Gå til innhold

Turboneger er rock, ikke sant?


asdfasd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Turbonegro er bra musikk end of story. Kven treng å vete kva type musikk det er og kven som spelar. Viss det høyres bra ut er det bra. Drit i resten. BTW Erection er best!

 

"Turbonegro" er et kult navn, "Erection" også, men "Brutal Kuk" tar kaka... :yes: De rocker villt de også!

Lenke til kommentar
De skal jo spille i Nidarøhallen (Trondheim Spektrum (sic!) :roll) nå i mai engang, me thinks.

 

Edit: Jepp. 31.05.03http://www.nrk.no/programmer/radio/pyro/2569844.html

Huff... i et eksamenslokale... Ikke mye skjel i den plassen nei. :-?

 

Men da har jo med seg surferosa!! Jippi! :woot: Det rekker i hvertfall opp!

 

Har ennå ikke hørt "Jr. Ewing" men regner med det er ok, siden de har fått lov til å være med på turneen.

 

De har også med seg Tore Torell, tryllekunstneren. Jada..

Gled deg uansett til JR Ewing om du skal dit, de har energi! Emo-punk av høy kvalitet.

 

Jeg personlig er skeptisk til hall-turnéen denne gjengen legger ut på. Hva har skjedd med de noe mindre men akk så mye bedre scenene de har spilt på tidligere? Kult at de fyller spektrum, men en skal jo ikke kimse av oss Turbojugend's som kunne sett for oss litt andre rammer rundt herligheten.

 

Men samma det, Turbo på Øya-festivalen blir nok knall

Lenke til kommentar

jeg har hørt mye på turboneger, men jeg pleier å bytte på, har vert innom mange grupper, blink 182, millencolin, pennywise osv, turboneger kan så absolutt konkurere med dem.. på reklama blir det kaldt rockemonsteret eller noe sånt.. men jeg gir egentlig blanke i hva slags musikk det er, for rocker gjør det :woot:

Lenke til kommentar
pufft!

turboneger er det støggeste og mest idiotiske jeg noensinne!!! har hørt!

Turboneger SUGER!! :grumpy:

 

har jeg oversett noe her eller, hva var meningen med denne posten, jeg tror det fleste vil sette pris på om du kunne holde meningene dine for deg selv, i alle fall med en post med topic: "er Turboneger rock?" hadde kanskje vært akspetabelt hvis posten var "hva synes du om Turboneger", og da MÅ du jo ha et svar på hvorfor i det minste

Lenke til kommentar

Turboneger er visstnok deathpunk. Jeg vet ikke helt om jeg syns at de er så veldig "punkete"...

 

Personlig syns jeg musikken er dårlig. Det blir liksom en rar blanding av Sepultura, Dead Kennedys, og Nirvana. Holder ikke helt mål etter min mening...

 

Smashing Pumpkins, Placebo og all alternative shit'en ruler!

Lenke til kommentar
Turboneger er visstnok deathpunk. Jeg vet ikke helt om jeg syns at de er så veldig "punkete"...

 

Personlig syns jeg musikken er dårlig. Det blir liksom en rar blanding av Sepultura, Dead Kennedys, og Nirvana. Holder ikke helt mål etter min mening...

 

Smashing Pumpkins, Placebo og all alternative shit'en ruler!

 

.plz, en blanding av Sepultura, Dead Kennedys OG Nirvana? Har du noensinne hørt de overnevnte bandene? Å sammenlikne et norsk deathpunk band med et 1980-talls anerikansk punk er alt for teit. Når du trekker inn Nirvana i det hele, begynner jeg å lure.

 

Gleder meg til konserten i Trondheim.

Dere som ikke har hørt on JR Ewing, kjøp dere Ride Paranoia plata. Den er ganske bra. De er ikke punk, mer mot hardcore, grunnet screamvocals.

Lenke til kommentar
(...)

