Gå til innhold

Nytt spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle tre spillene er sinnsykt bra, jeg ville kjøpt vietcong, kommer egentlig litt an på deg selv, det er ganske forskjellige spill på mange områder...

skriv et svar med litt info om hva du vil spille så skal jeg prøve å gi deg bedre tips...

Vietcong = realisme, skog, nesten ikke noe bymiljø.

DF:BHD = Samme som DF alltid har vært egentlig, du flyr rundt i et litt ufinpusset spill og skyter på pakistanere som ikke kan sikte før du kommer LANGT ut i spillet

Raven Shield = Taktisk og teamwork til de grader...

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe nytt spill. Hvilket?

Valget står mellom Vietcong, Rainbow Six: Raven Shield eller Delta Force: Black Hawk Down.

 

:p Skal du spille på nettet er det ingen tvil. Da ville jeg gått for Black Hawk Down. Er helt konge på multiplayer. :woot: Har akkurat rundet Vietcong men det er ikke i nærheten av den underholdningsverdien BHD gir. Rainbow six har jeg dessverre ikke prøvd enda. :cry:

 

:wink:

Lenke til kommentar
Alle tre spillene er sinnsykt bra, jeg ville kjøpt vietcong, kommer egentlig litt an på deg selv, det er ganske forskjellige spill på mange områder...  

skriv et svar med litt info om hva du vil spille så skal jeg prøve å gi deg bedre tips...  

Vietcong = realisme, skog, nesten ikke noe bymiljø.

DF:BHD = Samme som DF alltid har vært egentlig, du flyr rundt i et litt ufinpusset spill og skyter på pakistanere som ikke kan sikte før du kommer LANGT ut i spillet

Raven Shield = Taktisk og teamwork til de grader...

 

 

Hvis du tror at du går rundt og skyter på Pakistanere i BHD så tar du skammelig feil. Hvis du har sett filmen så husker du kanskje at det hele utspant seg i Somalia og da skyter man selvølgelig Somaliere og ikke pakistanere. Man kjøper ikke BHD for og spille på singelplayer,men derimot for og spille multiplayer. Du sier også at BHD er som alle Delta force spillene tidligere,men også der tar du skammelig feil. Grafikken er mange ganger bedre på BHD. For meg så ser det ut til at du ikke har prøved BHD engang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg ville helst gått for vietcong, single player messig så ligger det foran begge de 2 andre titlene du nevnte og multiplayeren kommer til å by på MANGE timer med moro :)

Lenke til kommentar

Elle melle deg fortelle....

 

Alle 3 spillene er meget bra, både i singelplayer og multiplayer.

Raven eller Vietcong er best på singelplayerdelen, mens alle 3 er bra på mp.

 

Selg gressklipperen og snøfreseren til faren din og kjøp alle 3! :wink:

 

Men...skulle jeg kjøpt kun ett av spillene; Raven Shield

Lenke til kommentar
Alle tre spillene er sinnsykt bra, jeg ville kjøpt vietcong, kommer egentlig litt an på deg selv, det er ganske forskjellige spill på mange områder...  

skriv et svar med litt info om hva du vil spille så skal jeg prøve å gi deg bedre tips...  

Vietcong = realisme, skog, nesten ikke noe bymiljø.

DF:BHD = Samme som DF alltid har vært egentlig, du flyr rundt i et litt ufinpusset spill og skyter på pakistanere som ikke kan sikte før du kommer LANGT ut i spillet

Raven Shield = Taktisk og teamwork til de grader...

 

 

Grafikken er mange ganger bedre på BHD. For meg så ser det ut til at du ikke har prøved BHD engang.

 

så er det ikke grafikken han tenker på, jeg er helt enig, delta force har aldri vært noen gode spill. dessutten, grafikk brukes for å skjule feil :p .

Lenke til kommentar

ja, BHD virka litt "Tomt" ut på meg...altfor store åpne flater uten noenting på...også ser man Fi på XXX antall meter uansett....

 

Vietcong? hmm, virket litt dill, men sikkert fedt

 

Ravenshield = Konge!

 

hva som er best på nettet, vet jeg ikke men jeg ville kjøpt enten vietcong eller ravenshield..

Lenke til kommentar

raven shield er mest realistisk. men alle spillene er veldig gode spill. jeg tror jeg kan si at hvilket som er best koker ned til en smakssak.

 

jeg koste meg mest med raven shield. elsket våpnene der. multiplayer var skikkelig rått. særlig i coop mode.

Lenke til kommentar
raven shield er mest realistisk. men alle spillene er veldig gode spill. jeg tror jeg kan si at hvilket som er best koker ned til en smakssak.  

 

jeg koste meg mest med raven shield. elsket våpnene der. multiplayer var skikkelig rått. særlig i coop mode.

 

enig, Vietcong prøvde jeg hos en kamerat, litt for urealistisk for meg...vel for det første trodde jeg at jeg ikke traff noenting (hvilket kan ha vært faktum, ikke vet jeg), ellers så tålte Fi utrolig mye...eller dem var scripta til å ikke kunne dø, på det første brettet med sniperen...

jeg gadd ikke prøve det mer etter dette....men det hadde noen fine sider. som at du kunne legge deg over trestokker og skyte og slikt...fine realisme skapende detaljer det...

 

men RvS er fremdeles konge på haugen! håper dem kommer med en Nato Patch til det, en eller annen gang.. ;)

Lenke til kommentar

 

enig, Vietcong prøvde jeg hos en kamerat, litt for urealistisk for meg...vel for det første trodde jeg at jeg ikke traff noenting (hvilket kan ha vært faktum, ikke vet jeg), ellers så tålte Fi utrolig mye...eller dem var scripta til å ikke kunne dø, på det første brettet med sniperen)

 

Søk litt rundt på forumet, så finner du du ut at hvis du hadde valgt å spille fra orginal cden istedet for den sikkerhetskopien kameraten din hadde lastet ned, så hadde dette ikke vært noe problem :)

Lenke til kommentar

 

enig, Vietcong prøvde jeg hos en kamerat, litt for urealistisk for meg...vel for det første trodde jeg at jeg ikke traff noenting (hvilket kan ha vært faktum, ikke vet jeg), ellers så tålte Fi utrolig mye...eller dem var scripta til å ikke kunne dø, på det første brettet med sniperen)

 

Søk litt rundt på forumet, så finner du du ut at hvis du hadde valgt å spille fra orginal cden istedet for den sikkerhetskopien kameraten din hadde lastet ned, så hadde dette ikke vært noe problem :)

 

hehe "sikkerhets kopien" :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...