Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag var jeg på elkjøp som kunde for å levere inn en Tv som er defekt til reprasjon.

Foran meg i køen er en halvgammal kjerring som bruker laang tid.

Alt hun skal er å levere inn en defekt mobiltlf.For det første hadde ikke kjerringa kjøpt telefonen på elkjøp,men på lefdal viste det seg.

Så mente hun at Lefdal var nedlagt,noe den ikke er den er FLYTTET til ny adresse.Men hun ga seg ikke og ekspeditøren måtte fysisk ringe dem for å bekrefte at Lefdal var der enda..herreguud for et nek.

ikke nok med det,så måtte hun forklares 3 ganger hvordan man fant veien til den nye butikken.

Er det noe jeg avskyr så er det å komme bak slike kunder i køer.Det er liksom ikke mulig å få ut fingeren og greie å tenke litt selv.

:no:

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

I dag var det en kar innom oss for å betale en regning han hadde fått fra konkurrenten vår :p

 

Kunde: Hei, jeg skal betale denne her *vise frem regning*

Medarbeider: *tar en kikk bort på papiret* Ja, da må du bare ta en tur bort til <konkurrenten> og fikse det der, men du kan jo alltids få kjøpt <varen> her også!

Kunde: Åja, hehe, den var visst ikke herfra :blush: :blush: :blush: *masse bortforklaringer*

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Typisk apple. Kabelen er helt lik som den gamle, samme plugger i begge ender, men den virker ikke på andre modeller enn akuratt den den selges sammen med, fordi apple har lagt inn en kunstig sperre som forhindrer at du kan bruke andre kabler enn akuratt denne. Så hvis du mister den eller den blir ødelagt, så har du ikke noe annet valt enn å kjøpe en ny.

 

Burde vært ulovlig.

 

Ehm, ja vel?

 

Jeg har diverse kabler etter å ha hatt et par iPhone'r og et par iPod'er. Bruker minst tre forskjellige slike kabler: En i PC'en på jobb, en i PC'en hjemme for syncing, og en i via den laderadapteren i vanlig stikkontakt. Aner strengt tatt ikke hvilken kabel som stammer fra hvilket apparat, men vet bl.a. at iPhone 4 funker fint på alle 3.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hadde noen fra SFO'en innom i dag, de skulle på "planleggingstur" med grilling, overnatting og litt til visstnok. Han ene der, fikk visst ikke lov av dama å overnatte pga "fristilser" som han kalte det for, så han spurte om jeg kunne hente han sent i kveld. Men jeg gadd ikke, selv om jeg godt kunne tatt turen. Men da mest for å hilse på damene ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Overhørt på bussen i dag:

 

Dame kommer bort til døren, og spør bussjåføren "Bussen til xxx, går den herfra den?"

 

Sjåføren: Ja, den skal da gjøre det?

 

Dama: Ja, nei, for den ruta står ikke på ruteveggen der borte

 

Sjåføren: OK, men den går herfra, helt sikkert.

 

(repeat to forrige linjer ca ti ganger)

 

Sjåføren: Nå går det nå en fra sentrum ca akkurat nå, så du vil vel se den ganske snart.

 

Dama: "Ja, vi får håpe det da. Jeg får vel ringe ruteopplysninga og si fra"

 

Næk. Bussjåfører har kanskje ikke så mye oversikt, men jeg tipper de vet hvilke holdeplasser som betjenes av hvilke ruter, selv om det er sommerruter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde noen fra SFO'en innom i dag, de skulle på "planleggingstur" med grilling, overnatting og litt til visstnok. Han ene der, fikk visst ikke lov av dama å overnatte pga "fristilser" som han kalte det for, så han spurte om jeg kunne hente han sent i kveld. Men jeg gadd ikke, selv om jeg godt kunne tatt turen. Men da mest for å hilse på damene ;)

 

Du snakker da om dem ansatte på SFO'en? SFO er for meg skolefritidsordningen, altså for barn mellom 5 og 10 år... Det burde ikke være noen fristelser å finne der!

Lenke til kommentar

Hadde noen fra SFO'en innom i dag, de skulle på "planleggingstur" med grilling, overnatting og litt til visstnok. Han ene der, fikk visst ikke lov av dama å overnatte pga "fristilser" som han kalte det for, så han spurte om jeg kunne hente han sent i kveld. Men jeg gadd ikke, selv om jeg godt kunne tatt turen. Men da mest for å hilse på damene ;)

 

Du snakker da om dem ansatte på SFO'en? SFO er for meg skolefritidsordningen, altså for barn mellom 5 og 10 år... Det burde ikke være noen fristelser å finne der!

Les innlegget på nytt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...