Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.


Anbefalte innlegg

Har også bestillt Samsung Galexy S så den får jeg lørdag så får jeg se hvem jeg liker best :dribble:

 

Er jo forsåvidt veldig fornøyd med X10, etter oppdatering hadde jeg batteri i 2 dg og 13 timer,den første dagen,etter det knapt en dag. Så..............nå tok jeg den av i mrg kl 7 og nå lader jeg da den slo seg av kl 19.15 veldig rart,ikke brukt mer enn vanlig. Så håper Samsungen lever mer opp til forventingene ang,batteri

 

ja det er elendig batteri på x10, og flere av de andre smarttelefonene på markedet. Men om du bruker de lite så varer batteriet lengre.

Hva har du som bevis på at batteriet på XPERIA X10 er elendig?

 

Jeg vil heller si det motsatte jeg. Jeg vil heller si at det er Android 1.6 som er elendig optimalisert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også bestillt Samsung Galexy S så den får jeg lørdag så får jeg se hvem jeg liker best :dribble:

 

Er jo forsåvidt veldig fornøyd med X10, etter oppdatering hadde jeg batteri i 2 dg og 13 timer,den første dagen,etter det knapt en dag. Så..............nå tok jeg den av i mrg kl 7 og nå lader jeg da den slo seg av kl 19.15 veldig rart,ikke brukt mer enn vanlig. Så håper Samsungen lever mer opp til forventingene ang,batteri

 

ja det er elendig batteri på x10, og flere av de andre smarttelefonene på markedet. Men om du bruker de lite så varer batteriet lengre.

Hva har du som bevis på at batteriet på XPERIA X10 er elendig?

 

Jeg vil heller si det motsatte jeg. Jeg vil heller si at det er Android 1.6 som er elendig optimalisert.

 

Tja det er da en måte å si det på. Men om en bruker opplever batteriet som dårlig så må vel brukeren få lov til å kalle det for det. Blir for dumt om man ikke kan klage på batteriet bare fordi man ikke har tatt seg bryderiet med å analysere sw og hw for å finne ut om det høye batteriforbruket skyldes bugs eller hw feil.

Lenke til kommentar

Blir for dumt om man ikke kan klage på batteriet bare fordi man ikke har tatt seg bryderiet med å analysere sw og hw for å finne ut om det høye batteriforbruket skyldes bugs eller hw feil.

 

Bare for å spørre, du hevder at man ikke skal ta hensyn til antall apps m.m. som kjører og bruker strøm før man klager at batteriet ikke er et lite kjærnekraftverk som jevnt har strøm?

 

Med første firmware og ikke hensyn til apps hadde jeg i snitt rundt 30% batteri når jeg kom hjem etter en normal dag på jobb, tlf på wlan i 8 timer og x antall samtaler.

 

Nå, nye firmware og noe mer bevist på apps sitt forbruk, ligger jeg på 50-70% batteri igjen når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

Du kan også spørre meg om du vil hvis du kommer over noen problemer, så skal jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan hvis du skal roote telefonen.

 

Takk. Jeg skal skynde meg langsomt :)

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal roote, men det er noen apps jeg kan tenke meg å installere som trenger rooting, bl.a. den hotspoten.

Lenke til kommentar

Er det noen her som kan fortelle meg hvordan jeg får lastet moxier mail inn på min xperia x10?

 

Jeg finner den ikke i market. PLEASE, jeg er desperat:)

 

Har du den ikke, om ikke, hvordan fikk du den fjernet?

(Jeg er i motsatt posisjon av deg)

 

 

Jeg hadde den ikke på mobilen i det hele tatt. Fikk ikke det med. Men når jeg ser på alle tester osv så har de alltid moxier på tlf. Hvor kjøpte du din tlf? Jeg kjøpte fra Telenor.

 

Kan jo ikke være fakta at vi ikke kan får moxier i norge, det må jo kunne gå an å synce exchange....

Lenke til kommentar

Min x10 mini pro kom med RoadSync, som også syncer mot Exchange.

(Ikke at jeg har prøvd den)

 

Interessant! Hvor kjøpte du din fra? Tror ikke jeg har noe som heter roadsync heller dessverre.... Kjenner jeg er skikkelig skuffet over tlf nå. Hele poenget med den var jo at det skulle kunne gå an å ha flere mailkontoer på. Noe som er utrolig praktisk i forhold til jobben min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...