Gå til innhold

Rumpetørk! Høyre eller venstre?


Rumpetørk. Høyre eller venstre?  

297 stemmer

  1. 1. Hvilken hånd tørker dere med?

    • Høyre
      260
    • Venstre
      37


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser på kabelen om den er myk eller "frest" oppigjennom veggene. Så antar jeg hvor mye papir jeg trenger. :)=

 

Tip, er den hard så trenger man jo bare tørke seg en gang.

 

Jeg har faktisk opplevd at det ikke er noe brunt på papiret i det hele tatt! Skal finne ut hva jeg må spise for å oppnå dette hver gang....

Lenke til kommentar

Er venstrehendt, men mot all ods er jeg en høyre krøller :cool:

 

Når man krøller er det veldig praktisk at det dannes "spader" som drar med seg alt. Tørker mellom en og to ganger med denne metoden... Har prøvd å brette, men da virker det bare som om papiret glir oppå uten å ta med seg noe :p

Lenke til kommentar
Haha, dovanene er endelig fremme i lyset!

 

Hvor mange har tørket seg selv med pappen som er igjen etter at papiret er "tomt"?

 

Nei men jeg fløy halvnaken rundt i huset for å finne dopapir, etter at jeg hadde bæsja

 

Jeg måtte drite så heftig en gang jeg tok toget på strekningen fra Oslo til Trondheim, og etter at jeg hadde fyrt av noen raketter oppdaget jeg at det ikke fantes noe dasspapir der. Jeg ble nødt til å bruke et slikt tøy som ligger oppå plassene på toget.

 

Jeg er venstrehendt, bruker venstrehånden, sitter i vanlig dritestilling, bretter papiret én gang, tørker bakover, fra godteposen og oppover mot ryggen, ser på papiret, men fortsetter å tørke så det gjør vondt. Er det noe mer noen vil vite om mine tørkevaner?

Lenke til kommentar
Haha, dovanene er endelig fremme i lyset!

 

Hvor mange har tørket seg selv med pappen som er igjen etter at papiret er "tomt"?

 

Nei men jeg fløy halvnaken rundt i huset for å finne dopapir, etter at jeg hadde bæsja

 

Jeg måtte drite så heftig en gang jeg tok toget på strekningen fra Oslo til Trondheim, og etter at jeg hadde fyrt av noen raketter oppdaget jeg at det ikke fantes noe dasspapir der. Jeg ble nødt til å bruke et slikt tøy som ligger oppå plassene på toget.

 

Jeg er venstrehendt, bruker venstrehånden, sitter i vanlig dritestilling, bretter papiret én gang, tørker bakover, fra godteposen og oppover mot ryggen, ser på papiret, men fortsetter å tørke så det gjør vondt. Er det noe mer noen vil vite om mine tørkevaner?

 

:rofl:

Lenke til kommentar

Bruker høyrehånda, bretter papiret, ser på det etter jeg har tørka meg. Bruker vel alt ifra 2 ark til 7 eller noe.

 

Tips: for å være litt miljøvennlig og økonomisk gjør du "grovarbeidet" med mye ark, f. eks. 6 ark bretta sammen. Når du ser/kjenner at du begynner å bli tørr, så reduserer du arkene, trapper ned til 2 f. eks.

 

Den beste møkka er den som du virkelig kjenner i tykktarmen, den som gir den typiske "FFFFUUUU MÅ DRITE"-feelingen. Så setter du deg på skåla, trøkker som faen, tørker deg, og innser at ræva faktisk er ca like rein som den var før du satte deg ned.

Lenke til kommentar
Haha, dovanene er endelig fremme i lyset!

 

Hvor mange har tørket seg selv med pappen som er igjen etter at papiret er "tomt"?

 

 

Ser bestandig etter om det er nok papir til å fullføre jobben, så jeg har faktisk aldri hat den problemstillingen.

 

 

 

Er det noen som legger litt papir ned i doskålen før de gjør sitt fornødende, slik at man ikke får en aldri så liten "hiroshima" i det man driter?

Lenke til kommentar
Venstre for min del.

 

Du burde også ha tilføyd om man er krøller eller bretter :p

 

Jeg er forøverig krøller også!

Vært en tråd om dette før, med poll om jeg ikke husker feil..

 

Hyggelig å møte en felles krøller ;)

 

Jeg tøreker dog med høyrehånden. Jeg tro dette har mye å gjøre med hvilken side av toalettet tørkerullen henger på. Noen skifter kaskje etter hvilken side den er på?

 

Om man har hatt tørkerullen på høyre side oppgjennom sin barndom kan det også hende at dette er grunnen til at man tørker med høyre hånd.

Ellers kan det nevnes at jeg tøreker med høyre og er høyrehendt. En liten sammenheng kan det være der også.

 

Hvor mange har tørket seg selv med pappen som er igjen etter at papiret er "tomt"?

 

Da tar jeg heller sokkene. evt. boxer'n og går "commando" en stund.

 

kvalitet forran kvantitet. (ble det feil?)

 

edit: tørke seg med pappen... :wee:

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

krøll det i en ball. verre er det ikke. jeg føler jeg dekker mer og *kremt* når lengre, uten å stikke en finger i anus.

 

det går også på å få litt avstand fra avføringen, spesielt ved litt fuktigere "porsjoner".

 

kommer det dassvann på skinke bretter jeg selvsagt. det hele går på å få best muligresultat. minst mulig avføring og dassvann på skinkene og null på fingre/hender.

 

edit: minst mulig.. fysj.. nå fikk jegd et til å høres ut som jeg ikke gjør en skikkelig jobb :!:

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg bruker høyre.

Jeg bretter 2-3 wipes fra lambi og gjentar prosessen 3-4 ganger.

Dette med unntak av påskeferien da jeg gikk tom for dasspapir og brukte 1 og 1 wipe brettet tørkerull (lambi den og).

 

Jeg kikker skjelden på papiret etter tørk, og drar ned etter den første og største kabelen er lagt ned.

 

Jeg slenger alltid også papir i doskålen for å unngå rekylplask.

 

___________________

Mine dovaner presentert for den beærede forsamling tullinger (inkludert meg) som poster i denne tråden.

Lenke til kommentar

Jeg undres over om jeg er den eneste som tørker til rumpehullet er fritt for møkk. Har en kamerat som er ferdig på null komma niks. Ble litt lei dette, og spurte om han var fri for møkk etter han hadde tørket seg en gang. Han sa ja, men jeg insisterte på at han skulle prøve å tørke rumpehullet atter en gang. Ble litt stille da ja :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...