Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde Tastyginger først. Så lovende ut, men etter å ha installert alt jeg trengte og rebootet, fikk jeg masse forceclosing og ingen launcher ville starte. Nå har jeg brukt Elelinux i hele dag, er ikke helt fornøyd. App drawer hakker og ting er ikke helt snappy. Har ikke rørt noe CPU-klokking. Hva kan gjøres?

 

Jeg kan klare meg med Android 2.2, men da vil jeg ha Sense. Fins det noe bra til Hero da?

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en stabil ROM som har støtte for cifs i kjernen, og helst støtte det meste standard ROM kan...

 

Minnekortet blir ikke wipet vel?

 

Støtter FroydVillain cifs? Hvordan er det uten SenseUI?

 

Skal teste FroydVillain

 

 

 

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar
FroydVillain 1.7.1 Update

 

Fixes twitter apps, apps missing from market, HTC IME mod FC etc. After flashing, you MUST wipe the app data for the market (menu, settings, applications, manage applications, all, market, clear data).

 

 

 

 

Hvordan wiper jeg "app data"?

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Hvis jeg rooter telefonen vil jeg miste kontakter o.l.?

Kan du ikker bare synce kontakter mot gmail konto, så når du er ferdig, så dukker de opp igjen derfra?

 

Jo :p Er litt grønn på dette.

 

Har siste update fra HTC, men ønsker å roote for å bruke custom roms. Hva er den letteste, raskeste og tryggeste veien dit?

Lenke til kommentar

Du mister ingenting av å kun roote.

 

 

 

 

Lurer fortsatt på dette:

Hvilken rom er mest strøm-gjerrig? Må være froyo eller ginger

Kjører FroydVillain for tiden. Har gjort det i flere måneder

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Du mister ingenting av å kun roote.

 

 

 

 

Lurer fortsatt på dette:

Hvilken rom er mest strøm-gjerrig? Må være froyo eller ginger

Kjører FroydVillain for tiden. Har gjort det i flere måneder

Hva med å gi tastyginger et forsøk? Mulig litt smålagg her og der, men jeg synes det går helt fint!Jeg har hvertfall meget bra batteritid med denne (ihht hvordan jeg bruker den), lader ca hver femte dag! Desuten er det gøy med noe nytt/en forandring:)

Lenke til kommentar

Skal teste tastyginger :p

 

Noen som har forslag til nye øreplugger til Heroen. Bruker den til musikk på jobb. Men i dag fikk jeg brudd på ledninga til det som fulgte med telefonen :(

 

 

 

 

 

 

Edit: Da har jeg hatt Tastyginger på telefonen i noen timer. Og er i full gang med å restore tilbake til FroydVillain. HTC_IME_MOD tastaturet funket jo jo ikke :p

 

 

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...