Gå til innhold

gratis age of conan eller World of Warcraft lignende spill?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Nei det kom nettopp en ny stor patch, og nå kan man også være alver, og nye classes. Runes of magic er faktisk et meget bra spill med tanke på at det er gratis, utvilsomt det beste gratis spillet jeg har prøvd. Perfect World er heller ikke så ille. Ellers kommer jeg ikke på noen spill som er verdt å teste.

 

 

Men alver er ganskel likt som mennesker bare at de har noen udødelighets evner. kan man være orch troll blir det knall konkurent til world of warcraft

Lenke til kommentar

Jeg ville ha annbefalt deg å prøve Runes of Magic.

Det er ganske likt WoW, men det er gratis å laste ned og ikke nå betaling i månden

 

Nei det kom nettopp en ny stor patch, og nå kan man også være alver, og nye classes. Runes of magic er faktisk et meget bra spill med tanke på at det er gratis, utvilsomt det beste gratis spillet jeg har prøvd. Perfect World er heller ikke så ille. Ellers kommer jeg ikke på noen spill som er verdt å teste.

 

 

Men alver er ganskel likt som mennesker bare at de har noen udødelighets evner. kan man være orch troll blir det knall konkurent til world of warcraft

 

 

Du må bare gi Frogster(de som har laget spillet) litt tid på seg. Runes of Magic er relativt nytt på "markedet" og har mye potensiale.

kommer nok flere raser ettervert :)

Lenke til kommentar
Jeg syns det går mye penger til et spill, det blir jo 1200,- i et år og vis jeg vill spille i mange år bare tenk på alle di pengene jeg bruker. Kanskje jeg ville brukt de pengene til andre ting.

La oss se det på en annen måte.

Det kommer på 3,3,- pr. dag.

Er det så altfor mye?

Hvis du morer deg med spillet kunne jeg gladelig betalt mye mye mer.

Lenke til kommentar
Kom nettopp info om en ny ekspansjon til perfect world. Det inkluderer en ny verden og en ny rase som da befinner seg under vann.

 

to nye klasser som assassin og psychic.

 

 

http://pwi.perfectworld.com/news/newsubpage/6121

 

Gøy at det er flere her som spiller Perfect World. :) Begynte selv med spillet for omtrent en måned siden, og storkoser meg. :) Tror nok det blir oppstart av en ny character når den nye rasen kommer. Er nødt til å teste ut assassin :wee:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Bumper denne en smule. Jeg har lett etter et bra MMO en stund og hang med på Star Trek en stund, men gikk fort lei. I stedet testet jeg Perfect World, og til tross for et litt kronglete kontrollsystem var det ganske morsomt. Pluss, jeg staret som Winged Elf og kan fly. Riktignok ikke så høyt og ikke så lenge, men likevel. I tillegg mener jeg undervannsrasen (som går på land?) kan forvandle seg til en vanngreie, men har ikke testet det ennå. Grafisk ser det greit nok ut. Ikke det helt store, men mer enn bra nok for et gratis MMO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...