BaltusBrun Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) God Dag! "Public Dissfased" av Blind stereo er en ålreit sang. Oser av rytme og energi som får deg til å håppe. Sjangeren er ikke akkurat min stil, men jeg holder ut og syntes sangen som sagt er grei. + God Vokal. 7/10 Se filmen hos Youtube Endret 10. august 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
dredg Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Klassiker, men Stones er ikke helt min greie. 6/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Fikk litt bakgrunnsmusikk-feeling av den der. Litt for smooth eller streit. Intetsigende på en måte. 5/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Liktikke. 3/10. --- Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Jævlig digg. Hørte rimelig kjapt at dette var noe jeg kom til å like. Første bra musikktipset jeg har fått i denne tråden! 9/10. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) er ikke særlig glad i rap 3/10 Se filmen hos Youtube Endret 11. august 2009 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Deadstar du må fikse linken, bare copy past det som kommer etter "=" f.es qzuJY0F01mM, kan anmelde når du har fiksa det Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
BiB Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Tupac er bra det. Men må si jeg liker bedre sangene hans med mer rap i seg. Sangen er grei, men hadde kanskje vært bedre hvis noen andre hadde sunget den. Bottom line: Liker sangen, men jeg mener tupac bøør ha litt mer trøkk. 8/10 Se filmen hos Youtube Endret 11. august 2009 av BiB Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Har aldri vært veldig glad i Mary J Blige, T.I. har jeg ikke et veldig forhold til. Sangen er veldig ensformig og jeg føler det er unødvendig mye effekter i lydbildet. Ellers så er det kanskje verdt å legge til at jeg ikke hører så alt for mye på hip hop, da er det vanligvis (finnes unntak) fra artister som trekker inn endel andre elementer annet en bare kjedelige mezzosopraner som Mary, (se: Common, Roots, Outkast, Black Violin, J Dilla, Q-Tip osv) 3/10 Edit: Skrev som om T.I. bare bruker mezzosopraner, kanskje litt feil..., men det gjelder denne sangen. Phoenix - Love Like A Sunset Part II. Etter min mening den beste låta fra deres siste skive, bare synd den ikke er lengre enn knappe 2minutter. Endret 11. august 2009 av macros. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 er ikke særlig glad i rap 3/10 Se filmen hos Youtube ingen virderte min, så her kommer den på nytt Lenke til kommentar
Toften Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Aldri likt Metallica noko særleg. 5/10 Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 The Who har aldri vært favoritten her i gården, men de viser med denne videoen en av årsakene til at de var og er så store. -- Også poster jeg låta jeg postet i stad på nytt da DEADSTAR ikke klarte å poste videoer ordentlig, og ei heller klarer å se forbi sin egen nesetipp. Phoenix - Love Like A Sunset Part II. Etter min mening den beste låta fra deres siste skive, bare synd den ikke er lengre enn knappe 2minutter. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Phoenix er fantastiskt. Kan ikke si meg enig i at dette er den beste låta fra den nyeste skiva (synes 1901 er den beste), men jeg likte den du nevnte over. Hadde aldri hørt den før. En god 7/10. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Tøff og morsom sang med en fet video. 8/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Førsteinntrykket var godt, helt ok riff. Men vokalen var grusom. Litt for ensformig.. Dessuten er dette virkelig ikke min sjanger. 4/10 En av Waters mange fantastiske; Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 denne var fin å høre på skal lastes ned^^ 8/10 Se filmen hos Youtube slåt til med en klassiker Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Roger Waters - Towers of Faith. For det første har jeg aldri vært noen fan av hverken Pink Floyd eller Roger Waters, og denne låta gjør ikke så mye for å forbedre situasjonen. Ganske stillestående bluesrock med en grusomt tråkig gitarsolo og pompøs trommelyd. Karakter 4/10, passer best som heismusikk. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 vokal var ikke helt min type, og sangen var ikke særlig fengende 3/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Har aldri likt Metallica, alt for kaldt, hard og kjedelig. Dog likte jeg riffet her, må innrømme at dette er en av de beste metallica-sangene jeg har hørt. 5,5/10 Endret 11. august 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Det var sangen sin det! 9/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå