Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

snakker til en stamkunde som alltid er innom 2-3-4-5 ganger pr dag.

 

meg: 3 el 4de gang du er her i dag? :)

hun: bare 2dre.

*jeg går delvis forbi hennes og hun dasker meg på høyre rompeball*

(i denne baklomma har jeg alltid masse penner etc)

hun: au! du har jo masse harde ting i lomma.

nå var det jeg som fikk vondt og ikke du.

er det slik du gjør for å forhindre at folk slår deg på rompa?

 

(jeg hadde problemer med å komme opp med et bra svar da, ble litt overraska)

meg: smart, er det ikke vel?

hun: smarrrrrrrrt ja(meg en heftig bitter stemme.)

hun snur seg og forsvinner innover i butikken, sur.

 

visse mennesker altså :(

Endret av Sangesland
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en ting jeg har observert over flere år,og det er at det der folk OVER 50 år som er de frekkeste,kjipeste og mest ubehøvlede kundene.Gamle sier alltid "ungdommen nå til dags",men disse bør ta seg en runde meg seg selv.Det er dem selv som er værst.

Er det en eller annen klinsj mellom kunde og butikkpersonale,så vil jeg påstå at i 80% av tilfellene så er det kunder over 50 år. :hmm:

Ja, når du sier det... det stemmer faktisk veldig bra (med visse få unntak, selvsagt).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apropos godt voksne menn:

I går kveld var det en kunde som leide tilhenger som urinerte på skapet med propanflasker utenfor stasjonen samtidig som han sjekket lysene bakpå hengeren han hadde leid. Man kan jo bare lure på om urinstank er takken for god kundebehandling når klokken nærmer seg tolv.

Endret av AiKi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke en kundehistorie, men apropo urinering. En kamerat av en kamerat av en kamerat dro ut snoppen og urinerte på det ene hushjørnet på vei INN til meg en gang. Hvor ble det av sivilisert oppførsel?

 

Han fikk klar beskjed om å oppføre seg som folk om han skulle på besøk hos meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter at kortterminalene til Kiwi fikk ny programvare, synes jeg synd på de som jobber der.

Og nå har Rema fått faenskapet også.

har det samme på prix.

 

"er kortet satt i riktig"

visst pokker er det riktig.

 

eller når dem setter inn kortet

"avbrutt av kunde"

 

HAT!

 

Faen så godt å høre! Det samme skjer med våre forpulte Nets-leverte Ingenico-terminaler. Fuck de.

Lenke til kommentar

Ikke en kundehistorie, men apropo urinering. En kamerat av en kamerat av en kamerat dro ut snoppen og urinerte på det ene hushjørnet på vei INN til meg en gang. Hvor ble det av sivilisert oppførsel?

 

Han fikk klar beskjed om å oppføre seg som folk om han skulle på besøk hos meg.

 

 

Toppen av frekkhet. Pisse på huset du skal på besøk til for så å spørre eier om å låne vasken for å vaske seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og er man over 50 år,så har man vel levd såpass lenge at man kanskje burde ha fått med seg at skal man hente postpakke så kreves en hentelapp som kommer i postkassa di.Det er allmenn viten.Skulle man ikke vite det,så må man i det minste godta svaret man får på posten om at "Ingen lapp,ingen pakke"

Dette er postens regler,ikke "Ungpiken"på disken sin idè..virker som noen folk tror det er de ansatte på slike steder som bestemmer dette.

Og vedkommende behøver ikke være alkoholiker for å oppføre seg som han her gjorde.Stort sett holder det lenge at personen er bosatt i Asker eller Bærum,med de følgene at personen er en blære som tror han eier verden.Snakker av ren erfaring nå..disse er de mest kjipe kundene i hele landet.

