Gå til innhold

gratis age of conan eller World of Warcraft lignende spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke bare kjøpe seg WoW?

 

100kr i måneden er ingen ting, og du vet det.

Hvor gammel er du? La oss late som du er mellom 20 og 50 år gammel... Da har du muligens en jobb. La oss si trådstarter er 15 år. Ikke full-tids jobb med über lønn... Kanskje han har en hobby i tillegg til gaming, la oss si at han nemlig spiller fotball. La oss si at han i tillegg har noe som kalles kjæreste. Ikke nok med det, for så musikalsk som han er, spiller han gitar. I forgårs kjøpte han disse og denne.

Nå har han ikke så mye penger til overs, og kjæresten har bursdag snart. La oss kalle henne Ida. Ida og trådstarter har vært sammen i mange måneder nå, så han har lyst til å kjøpe disse til henne. Problemet er at han ikke har råd til dem, om han bruker 100 kr på et gamecard, og da vil kjæresten bli lei seg, for hun får crappy gaver til bursdagen. Dette vil selvfølgelig trådstarter unngå, så istedenfor vil han finne et gratis spill.

I tillegg så sparer trådstarter til gitar, nemmlig denne... Men den vil han aldri få råd til om han bruker alt på spill... Da tenker trådstarter "Fuck WoW og AoC, jeg skal på diskusjon.no og finne et gratis MMO!"

 

Det jeg vil si, er at 100 kroner er ikke så mye, men av og til har man andre ting å bruke penger på i tillegg

Endret av kjermy
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg syns uansett at World of Warcraft bli verdt pengene. Foreldrene dine kan vel sponse deg med 100,- pr mnd?

Det slår ALLE andre mmo-spill på alle områder. Grafikk, gameplay, audio, lore, community, og generelt på kvalitet på alle områder.

Dessuten kommer det snart en ny Expansion pack, Cataclysm, som vil gjøre hele gameplayet enda sterkere. Det slutter aldri, men du kan selvsagt slutte når du selv vil. Ingen tvinger deg til å spille, og man blir ikke så lett "avhengig" som folk sier. Noen overdriver det bare noe så heftig fordi spillet er så utrolig bra!

Løp og kjøp! :D

 

 

 

Du kan forresten laste ned spillet gratis fra internett, og få med en 10-dagers gratis prøveperiode. Så kan du kjøpe en konto online etterpå om du vil, og fortsette med den karakteren du har prøvespillt på. Win-win! :p

Lenke til kommentar
*snipsnapp*

Det slår ALLE andre mmo-spill på alle områder. Grafikk.......

*snute*

Sry for å gå off topic, men hvordan er wow best grafisk sett?

Ved at det uten å ha state-of-the-art oppløsning og detaljnivå har en fantastisk oppbygning av verdenen.

 

Et spill kan se rykende bra ut selv om det ikke har CryTek engine eller gjenskinn i palmebladene.

 

Uansett, anbefaler deg Guild Wars som nevnt her tidligere!

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hei jeg lurte på om dere vet om noen gratis spill som ligner på Age of Conan eller World of Warcraft?? Har ikke så lyst å betale månedtlig osv.

Takk for all hjelp:)

Jeg husker jeg spillte Anarchy online en gang, da måtte jeg betale, men nå ser det ut som at det er blitt gratis. For meg var det dødskjedlig i forhold til wow, men går ut på det samme med quests osv.

http://www.anarchy-online.com/wsp/anarchy/frontend.cgi?func=frontend.show&template=drill&func_id=1088&navID=1003,1005,1070,1088

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...