Gå til innhold

En vurdering av størrelse på avatar og signatur


Avatar og signatur  

449 stemmer

  1. 1. Hvor stor ønsker du maks-størrelsen skal være?

    • 80x80
      135
    • 100x100
      161
    • 120x120
      106
    • Annet
      4
    • Vet ikke/ingen formening
      43
  2. 2. Ønsker du at det skal være lov med animert avatar?

    • Ja
      92
    • Nei
      343
    • Vet ikke/ingen formening
      14
  3. 3. Hvor mange linjer ønsker du at en signatur maks skal inneholde?

    • 1
      24
    • 2
      30
    • 3
      58
    • 4
      197
    • 5
      78
    • 6
      42
    • Vet ikke/ingen formening
      20
  4. 4. Hva ønsker du maks skriftstørrelse i signatur skal være?

    • Størrelse 1
      68
    • Størrelse 2
      136
    • Størrelse 3
      73
    • Størrelse 4
      43
    • Størrelse 5
      21
    • Størrelse 6
      4
    • Størrelse 7
      9
    • Vet ikke/ingen formening
      95


Anbefalte innlegg

Kall meg gammaldags, (mulig over snittet med mine 22 år på baken),

men jeg syns det er bra sånn det er per dags dato :)

 

Større avatar gjør meg forsåvidt ingenting, men er på ingen måte savnet..

Jeg må i såfall la den være eller be noen hjelpe meg med å forstørre :p

 

All cred for å vise at dere bryr dere om brukeren og deres meninger :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal høre med drift angående lagrinsplass tilgjengelig til slikt. Nå har det jo litt å si at det går på folks båndbredde dette, selv om det ikke akkurat er et like stort problem i dag som tidligere. :)
Nå har man alltids muligheten til å skru avatarer og signaturer av også.

 

Men når vi snakker om signatur. Skal størrelse 7 alternativet liksom bety at man kan ha 4 linjer med så stor skrift? Eller finnes det en måte å begrense basert på den totale lengden av signaturen, slik at man f.eks bare kan ha 1 linje i størrelse 7. Men kanskje 6 linjer i størrelse 2?
du er inne på noe her. Jeg svarte 5 linjer i undersøkelsen, men da med forbehold for størrelse. Det man trenger er en maks lengde (fysisk lengde i piksler, f.eks) - ikke antall linjer.
Lenke til kommentar
Personlig har jeg ikke noe ønske om å endre på noe, da jeg er fornøyd med hvordan det er her på akkurat disse punktene.

Enig.

 

Hvorfor fikse på noe som ikke trenger å fikses på?

Fordi om det ikke nødvendigvis er et skrikende behov for akkurat dette, så blir det noe penere -synes jeg- hvis man kunne fått større avatarer.. dette er et så ordentlig forum i utgangspunktet, og de fleste legger en del flid i avatarene sine, og vi har egne tråder for å gjøre de bedre og finere, -og jeg synes det da er en "liten skam" at de ikke kan være større, så vi får sett de fine og artige små kunstverkene! Fylle ut litt av luften til venstre her.. Det er mange flotte avatarer, og mange kunne ha blitt enda kulere med mer plass å utfolde seg på.. Tror det har blitt kjempeflott!!

 

 

Men, som sagt før.. ikke tull med så mye annet.. animerte er det vel som nevnt over ingen over 12 som har noe særlig ønske om, og ryddige signaturer er også bra.. Men, at et bilde som allerede er der, som forteller litt om personen, via et lite kunstverk, at det kan bli større og bedre, synes jeg bare hadde vært alle tiders! :)

Lenke til kommentar

Sant nok at avataren kan være litt større, men ikke over 100x100px og ivertfall ikke animert. Er ikke alle (inkludert meg) som har super rask linje, og da hadde det vært bra om det ikke er alt for store avatarer!

 

Signaturen synes jeg skal være slik den er idag, slik at den ikke blir for dominerende.

 

Når jeg er inne på diverse andre forumer så er det ofte digre bokstaver i signaturen, og det blir ALT for dominerende og rotete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...