Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magnet har jo noen veldig fine sanger, f.eks. coveren av Lay Lady Lay, men denne blei litt i kjedeligste laget for meg. 6/10

Denne må man enten elske eller hate, tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synest dette var kjedeleg. Høyrte på slik musikk når eg var ein del mindre enn det eg er nå (er fortsatt ikkje så veldig gammel da, men, men), men etter det har eg aldri likt slik type musikk. Niks...

2/10

Skrevet

Ikke akkurat det jeg liker, men det duger

4/10

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Skrevet (endret)

Helt ok, chill musikk å høre på. Likte feelen i låta og hvordan den minnet meg litt om hva indie-artister gjør i dag. Litt depressiv though, og likte ikke partiet i midten hvor det hørtes ut som gravemaskiner voldtok støvsugere. Flere negative inntrykk enn positive :p

4/10.

(dette må man nesten like for å rate over 5/10 :p)

Endret av Aleksander-yo
Skrevet

Promoe er ganske fett det, men jeg synes ikke den sangen er en av de beste. Litt for standard beat til å være stilig, synes jeg. Men nå kan jo ingenting toppe These Walls Don't Lie.

4/10

Skrevet (endret)

Kompleks og varierende sang som fenger lett. Ikke den absolutt beste av dem (som jeg har hørt ihvertfall), men god sang. 7/10

Endret av Mr.Graves

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...