Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juli 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk og takk. Må si jeg er mer enn overrasket. Jeg har sett noen av de nominerte som _ikke_ har nådd opp i tidligere uker, og de har vært av en kvalitet som ser helt uoppnåelig ut for meg. Litt av en inspirasjon for videre jobbing.

 

Det nye objektivet ditt ser utrolig bra ut Petter, og det er bildet også forresten. Fatter ikke at du klarer å få det så utrolig skarpt. Tatt på frihånd?

Lenke til kommentar
Takk og takk. Må si jeg er mer enn overrasket. Jeg har sett noen av de nominerte som _ikke_ har nådd opp i tidligere uker, og de har vært av en kvalitet som ser helt uoppnåelig ut for meg. Litt av en inspirasjon for videre jobbing.

 

Det nye objektivet ditt ser utrolig bra ut Petter, og det er bildet også forresten. Fatter ikke at du klarer å få det så utrolig skarpt. Tatt på frihånd?

 

Takker så mye:-)

frihånd ja.....veldig fornøyd sålangt, men nå begynte det å regne selvfølgelig:-(

Lenke til kommentar

Oioi, sweet!

 

Tenkte faktisk på å kjøpe VR versjonen av denne en gang. Herlig kvalitet på begge.

 

Får håpe du får opphold snart så du får knipset mer. Så fort regnet stopper er det bare å kjøre på, så blir det med en dråpe eller to i bildet også :)

Lenke til kommentar

Jeg var på skjærgårds music and mission festival i forrige uke. Jobbet som fotograf i festivalavisa, noe som ga meg muligheten til mye nytt. Jeg fikk blant annet komme i graven på konsertene, noe som var en utrolig opplevelse. Fikk litt problemer, og holdt på å gi opp, da jeg oppdaget at scena var nesten en halv meter høyere enn meg. Takket være en utrolig koselig presseansvarlig fikk jeg en bruskasse å stå på. Jeg har nok ikke vært så flau før, spesielt med tanke på at de fleste vennene mine stod helt foran, og så det hele.

 

 

post-132318-1246986132_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Takket være en utrolig koselig presseansvarlig fikk jeg en bruskasse å stå på. Jeg har nok ikke vært så flau før, spesielt med tanke på at de fleste vennene mine stod helt foran, og så det hele.
Skal man være fotograf i offentligheten som her, må man vel bare lære seg å bli tykkhudet. Bildet ble i alle fall meget bra.
Lenke til kommentar
Fine saker, Simon - ettersom k-ryng har tatt seg sommerferie (tror jeg).

 

Kan jeg få by på en liten larve? Bommet litt på fokus-punkt da den lille krabaten var veldig stressa ...

 

post-126935-1246488426_thumb.jpg

1/160, f/5.6, 35mm, ISO 400

 

Tom

 

Fint bilde. Overrasket at DOFen ble så liten med f/5.6.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...