Gå til innhold

Rumpetørk! Høyre eller venstre?


Rumpetørk. Høyre eller venstre?  

297 stemmer

  1. 1. Hvilken hånd tørker dere med?

    • Høyre
      260
    • Venstre
      37


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Venstre for min del.

 

Du burde også ha tilføyd om man er krøller eller bretter :p

 

Jeg er forøverig krøller også!

 

Krøller? Husker det var sånn jeg gjorde når jeg nettopp hadde lært meg å tørke selv, krøllet sammen halve papirrullen til en stor ball tørket meg og vips så var det.."rent"

 

Bruker høyre btw.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Først var det venstre for en lang periode, men så knakk jeg venstrefoten, og dermed ble det svært komplisert å løfte på venstesiden hele tiden, så jeg gikk over til å bruke høyre. Nå klarer jeg ikke å skifte tilbake til venstrehånda, jaja. Er også en bretter, Hvem faen er det som krøller dasspapiret???

Lenke til kommentar

Venstre-brett

 

Krølling tar mer papir for samme effekt, i tillegg til at man risikerer å stikke fingeren gjennom akkurat det stedet der det ikke er papir (for å minimere den risken må man bruke enda mer papir for å lage en tettere ball som er stor nok, og det er jo fyfy for miljøet og økonomien).

 

Bretting ftw

Lenke til kommentar

Veggen hvor papiret henger er på min venstre side og har derfor ikke plass til å komme til med venstre, bruker dermed høyre. Er forøvrig en bretter og blir glad når jeg ser at så mange andre her også er det fordi mine venner lo av meg når jeg sa at jeg bretter papiret.

Lenke til kommentar

Krølle/Brette?

 

Jeg vet ikke hvilken kategori jeg ligger i.. jeg surrer noen runder rundt hånden jeg... Er jeg da en ruller? Hvor mye toalettpapir "per tørk" bruker dere?

 

Jeg vil legge til at jeg ser på papiret etter tørk. Er dette noe alle gjør? Jeg mener... Jeg vet jo ikke om jeg er ferdig hvis jeg ikke ser på papiret...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...