Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juli 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se der ja, t0ft bilde ElGorillos. Litt tettere utsnitt på månen enn det jeg fikk til.

 

Takker! Tettere? He he..., det skyldes nok kun latskap fra min side; som du - har også jeg D700, men denne gang satt alt "Bigmaen" ferdig og klar på D300 huset ;)

 

 

Takk :D

 

Ny redigering, om dette ikke er lov så endrer jeg posten min. Mere forønyd med denne versonen.

 

:yes:, :new_woot: !

 

 

EG

Lenke til kommentar

Var på tur ut med den lokale fiskeren, skulle sjekke breiflabbgarnene. Når jeg er ute på forskjellige turer, tar jeg alltid med meg kompakt-kameraet, et Ricoh Caplio GX100. Siden jeg ikker har verken photoshop eller (som en naturlig følge av det) "photoshopskills" blir dette bildet omtrentlig uredigert. Rett fra kameraet, forminsket og kjørt unsharpen mask på. Disse to tingene ble gjort i Gimp.

 

Jeg antar at det hadde gjort seg med en form for vignettering samt fått gjort en dypere blåfarg.

 

Jeg tok også et par bilder av breiflabbene (de er bra stygge, men smaker desto bedre) men regner med at det ikke er noe spennende for folk flest.

 

post-29517-1246713504_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Noen bilder fra igår, eller noen timer siden da ;P Hadde shoot med en venninne av en kompis fra Mo i Rana. Relativt fornøyd da den ikke var så godt planlagt. Jeg er mest fornøyd med det nederste.

Hihi, gikk i parallelklassen til Hilde på barne/ungdomskola (og de to siste årene av vgs, etter noe skolesammenslåingstull...) - flickr-profilen din dukka opp i facebook-feeden min her om dagen. :)

 

Fine bilder var det også. :p

Lenke til kommentar

Takker Jurgis ;)

Stilig bilde. Lyn og greier.. Var innom en tur der nede ved vannet og tok noen bilder nå nettop. Kommer senere i kveld eller i morra.

 

@Milt: Stilige bilder, og fan for ei tøff AG. Skulle ønske jeg hadde den versjonen når jeg var inne...

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
@Milt: Stilige bilder, og fan for ei tøff AG. Skulle ønske jeg hadde den versjonen når jeg var inne...

Man kan si hva man vil om AGen, men den gjør jobben sin! Takk for kommentar Dewil :)

 

@Ingardj: Liker det! Digg med teksturen du har lagt på. Noe overeksponert, men det gjør ingenting i dette tilfellet. Får det bare til å se gammelt ut.. Herlig! /fav

Lenke til kommentar

ut på tur i dag. En kompis av meg ønsket å skjønne mer av HDR.

 

Måtte seff prøve meg jeg også og jeg må si at det ikke er lett å få til noe altså. Her er et par bilder.

 

Et vanlig bilde først

post-26623-1246757605_thumb.jpg

exif:

sigma 150-500 @500 f/9

Jeg bare digger refleksjonen av liljen i vannet.

 

Så litt hdr hor.

post-26623-1246757580_thumb.jpg

Denne teknikken funker best på enkle objekter, har endel vellykkede bil bilder i hdr på flickr'n min. Dette bildet er langt i fra hva jeg vil kalle vellykket, men siden vi var ute for å skyte dette i dag måtte jeg poste.

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...