke helt sett vitsen med å roote og tulle med ROMs heller..telefonen min ringer og sender SMS. Hva mere er det til?

 

Hehe, ja, skjønte ikke så mye av akkurat det jeg heller, men tror det bare er en avansert måte å forklare at han har samme utgangspunkt som deg. Bare hopp over den biten (gitt at du ikke har tukla med mobilen fra før)

 

Men derifra og ned var guiden relativt grei å følge for meg, og jeg har ALDRI drevet med noe sånt som dette før, veit knapt hva det betyr :)

 

Hvis du er fornøyd med mobilen er det naturligvis ingen grunn til å roote og installere ROMs. Man mister vel garanti og sånn også hvis man gjør det.. Men jeg synes min telefon begynte å bli sykt treig, også når jeg bare skreiv meldinger eller skulle bla i kontaktene mine, så derfor prøvde jeg dette, og er kjempefornøyd :) Operativsystemet som blir installert med denne guiden ser helt likt ut som det som er på Hero fra før, så eneste forskjellen jeg har merka er at mobilen ble mye raskere!

Lenke til kommentar

Holder på å installere CyanogenMod 7 på telefonen nå, håper den er god nok til å erstatte Froyd :)

 

Link?

Hvordan er den hittil?

 

Her er direkte link: http://download.cyanogenmod.com/?type=stable&device=hero

 

Vil derimot ikke anbefale den. Bare tull å kalle den stabil når den ikke er det. Kan ha noe med at ingen hos CyanogenMod har en Hero selv... Hvis du vil ha en stabil Gingerbread Rom kan du prøve enten Elelinux 7, TastyGinger eller Cronos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...