Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heldigvis tok kollegaen det godt at jeg rettet på han (Var ganske mye som måtte rettes på, tydelig at han ikke hadde peiling. Han la hvertfall ikke skjul på det når jeg fortalte han at det var feil).

Beste jobbsøknaden som finnes det der ;) Ei venninne av meg gjorde noe lignende i en butikk en gang, og endte opp med å hjelpe et par kunder mens hun ventet på sin tur i køen. Da det ble min venninnes tur, ble hun tilbudt jobb av butikksjefen der og da, og det passet ganske bra for hun var på jakt etter jobb på det tidspunktet :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette var no meir oss ansatte i mellom...

Nei, me sat no samla i rommet.

Så var det snakk om temperaturen i rommet og div.

Samtalen gjekk vidare om kor mykje watt eit menneske produserar...

Og at det var no litt forskjell på det...

Då bryt ein av dei med litt meir mage enn andre og seier:

Det er vel ikkje meg du siktar til? :D

Ja, jo, nei, det var eigentleg snakk om f.eks. kvinner... seier han eine

Kona mi er alltid mykje kaldare enn meg...

-Ja, men slik er det med alle kvinner.

Det er då ein bryt ut og seier:

-Ja, men kvinner er jo alltid kalde, utanom når dei er høggravide...

då sveittar dei som berre det ;)

Då fekk me ein god latter...!

Endret av WhatWorld
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Isteden for å skrive bok kan du jo dele noen historier med oss? :)

hehe ikke nok tid til det, men kort oppsumert på et min

 

, drapstruet,sjekket opp av kunde (fin var hu au), fått klage fra en nordlending som ikke likte musikken vi hadde for å demonstrere lyd anlegg,blitt trua av en narkis pga mistanke at han hadde falsk legg for å få mobil abb,fått penger av en kunde for å teste en pc, takke kort fra ei "sliten" dame pga klarte å fjerne passordet på pc uten å slette alt på den, drittunge som knuste en glass tv-benk,

 

som sagt nok til å skrive bok om. så om det er noen som tenker å søke jobb i elektro butikk. dere kommer til å ha det jævlig artig :green:

Lenke til kommentar

En kvinne i midten av 30-årene kommer inn og skal ha en lydkabel.

Jeg viser henne til området hvor di finnes hvorpå jeg spør: Hvilket utstyr skal du ha lydkabelen til?

Kvinne: Jeg skal bruke den imellom en macbook og en høytaler.

Dette svaret make no sense for meg, da det vanligvis er enten kobber-kabel eller bananplugger som brukes i høytalere og ingen av di passer i en mac.

Så jeg spør: Er det en kobberkabel du skal ha (viser med hendene hvordan den ser ut)?

Kvinne: Nei! En slik en!

Hun valser over imot jack-2-mini-jack-kablene.

Kvinne: En slik skal jeg ha!! H

Hun tar den desidert lengste og dyreste kabelen vi har på 25 meter, hvorpå jeg sier høflig:

Denne kabelen er den lengste vi har, er du sikker på at du trenger 25 meter? Vi har 10, 5, 3 og 1,5 meter også! :)

 

Kvinne: JEG VET VEL HVORDAN KABELEN JEG SKAL HA SER UT!!

..... Og stormer imot kassa.

women logic...

 

Har desverre ingen kundehistorier nå, får se om det skjer noe når jeg skal jobbe igjen om et par uker. :)

Endret av The Crusher
Lenke til kommentar

Jeg hater kunder.

Jeg hatet ikke kunder da jeg jobbet i butikk, men jeg mislikte sterkt frekke, sure og bedrevitende mennesker.

 

Heldigvis møtte jeg veldig sjelden på personer som jeg mislikte, og en av grunnene til det er at jeg ikke i utgangspunktet hatet kunder/mennesker. Men har man samme innstilling som deg, så havner du rett og slett i en ond sirkel.

 

Prøv å se det positive i alle som kommer inn, anta alltid at den neste du prater med er en av de hyggelige kundene (ja, det er mange av dem), så får du plutselig en mye bedre kjemi med kundene i din butikk og du gjør både din og kundenes dag så utrolig mye bedre :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jeg hater kunder.
Jeg hatet ikke kunder da jeg jobbet i butikk, men jeg mislikte sterkt frekke, sure og bedrevitende mennesker. Heldigvis møtte jeg veldig sjelden på personer som jeg mislikte, og en av grunnene til det er at jeg ikke i utgangspunktet hatet kunder/mennesker. Men har man samme innstilling som deg, så havner du rett og slett i en ond sirkel. Prøv å se det positive i alle som kommer inn, anta alltid at den neste du prater med er en av de hyggelige kundene (ja, det er mange av dem), så får du plutselig en mye bedre kjemi med kundene i din butikk og du gjør både din og kundenes dag så utrolig mye bedre :)

 

Heh, ja jeg hater ikke alle kunder, bare de som kommer i dag :tease: i dag skal alt gå feil, alt av system låser seg, alt av bank låser seg og alle kundene blir de kundene du mislikte :p Så i dag hater jeg kunder ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg og en kamerat dro på kino i går. Vil bare legge til at vi begge er 14 år. Vi bestemte oss for å se The Bourne Legacy, som er en 15årsgrense film.

Vi satt en time på bussen inn til nærmeste kino. Vi gikk av bussen, og inn på kinoen, og når vi så automatene var vi glade (siden vi ikke kunne bli stoppet). Stakk visaen inn i automaten og kjøpte billetter. Glade og fornøyde gikk vi inn i butikken ved siden av, og kjøpte en brus og godteri. Når bi kom ut, så jeg på klokka, det var en halv time igjen :ohmy: Vi gikk inn på kinoen, men den var stappfull, så vi gikk ut, der sola var høyt på himmelen, og jubileums-f16en buldret rundt oss. Vi fant oss et rekkverk, der vi satt oss og ventet. Også kom det ei snipete gammel kjerring, og sa, "Ser dere på flyene?" "Ja, morsomt når flyene er så nærme," svarte jeg hyggelig. "Ja, da synes jeg dere kan gå et annet sted, svarte hu," med et stygt smil. Så gikk vi inn på kinoen, og stelte oss i kø missfornøyde. Da det endelig var vår tur, spurte hun, "Har dere legg", spute hun. "Nei, det har vi ikke med oss", svarte jeg og prøvde å så overbevisende som mulig. "Da kan jeg desverre ikke slippe dere inn, det har blitt veldig strengt nå", svarte hun. "Hva skal vi gjøre da, vi har jo kjøpt billetter og slikt", svarte jeg. "Hvor kjøpte dere billetter", spurte hun. "Der sa jeg," og pekte på automaten som tar visakort. Akkurat sa skjønte jeg hva jeg nettopp hadde sagt, og ble helt rød :wallbash::blush: Endte med at vi fikk igjen pengene, og dro på bowling isteden. Holdte på å le oss i hjel resten av kvelden.

Burgerking i Lillestrøm har et veldig hyggelig personale, creds til dem. :)

 

Posten var kanskje litt OT, men vi hadde det hvertfall gøy.

 

SuperSaxy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...