 

Jeg er helt enig. Jeg jobbet på Skøyen stasjon 4. - 7. august, da togene var innstilt helt til Drammen, og ikke bare til Skøyen som de hadde vært tidligere. Selvfølgelig var det noen som ikke fikk med seg dette. Alle som hadde øynene og ørene åpne en gang iløpet av de to månedene før, hadde fått med seg dette. Det var spesielt mye oppslag på Skøyen stasjon. En mann på omtrent 60 år kom bort til meg og spurte om det ikke gikk tog. Han skulle vestover. Nei, sa jeg, det går buss helt til Drammen. Han hadde akkurat gått av bussen han skulle vært med. Når går neste buss til min stasjon? spurte han. Om en time, svarte jeg. Nei, faen, kjøss meg i ræva! sa han og forsvant.

 

Min jobb er passe på at folk kommer på riktig buss og eventuelt bestille drosje eller ny buss ved spesielle situasjoner. Men kjefter på meg for at det bare går busser på deres strekning en eller to ganger i timen (like ofte som togene), hvis de har kommet til meg med feil buss, hvis bussen er forsinket (da busser aldri kjører like fort som tog), for at det ikke er noe toalett på stasjonen, osv. Samtidig må jeg krangle om bagateller med bussjåførene, eller fordi de for eksempel har en annen kjørerute på lista si enn jeg har. Når jeg ber om å få se lista deres, så viser det seg som regel at de har sett på feil tid eller feil dato.

 

Jeg har ikke skrevet rutetabellene og jeg kan ikke få bussene til å komme noe fortere. Det jeg derimot kan gjøre, er å nekte ufine kunder å bli med bussen sin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hmm, jeg vil faktisk gå så langt som å si at vi kan strekke den til 40+. I tippedisken vil jeg si at de "værste" kundene er menn i mellom 40 og 60 år, og i Posten er det kvinner i samme aldersgruppe. Dette er de kundene som lettest blir sure, grinete og irritert over den minste lille tingen.

dette var ei dame på rundt 50 år som jeg hadde i "tippinga" for rundt 1 år siden.

hun: hei. jeg skal spille på fotball.

meg: ah, så du skal ha en tippekupong?

hun: ER IKKE DETTE TIPPINGA DA?!?!?!?!?!?!?111111

 

steike forbanna ho ble.

jo, dette er "tippinga", men vi selger mye annet her også.

 

hadde også en herremann på rundt 35-40 år i posten for 2uker siden. skulle hente ei pakke fra utlandet. denne var det selvsagt toll på.

han: helvetes fittetoll og norske avgifter!!!!!

meg: du vet dette er en avgift de har for å beskytte norsk industri.

han: de selger ikke dette produktet i norge en gang, så slikt piss kan du holde for deg selv!!!!!!1!!1

 

aaaaw, dakar liten som blir så sinna.

blir glad at han måtte betale :w00t:

 

nye fancy Håndterminalene som vi kan utlevere pakker lett kom :) )

hater disse terminalene av hele mitt hjerte.

de "kræsjer" hele tiden.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

hadde også en herremann på rundt 35-40 år i posten for 2uker siden. skulle hente ei pakke fra utlandet. denne var det selvsagt toll på.

han: helvetes fittetoll og norske avgifter!!!!!

meg: du vet dette er en avgift de har for å beskytte norsk industri.

han: de selger ikke dette produktet i norge en gang, så slikt piss kan du holde for deg selv!!!!!!1!!1

 

aaaaw, dakar liten som blir så sinna.

blir glad at han måtte betale :w00t:

 

Vel, han har jo for så vidt et poeng. Selv om formuleringen ikke var helt ideell. :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

hadde også en herremann på rundt 35-40 år i posten for 2uker siden. skulle hente ei pakke fra utlandet. denne var det selvsagt toll på.

han: helvetes fittetoll og norske avgifter!!!!!

meg: du vet dette er en avgift de har for å beskytte norsk industri.

han: de selger ikke dette produktet i norge en gang, så slikt piss kan du holde for deg selv!!!!!!1!!1

 

aaaaw, dakar liten som blir så sinna.

blir glad at han måtte betale :w00t:

 

Vel, han har jo for så vidt et poeng. Selv om formuleringen ikke var helt ideell. :p

han kan ha så mye rett han bare vil.

dette er ikke min feil, da skal han heller ikke stå der å være bitter, sint og ufin. ikke ødelegge dagen min bare pga du er misfornøyd med din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...