Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med en 16-åring? Uetisk?, Er selv 31.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Denne jenta er veldig klar over hva hun gjør, og ikke minst, hva det innebærer. Ungjenter er ikke så lettlurte og uskyldige som mange later til å tro. Men det betyr ikke at å ha sex med henne er lurt. På den alderen svinger humøret og hormonene bobler. Den ene dagen kan hun være stormforelsket og den andre dagen bestemmer hun seg for at du er en gris. Alt dette, kombinert med at hun er barnslig kan føre til en del "morsomme" påfunn. Jeg kjenner jo ikke denne jenta, så jeg kan selvfølgelig ikke si noe sikkert. Bare ha det i bakhodet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

 

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

ett ord: NEI, sier en som skal bli politi, lovens mann vettu, haha, kjør på, gi henne god sex ;), og ikke hør på de her tullingene som sier at du ikke burde, aldersforskjellen er jo ikke så stor, og uansett, spiller det noen rolle egentlig, pikk er pikk.

 

 

aner vi misunnelse MAX her blant de fleste ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes det rett og slett blir uetisk, og jeg hadde ikke gjort det. Selv om ting ikke bryter med norsk lov, bryter det med normene i vårt samfunn. Mest sannsynlig sier hun det til noen, som sier det til noen, og før du vet ordet av det vet "alle" det, og da sitter du egentlig fint i det. Hadde jeg f.eks hatt en nabo på 31 som jeg visste hadde hatt sex med en nettopp 16 år gammel jente, hadde jeg ikke sett på med samme blikk som for et par dager siden. Snakk henne til fornuft, forklar at dere kan være venner, og hun kan spørre deg om hva som helst, men ikke ha sex med henne.

Lenke til kommentar

Fy faen, jeg blir seriøst bekymret for holdningene til 40% av dere som poster her...

En mann på 31 har INGENTING med en 16 år gammel jenteunge å gjøre. Og dere som sier at 16 åringer ikke er barn har tydligvis ikke møtt mange av de i det siste.

Selv har jeg satt laveste aldersgrense til 18 år (ikke at det er noen issue da jeg har kjærring og kid og den pakka) og jeg er bare 22 selv.

 

Og som nevnt så hadde en hvilken som helst 31 åring som rørte dattera mi når hun var 16 fått smake balltreet til han ba om å heller bare bli drept :realmad:

 

For å si det på en annen måte, ville dere pult ei jente på 13 år hvis dere var på ferie i spania?

Lenke til kommentar
Teh WolF: Tror du virkelig at du er utrolig forskjellig to år frem i tid, når du er atten? Man blir ikke på magisk vis mye modnere av å fylle atten.

 

Har ei heller sagt det Flurry :)

 

Sier bare at man er voksen når man blir 18 år for min del, jeg pleier å si at når man er myndig er man voksen. Hvorvidt man er moden eller ei er en annen sak i mine øyne.

Lenke til kommentar
Teh WolF: Tror du virkelig at du er utrolig forskjellig to år frem i tid, når du er atten? Man blir ikke på magisk vis mye modnere av å fylle atten.

 

Tror nok ikke at man blir så mye mer voksen på 2 år, men SAMFUNNET ser på en 18 åring som voksen. Ikke en 16 åring.

Lenke til kommentar
Jeg er 16-år, jeg er et barn. Om to år derimot er jeg voksen.
Hate to break it to you, men verden er ikke svart/hvit. Slike binære tolkninger er svært naive i min bok.

 

Vel, jeg kan med handa på hjertet si at jeg er modnere enn de fleste andre på min alder. Jeg ser ikke på meg selv som annet enn en ungdom for det.

Lenke til kommentar
For å si det på en annen måte, ville dere pult ei jente på 13 år hvis dere var på ferie i spania?

Nei, Norges lover gjelder for nordmenn, også når man er på ferie i utlandet, eller er jeg helt på viddene?

 

En 13-åring er også mye mindre kvinnelig enn en på 16. Mye skjer både med kroppen og med hodet på de tre årene.

 

Vel, jeg kan med handa på hjertet si at jeg er modnere enn de fleste andre på min alder. Jeg ser ikke på meg selv som annet enn en ungdom for det.

Ungdom. Ikke det samme som barn.

Lenke til kommentar
Fy faen, jeg blir seriøst bekymret for holdningene til 40% av dere som poster her...

En mann på 31 har INGENTING med en 16 år gammel jenteunge å gjøre. Og dere som sier at 16 åringer ikke er barn har tydligvis ikke møtt mange av de i det siste.

Selv har jeg satt laveste aldersgrense til 18 år (ikke at det er noen issue da jeg har kjærring og kid og den pakka) og jeg er bare 22 selv.

 

Og som nevnt så hadde en hvilken som helst 31 åring som rørte dattera mi når hun var 16 fått smake balltreet til han ba om å heller bare bli drept :realmad:

 

For å si det på en annen måte, ville dere pult ei jente på 13 år hvis dere var på ferie i spania?

Fin måte å respektere din datters valg og avgjørelser. Når man er 16 har man ansvar for eget seksualliv og sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...