Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Det er en av seriene jeg virkelig ikke har lyst til å se. Det er på en måte som å bedrive selvdiagonisering. Etter en kjapp tur på nettet, blir en litt kraftig forkjølelse fort omgjort til noe mye, mye verre. På samme måte tror jeg at et par otaku trekk som er å finne ved undertegnede ville blitt forsterket til det hinsidige. Jeg ville blitt deprimert. harhar.gif

 

Wrasko, se innlegget ovenfor eller gå inn på anbefalingstråden som er klistret.

 

@ Konkulf: Ærlig talt tror jeg kun at 3-4 av de seriene du har sett vil fortsette å være i topp 10 etter at du har tatt en kikk på disse. De er eliten blant eliten. smile.gif

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en av seriene jeg virkelig ikke har lyst til å se. Det er på en måte som å bedrive selvdiagonisering. Etter en kjapp tur på nettet, blir en litt kraftig forkjølelse fort omgjort til noe mye, mye verre. På samme måte tror jeg at et par otaku trekk som er å finne ved undertegnede ville blitt forsterket til det hinsidige. Jeg ville blitt deprimert. harhar.gif

Ta det fra meg, det er veldig trygt å se den. Jeg har vært innom noe av serien selv, og kjente meg godt igjen. Var forfriskende å se et annet synspunkt på det man selv sliter/har slitt med.

Lenke til kommentar

Som følge av nedtrappingen min har jeg nå droppet samtlige shounen serier. Det betyr at jeg har reservert meg til kun Kaikan Phrase og Nisemonogatari. Er nok slik jeg kommer til å fortsette. En gammel ferdig serie, og en pågående dersom den er verdt det.

 

Passer egentlig bra nå som Bleach beveger seg inn i siste sesong. :)

Lenke til kommentar

Åja, jeg glemte å annonsere det tidligere. JA, Bleach går fra neste uke av inn i siste avsnitt av serien i mangaen.

 

http://myanimelist.net/forum/?topicid=397333&show=0

 

På tide spør du meg. Kubo Tite burde ha klart å snørt alt sammen etter Soul Society Arc. Den delen som er i anime'n nå for eksempel er hentet ut fra det ene plotthullet at det ikke har vært nevnt Substitute Shinigami før. Det er å koke suppe på spiker.

Lenke til kommentar

Ah, det er kun starten på siste avsnitt, som de sier så kan jo det vare lenge. Ikke skrem meg sånn da, får jo hjertefeil av slikt. ><

 

Jeg for min del synes det ville være trist å se det slutte. Samme med Naruto, One Piece og Pokèmon. Det blir så tomt når slike serier som man har fulgt i årevis slutter. Men nå synes jeg det er trist når så og si alle serier slutter, blir bare verre jo lengre de er. T.T

 

Når det kommer til at serien burde sluttet etter Soul Society arc så er jeg uenig. Det at serien virker litt død for øyeblikket er pga Kubo's manglende evner og oppfinnsomhet, og pga enkelte dårlige valg, som at serien er for mye drevet av karakterer (Ichigo). Slik jeg ser det har Bleach-universet fremdeles mye å utforske, og ting jeg fremdeles lurer på. F.eks hvis dette siste avsnittet ikke handler om "The King" og helst også Return of Aizen, så blir jeg skuffet.

 

Det verste jeg vet er serier som slutter med mange ting ubesvart (med mindre det er poenget, som i noveller med åpen slutt). Da vil jeg heller at de koker suppe på spiker til evig tid.

 

Edit: Beklager hvis jeg kanskje uttrykker meg litt krast. Er irritabel etter at YouTube blokkerte både min AMV og Top 10 video. :S

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Jeg er blitt irettesatt. Bleach hadde et stort potensiale etter Soul Society, men Kubo Tite rotet seg bort. Er til og med tilhenger av espada, men helst ville jeg sett at konfliktene med dem skjedde en etter en, litt som med yonkou i One Piece. De kunne med fordel vært litt færre også. Grimmjow, Hallibel, Starrk og Ulquiorra hadde holdt i massevis. Dette er espadaene med best design. Starrk burde fått en sterkere visning, og det samme med Hallibel. De to andre er jeg egentlig fornøyd med. De burde ha den styrken der en av dem kunne overmannet en kaptein alene.

Lenke til kommentar

Har ikke sett nyeste GTO, men burde kanskje ta en titt.

 

Men snublet over en annen, sææær manga nå.

 

Hvor sær er den? Jo, angrepene har egne navn. Ikke særlig unikt i seg selv men...

 

Fist of the preparation for the fact that many cute flat-chested girls you see in anime these days are actually boys!!

 

Jadda! This tickles my fancy. :D

Lenke til kommentar

Så det du sier er at du leser Boku no Pico, eller hva den nå het? :p

 

Jeg kjenner jeg irriterer meg grønn over Hajime no Ippo og Prince of Tennis. Det burde være forbudt å starte en sportsserie som ikke er ferdig. Mens du før gjerne blåste deg igjennom en kamp på 50 kapitler på en drøy time, må du nå vente i så og si et år for å få fullført en eneste kamp. Det går helt ekstremt tregt. :D

 

På den andre siden koser jeg meg over at et par serier har fått et forsprang på meg nå. Bakuman, Fairy Tail og Detective Conan har jeg alle hatt en ganske lang pause fra nå. Så var det bare å finne ut hvor langt jeg hadde kommet igjen..

Lenke til kommentar

Så det du sier er at du leser Boku no Pico, eller hva den nå het? :p

Nope. Var en dude som satt å leste i en manga og ønsket at karakteren kom til live, og det gjorde hun. Bare at hun var super-pervers og ville at hennes nye "mester" skulle voldta alle damer og bli verdenshersker ellerno sånt. Og hvert kapittel ble avsluttet i en gedigen "cumshot" via eplejuice-kartonger, iskrem eller lignende ting. åh ja, hovedkarakteren blir arrestert ca hvert kapittel grunnet hennes handlinger.

 

Gou-Dere Bishoujo Nagihara Sora var navnet.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

And that's why we can't have nice things. :tease:

 

Den delen av anime-verden tør jeg ikke røre med en 2 meter lang pinne engang. Vet at det skal være pur lættis, men tenner man ikke på den slags humor, er den så og si dødfødt. Men fordi Slimda er og forblir Slimda, skal du værsågod få storkose deg med serien så mye du vil. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er bare blitt oversatt 8 kapitler, så ble en kort affære for min del.

Og er ikke at jeg tenner på det, men hele serien ga meg et enormt "WTF"-uttryk i ansiktet. Og slikt liker jeg. :D

 

Kanskje ikke akkurat noe å lese på trikken, men pytt pytt. Er morsomt å lese. :)

 

This.

 

Dette er nettopp den samme grunnen til at jeg liker ecchi så godt. Rett og slett fordi situasjonene som oppstår i sjangeren er så ufattelig lite sannsynlig, klichéfylte, kleine og fylte til randen av WTFmomenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...