Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MangaStream annonserte nettopp at de vil slutte å oversette scans fra alle VIZ-serier, dvs. Bleach, Naruto, One Piece, HunterxHunter, Katekyo Hitman Reborn, Claymore og D. Gray Man. I og med at de fleste andre sider (MangaFox osv.) bruker disse som sin kilde, ser det akkurat nå temmelig mørkt ut for den videre online distribusjonen av manga.

 

Man kan anta at siden det er såpass store serier, at andre, anonyme, vil prøve å gjøre det samme - men mye skal til for å opprettholde den kvaliteten vi har blitt vant til gjennom MangaStream sin tjeneste. Dette er altså et ganske hardt slag for oss fans, og atter et sterkt angrep fra anti-piratvirksomheten som har eskalert i det siste.

 

Jeg personlig er ikke i mot å betale for manga. Jeg vil derimot gjerne ha kjapp tilgang til de nyeste kapitlene, i kontrast til å vente på lanseringer volum-vis som er veldig forsinket. Siden bransjen som står bak ikke har noe reelt alternativ for oss utenforbi Japan, synes jeg derfor at MangaStream har gjort dem en god tjeneste som PR-agent. Dette viser det seg altså at de ikke er enige i.

 

Håper at dette vil få en snarlig løsning, hvis ikke må vi legge manga og anime på hylla.

Lenke til kommentar

For øyeblikket holder jeg på med Guilty Crown. Det er veldig bra :)

BWAHAHAHAHAHAHAHA!!

 

Okay, I'm done. blush.gif

Hva i alle dager skulle det bety? :tease:

 

Sorry, men serien er latterlig dårlig.

 

Men er jo selvfølgelig ditt valg, og du synes jo den er grei, så skal ikke klage noe på det, vi har hver vår smak.

Lenke til kommentar

For øyeblikket holder jeg på med Guilty Crown. Det er veldig bra :)

BWAHAHAHAHAHAHAHA!!

 

Okay, I'm done. blush.gif

Hva i alle dager skulle det bety? :tease:

 

Sorry, men serien er latterlig dårlig.

 

Men er jo selvfølgelig ditt valg, og du synes jo den er grei, så skal ikke klage noe på det, vi har hver vår smak.

Jeg ønsker ikke nødvendigvis å argumentere for om hvorvidt serien er bra eller ikke. Men det ville vært artig å høre hvorfor du synes den er latterlig dårlig.

Lenke til kommentar

1. Plottet er altfor tynt og simpelt etter min smak. En vanlig skolegutt som plutselig får superkrefter og møter sitt store forbilde i samme slengen og plutselig blir en helt? Uff da.

 

2. Hovedperson(er?) som er altfor vanskelig å like (tåler ikke høre/se karakterer som Shu, som skal ha en indre kamp om hva enn han gjør, og nærmest få sammenbrudd inntil en eller annen person forteller han at den personen stoler på ham, og at han da magisk får nyvunnet kraft og slår fienden til fillebiter).

 

3. Irriterende Karakterutvikling.

 

Kan sikkert ramse opp mer, men jeg vil ikke skape en svær diskusjon om hvorvidt serien er bra eller ikke. Smaken er som baken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...