Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.


Anbefalte innlegg

...Får ikke kjøpt via marked, og andre betalingsløsninger finnes visst ikke...

Kjøp deg et engelsk sim-kort på ebay. Koster 15 kroner inkl. frakt. Da kan du kjøpe programmer via markedet! :thumbup:

 

Hvordan foregår betalingen? Har innbilt meg at det blir trukket på mobilregningen e.l. Må man ha et norsk og et engelsk abonnement, i så fall? Høres ikke riktig ut...

Betaling foregår via Google Checkout - men i praksis betaler man med et kredittkort (visa/mastercard). Det er ikke åpnet for å betale programmer for norske abbonnement enda. Derfor bruker jeg et engelsk kontantkort. Det koster ingenting å ha, og jeg putter det bare i telefonen når jeg skal kjøpe en applikasjon fra markedet! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg roota den i går, men det jeg kan se er at dette er en eldre rom R1EA025, den nyeste er R2BA020.

 

Har ikke merket noe vesentlig feil med den versjonen. Eneste som er litt rart er at det ikke var noe tastatur inne etter den ble roota, men det kan man lett legge inn.

 

Om man ikke liker R1EA025 så kan man lett legge inn R2BA020.

Så det er ikke så store fallgruver siden man kan gå tilbake til den nye.

 

Så vi får se hvordan det går :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått japansk tastatur igjen. Hadde det en gang tidligere også, men da fant jeg ut av det. Husker ikke hva jeg gjorde og selv om jeg ser det har vært oppe flere ganger i tråden, finner jeg ikke noe svar på det.

Når jeg holder inne knappen nede til venstre i tastaturet, kommer det opp noen japanske tegn, men jeg klarer ikke å gjette hva som er "inn datametode" (eller hva det het) og velge norsk igjen...

 

Anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...