Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg var kald som en fisk. Følte ikke stort. Synes Mayuri er en ganske gjennomsiktig / hol karakter. Lydene hun lager gjør bare at jeg får assosiasjoner til andre karakterer med samme tourettes-lignende trekk. Da tenker jeg på Noda Megumi (Nodame Cantabile), og det uskyldige barnevesenet til Menma (Ano Hana) for eksempel. Disse syntes jeg hadde mer tyngde, og likte dem mye bedre.

 

All klaging lagt tilside, jeg hadde egentlig aldri noen intensjon om å droppe Steins;Gate. Den er egentlig god nok underholdning, ble bare litt mett av den på et tidspunkt. Er på episode 15 nå. :)

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Enig med deg Agent.

 

Du blir ikke like godt knyttet opp mot Mayuri som du blir mot Nagisa i Clannad.

Men det virker som at dette er litt av poenget. Vi ser istedet hvordan Rintarou takler det psykiske presset ved hendelsene rundt Mayuri.

Og hvordan han fortsetter mot å forsøke og redde henne.

Men nok om det.

 

For meg var sluttet den perfekt. Men skal ikke røpe noe mer, se den ferdig! :)

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg mer om et par glass med jordbærpynt i NANA enn jeg gjør om Mayuri. De har større affeksjonsverdi, lol.

 

Edit: Første episode av Nisemonogatari var helt utrolig. Og da mener jeg på en skala der Steins;Gate, Ano Hana osv. ikke engang er representert. FOR et kunstverk. inv_biggrin.gif

 

Edit2: Og de som synes at en mix av Macross Frontier, Neon Genesis Evangelion og spillet Heavenly Sword virker spennende, bør sjekke ut Senhime Zesshou Symphogear. Sannsynligvis sesongens beste overraskelse.thumbup.gif

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Dropp Guilty Crown, start NANA eller Planetes. :)

 

Har sett ferdig Steins;Gate nå. Jeg likte også slutten veldig og endte opp med å gi den en 9/10. Den føles ikke som et mesterverk i den grad at jeg kommer til å huske den nevneverdig, men gleden av å se den akkurat der og da var stor.

 

Ellers er jeg godt inne i Major - en sportsserie om baseball. Som regel ganske ensformig plott på disse, men likevel lett å like og den sjangeren som i flest tilfeller har sterke personligheter. Rangerer den nok under både Prince of Tennis, Hajime no Ippo og spesielt Slam Dunk, men henger likevel høyt. :thumbup:

Lenke til kommentar

Da har jeg tatt en titt på Senki Zesshou Symphogear og må si at den ikke var noe for meg, ikke imponert. Likte ikke artstilen (altfor mye dilldall), og for mye musikk. Skal prøve 1 episode til for å sjekke men blir nok droppet.

 

Så Guilty Crown er dårlig? Har sett 1 episode der også, samme problem - likte ikke artstilen (for mye CGI eller det ligner på det idet minste), samt plottet :/

 

Agentspoon: Major :thumbup: Gleder meg til World Cup OVA'n :D

 

Marai Nikki fant jeg også FuSeCk, småfristet litt å sjekke ut.

 

Sånn ellers har jeg endelig startet på Darker Than Black sesong 2 "Ryuusei no Gemini", samt se litt på Gosick, D.Gray-man inniblant.

Lenke til kommentar

Abingdon Boys School er et band du burde sjekke opp alle sangene til. De har faktisk sinnsvakt mye bra. Takanori Nishikawa er sammen med Koshi Inaba fra B'z de to beste rocke-vokalistene fra Japan i følge meg.

 

Som mange av de store bandene, har de vært med på tribute-CD'en til NANA. De har ytret at dette er den viktigste serien for musikkbransjen, fordi den viser presis hvor hard og kynisk den kan være for artistene som har oppnådd et gjennombrudd. wink.gif

 

http://www.youtube.com/watch?v=bA6ypXH7ss0

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...