Dere som ikke har hørt on JR Ewing, kjøp dere Ride Paranoia plata. Den er ganske bra. De er ikke punk, mer mot hardcore, grunnet screamvocals.

 

Det er seff hardcore, men få med deg emo-prefiksen. Viktig! Tylden & co kjører hardt på emo-hardcore.. Vet jeg skrev feil i farta lenger opp i tråden, punk er skivebom. Travelt med å skrive poster, så da klusser man litt..

 

GTS, du er vel litt på tur..?

Angstbiterske tenåringsband som f.eks. Placebo er greit, men Turbo er dårlig? Og nevnte band + Smashing Pumpkins er alternativt? Du synes disse bandene er alternative? Det er vel ikke så alternativt å selge så mye som de gjør?

Lenke til kommentar
pufft!

turboneger er det støggeste og mest idiotiske jeg noensinne!!! har hørt! Turboneger SUGER!! :grumpy:

Du hører bare på boyband og smør-pop skjønner jeg... :wink:

Hehe.. La meg gjette: Du digger Gaute og David i Idol? Og Helmot Lotti? Og det er mamma som kjøper CD'er til deg?

 

Hehehe... :lol::lol::lol: Ahh, SÅ deilig å provosere litt. Ikke ta det for tungt, du ba jo tross alt om det med den posten din, BeCo!

Lenke til kommentar
turboneger er nok deathpunk/rock.

Men det suger uansett hvilken bås du setter det i

 

Flott innlegg der, Zephyros. Jeg føler at du virkelig underbygger dine argumenter med harde fakta og smarte observasjoner, noe jeg setter pris på. Godt at hardware.no huser skarpe debattanter som deg!

 

Det er alltid spennende å diskutere musikk, spesielt gøy er det når kunnskapsrike musikkslaver bryner seg på hverandres meninger og får i gang interessante meningsutvekslinger.

 

Takk for ditt innlegg Zephyros, et innlegg til inspirasjon!

Lenke til kommentar
pufft!

turboneger er det støggeste og mest idiotiske jeg noensinne!!! har hørt! Turboneger SUGER!!  :grumpy:

Du hører bare på boyband og smør-pop skjønner jeg... :wink:

Hehe.. La meg gjette: Du digger Gaute og David i Idol? Og Helmot Lotti? Og det er mamma som kjøper CD'er til deg?

 

Hehehe... :lol::lol::lol: Ahh, SÅ deilig å provosere litt. Ikke ta det for tungt, du ba jo tross alt om det med den posten din, BeCo!

 

Hey! Ikke diss Helmut Lotti, han lager fet musikk! :D:lol:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
pufft!

turboneger er det støggeste og mest idiotiske jeg noensinne!!! har hørt! Turboneger SUGER!! :grumpy:

Du hører bare på boyband og smør-pop skjønner jeg... :wink:

Hehe.. La meg gjette: Du digger Gaute og David i Idol? Og Helmot Lotti? Og det er mamma som kjøper CD'er til deg?

Hehehe... :lol::lol::lol: Ahh, SÅ deilig å provosere litt. Ikke ta det for tungt, du ba jo tross alt om det med den posten din, BeCo!

Hey! Ikke diss Helmut Lotti, han lager fet musikk! :D:lol:

Unnskyld, Lotti er sikkert bra... :lol: Og GRATIS CD'er fra mamma i blandt er vel heller ingen ulempe... :D

 

BTW. Noen som var på Turboneger-konserten i Trondheim i går?

 

Jeg synes det var litt vel mye følelse av "skoleavslutningskonsert i gymsalen".. Slike konserter bør definitivt holdes andre plasser enn i en flombelyst idrettshall !

Lenke til kommentar

Har dere hørt om det nye albumet til Helmut Lotti da?

"Helmut Lotti sings Dimmu Borgir"

 

"I've always wanted to get in touch with my DARK SIDE, so i tried elvis but that didn't work out... I feel this new album is my salvation"

 

:evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...