Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Får bare lyd... Svart skjerm i alle videoprog..

Sikker at du har satt opp spilleren din riktig?

Om du bruker VLC, sjekk at det er 2.0 (episoden er 10-bit).

 

Ellers kan du alltid fjerne alt av codecs + spillere, laste ned CCCP og installere den med standard innstillinger og se på episoden uten noen modifikasjoner. (Evemtuelt mikse med LAV filter/madVR el. for bedre kvalitet om din CPU og GPU støtter det):

 

EDIT: Noen sekunder for sent ser det ut som.

 

AWW YEAH! VLC 2.0 to the rescue!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så Perfect Blue nå nettopp. Anbefales om du liker mørke psykologiske serier som f.eks Lain.

 

Likte dog denne bedre enn Lain. Det var så mye jeg ikke forstod i Lain, og masse som gikk rett over hue på meg. Perfect Blue er mer virkelighetsnært, og jeg klarte å følge historien bedre. Et stykke ut i filmen begynner det å bli veldig uklart hva som er virkelighet og hva som foregår i hodet til hovedpersonen, men alt faller på plass mot slutten.

Lenke til kommentar

Jeg synes Hellsing var greit nok men jeg så ikke helt hva som gjorde serien til en så stor greie. Ser mye heller Vampire Hunter D: Bloodlust en gang til hvis jeg skal ha vampyr-action.

 

Perfect Blue nok en av de beste realistiske animene som er laget, dessverre er ikke det helt min kopp te.

 

Blitt lite anime på meg i det siste bortsett fra Ponyo (som var fantastisk), men har tre sesonger med Fist of the North Star på vent. Stor fan av konseptet men aldri sett hele serien fra begynnelse til slutt.

Lenke til kommentar

Ser ut som det har blitt laget Anime av spiller Dragon Age. :dontgetit:

Må nesten få sett hva det er for noe, når det blir tilgjengelig.

 

Did not care for:

Story

Gameplay

Controllers

Graphics

 

Hvordan det spille fikk så god kritikk stiller jeg meg undrende til.. Men en anime versjon skal IKKE sees.

 

Skal også bli laget av Mass Effect. Skrekk og gru, håper de kommer seg ut av gjørmen snart og får produsent noen nye originale serier som er minneverdige.

 

Mass Effect har i det minste en ganske god story bak seg, men med muligheter for mye fillers...

 

Men må si meg ganske skuffet over det jeg har sett skal komme i 2012..

Lenke til kommentar

Åja, den har jeg forsåvidt ikke fått postet enda. Jeg har stor tiltro til det japanske Thomas-toget... neida. Tror Fate/Zero 2 kan bli bra, og har litt forventninger til Sakamichi no Apollon fordi den har direktøren bak Cowboy Bebop og musikk fra Yoko Kanno. new_woot.gif

 

neregate.com-Spring-2012-Anime-v3.png

 

 

Jormundgand håper jeg overrasker meg.

Endret av Agentspoon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan det spille fikk så god kritikk stiller jeg meg undrende til.. Men en anime versjon skal IKKE sees.

Spillet var gøy det, så folk har nok forskjellig smak.

 

Uansett, så skal det sees for å se hvor dumt det blir. Har ikke så høye forventninger.

 

Og virkelig? Thomas toget i anime-format?

Lenke til kommentar

Har ikke sett på anime som det om ut på 3 eller 4 år nå. Har jeg gått glipp av noe? Madoka skal vist nok ha vært bra? Har notert ting jeg har lyst til å se fra den nyeste sesongen.

 

Saint Saiya Omega

Zetman

Tsuritama

Sakamichi no Apollon

Yurumates

Yamato 2199

Deva Zan

 

Glemmer jeg noe? Er det noe fra i fjor, året før, eller før der igjen som er noe stas? Hvis ikke så har jeg fremdeles hundrevis av show i min backlog, og snart kommer jeg til 90-tallet, så there's that.

 

Er Un-Go noe bra? Er OOO ferdig enda =P? Var den noe bra?

 

Edit: Har forøvrig sett Redline, den nye Ghibli filmen, har kjøpt Unicorn som de kom ut uten å ha sett dem, og vet at Buddha kommer til å være amazing. Vet også at det er en Berserk film. Så ikke anbefal de =P

Endret av 世界一
Lenke til kommentar

Hva er det egentlig du lurer på? Hva som har vært bra anime de siste 4 årene? Siden 2008 da?

 

  • Darker than Black
  • Tengen Toppa Gurren Lagann
  • Macross Frontier
  • Mobile Suit Gundam 00
  • Nodame Cantabile
  • Sayounara Zetsubou Sensei
  • Toradora
  • Bakemonogatari
  • Fullmetal Alchemist: Brotherhood
  • K-ON
  • Kimi ni Todoke
  • Durarara!!
  • Rainbow
  • Ano Hana
  • Steins;Gate

Det er litt å ta av, men for å være helt ærlig tror jeg at 2006 og 2007 hadde flere spennende titler enn disse årene kombinert. ohmy.gif

Lenke til kommentar

Tror jeg har lyst å starte på enda en shonen nå.. Har sett og lest naruto, bleach og one piece, så tviler på det er noe veldig bra igjen men.

 

 

Eventuelt en bra kort serie som ikke trenger være shonen, typ Steins;Gate, Death Note, FMA:B, Code Geass (så nettopp Black Lagoon og det var helt ok, men ikke 10/10 for min del).. Bryr meg ikke så mye om genre, men er ikke veldig glad i kliss. :)

 

(vurdert å starte på Gintama, men vet ikke om jeg er keen på en anime som kun fokuserer på komedie)

 

e: laster ned kjøper Cowboy Bebop nå, men tar gjerne mot forslag til ting å se etterpå :)

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...