Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med en 16-åring? Uetisk?, Er selv 31.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nå har ikke jeg barn selv, men jeg tror egentlig jeg ville foretrukket en mann som var eldre enn datteren og mer voksen og ansvarlig, enn en liten urenslig skolegutt som fortsatt er avhengig av mamma.

Det der var vel litt å ta i? "En liten urenslig skolegutt som fortsatt er avhengig av mamma". Det er faktisk en del renslige ansvarlige 16 åringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest clean teen

hello , jeg er selv jente og 16

min debut var med en som var to år eldre, begge jomfruer.. det gikk vel bra det, men nå i etterkant ville jeg heller ha foretrukket min første gang med en som var erfaren og brydde seg om hvordan opplevelsen skulle bli. For som det ble med meg og han - lite forspill; dvs jeg runket han et halvt min omtrent, han lekte med puppene mine, så rett på akten som varte to minutter kanskje. Jeg fikk jo egentlig ikke noe utbytte av det- ingen stimulering kan man si, noe jeg helt garantert ville fått med en eldre mann/gutt.. Jeg angrer jo ikke på det selvfølgelig, men jeg er helt sikker på at jeg ville vært mer fornøyd hvis han var en eldre og mer erfaren person.

Lenke til kommentar

Hun er 16, hun er (bare) et barn. Barn er ikke modne nok til å tenke og vurdere slike ting.

 

Jeg er 100% sikker på at du vet svaret på spørsmålet du stiller her fra før, å hadde du ment at det var rett av deg å ha sex med denne jenta, hadde du gjort det lenge før du hadde spurt her.

Svaret er opplagt.

 

Forresten kommer det mange gode mot-argumenter her.

Lenke til kommentar
Å bare si at hun er et barn er å undervurdere alle 16-åringer der ute.

 

Ahh, endelig. Du er nok en god far.

 

-----

 

Vel, konklusjon for å si det slik; Det er mange flere gode (og flertall) motargumenter, enn for argumenter.

 

Jeg stiller meg nøytral når jeg sier dette, men stiller meg negativt til å ha sex med en 16-åring uansett hvor fristende det er. Skjønner hvilken absurd situasjon du er i. Hva har du å tape på om du sier "Nei"? Mer å vinne i form av god samvittighet, og heller banke litt vett inn i 16-åringen.

 

Og jeg som er 16-år selv kan si det slik: Bedre å ekspremintere på en på sin egen alder, finne ut litt mer og utforske bedre, samt være enda mer "nær" sin partner enn en 30-åring som kanskje er erfaren og derfor ikke like mye utforsking.

Lenke til kommentar

Det blir feil, syntes jeg når det er 15år alderforskjell du er nesten dobbel så gammel, jeg vet det er fullt lovelig...Men tenkt vis det kommer ut... vis du hadde en jente på 16år og du fikk vite at hu hadde sex med en 31år gammel man hva hadde du tenkt først da? Ja, jeg er jo enig at bli kvitt det med en full tenåringsgutt ikke er noe bra, men de sier at det er gutten sin skyld...Hu er jo med på det. Hu drar med på festene drikker blir med gutten på ett rom dass osv...

Men du kunne bokstavelig vært faren vis du hadde sex når du var 14/15år... Men jeg syntes det blir ALT! For stor alder forskjell... Jeg syntes du kan snakke med hu om sex osv og alt det der, bare ikke ha sex. Vet det hadde vært deilig med en 16 åring(er 16år selv har bare gjort det med en 15åring) med tanka på at du er 31. Men i ettertid kommer du sikker på og angre tror jeg. Men for og gjøre det kort, ville jeg holdt meg unna sex, det blir bare uetisk fra min side. Men det er ditt valg, men jeg ville ikke gjort det:) Å så syntes jeg når du ikke er mynding under 18år blir lissom mer barn.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...