Gå til innhold

gratis age of conan eller World of Warcraft lignende spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fins det flere med god story??

 

Som er gratis? Neppe.

Men hvis du er ute etter god historie prøv Star Wars: Knights of the old Rebublic, men det er enspiller da.

Det spørs hva du legger i god historie? Historie du må lese på wiki for å skjønne, eller historie som driver spillet framover?

Lenke til kommentar
fins det flere med god story??

 

Som er gratis? Neppe.

Men hvis du er ute etter god historie prøv Star Wars: Knights of the old Rebublic, men det er enspiller da.

Det spørs hva du legger i god historie? Historie du må lese på wiki for å skjønne, eller historie som driver spillet framover?

 

Jeg mener historie som driver spillet fremover.

Lenke til kommentar
fins det flere med god story??

 

Som er gratis? Neppe.

Men hvis du er ute etter god historie prøv Star Wars: Knights of the old Rebublic, men det er enspiller da.

Det spørs hva du legger i god historie? Historie du må lese på wiki for å skjønne, eller historie som driver spillet framover?

 

Jeg mener historie som driver spillet fremover.

Guild Wars har ihvertfall en historie som driver spillet framover.... Det er ikke gratis, men du kjøper det, og så slipper du den månedsprisen... Er kun engangs betaling, og det er ikke så altfor dyrt...

Lenke til kommentar

Det er så godt som ingen gratis onlinespill med en god og gjennomført historie. Nå syns jeg personlig at WoW er en god investering. Jeg spilte det i 3 år før jeg ble lei, men det koster penger. Om man vil spille gjennom nettleseren er RuneScape slettes ikke en dum start, men det finnes mange andre du kan laste ned for så å spille gratis online.

Kan gi deg noen linker.

 

Flyff Relativt greit online mmorpg med litt historie (litt ingame og mer å lese utenom). Et happy feelgood spill med greie utfordringer.

 

OnRPG - Liste over de fleste gratis onlinespill på nett. Du finner masse her.

 

Kings of Chaos - ikke prøvd selv

 

Aeria Games - Disse har ganske mange bra. Du trenger bare å lage en konto på siden deres og laste ned spillet. Det tar ikke stor plass, men du får relativt mye spillglede med tanke på at alt er gratis. Grafikk varierer fra spill til spill.

Lenke til kommentar
Det er så godt som ingen gratis onlinespill med en god og gjennomført historie. Nå syns jeg personlig at WoW er en god investering. Jeg spilte det i 3 år før jeg ble lei, men det koster penger. Om man vil spille gjennom nettleseren er RuneScape slettes ikke en dum start, men det finnes mange andre du kan laste ned for så å spille gratis online.

Kan gi deg noen linker.

 

Flyff Relativt greit online mmorpg med litt historie (litt ingame og mer å lese utenom). Et happy feelgood spill med greie utfordringer.

 

OnRPG - Liste over de fleste gratis onlinespill på nett. Du finner masse her.

 

Kings of Chaos - ikke prøvd selv

 

Aeria Games - Disse har ganske mange bra. Du trenger bare å lage en konto på siden deres og laste ned spillet. Det tar ikke stor plass, men du får relativt mye spillglede med tanke på at alt er gratis. Grafikk varierer fra spill til spill.

 

 

Takk skal prøve spillene:)

Lenke til kommentar

Perfect World er vel nokså likt WoW (på mange måter)?

 

Til deg over meg, Maplestory er et 2D MMORPG med 100% fokus på grinding. Quester er aldri verdt å gjøre (med unntak av de som gir deg diverse scroller/upgrades), bossene er relativt enkle. Er ikke likt de nevnte spillene i det hele tatt.

 

Selv har jeg spilt Maplestory.

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd Runes of Magic, og det er faktisk overranskende bra til å være et gratis mmo. Man må forvente litt lagg siden de ikke har samme budsjett som bl.a. Blizzard, men det er overkommelig.

Det er ypperlig gameplay, et godt online samfunn, stort spilleområde (kart) og uendelig mange quests. Anbefales til de som ikke gidder å betale for spill.

 

Dette spillet har selvfølgelig et par ting man må betale for om man vil ha de. Som f.eks. mounts og slikt. Det er frivillig, men det er veldig tidsparende å ha. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...