Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og en kompis var innom en elprice butikk, da sto vi ved en kasse og ventet på hjelp. 10 meter lengre ned i butikken, med direkte øyekontakt med oss sto det tre gutter med expertgenser og lekte med et lekeflygreie. De var faen så frekke at de flydde tingen bort mot oss, men ingen spørsmål om vi skulle ha hjelp selv om vi sto der i 2-3 minutter. Så stakk vi, ingen salg på dem den kvelden.

 

Hvis de hadde expert-gensere så er det kanskje ikke så rart! :tease:

 

Haha, mente expertbutikk. Bitteliten typo... hehe

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg og en kompis var innom en elprice butikk, da sto vi ved en kasse og ventet på hjelp. 10 meter lengre ned i butikken, med direkte øyekontakt med oss sto det tre gutter med expertgenser og lekte med et lekeflygreie. De var faen så frekke at de flydde tingen bort mot oss, men ingen spørsmål om vi skulle ha hjelp selv om vi sto der i 2-3 minutter. Så stakk vi, ingen salg på dem den kvelden.

 

Hvis de hadde expert-gensere så er det kanskje ikke så rart! :tease:

 

Haha, mente expertbutikk. Bitteliten typo... hehe

 

Hvilken Expertbutikk var dette?

Lenke til kommentar

Ja jo joker forsåvidt. Hrfh,. trodde gamlinger la seg og sov i ni- tida jeg. Obviously i was wrong. Hater og når jeg er bak gamlinger som bruker faen hakke meg så lang tid på å finne fram penger at jeg får jo nesten plass på gammelhjem før dem er ferdig.

problemet med de eldre er ikke bare at dem bruker lang tid på å betale, men at dem insisterer på å starte en samtale hver gang dem drar frem en ny mynt.

køen vokser seg uendelig lang pga dette.

kan jo heller ikke utbryte "NEI NÅ FÅR DU HOLDE KJEFT Å FÅ FORTGANG PÅ DENNE BETALINGA!"

så må sitte der med et smil å prøve å få litt fortgang på betalinga på et høflig vis(men som selvsagt aldri fungerer).

 

jeg tar lærdom at dette, vet hvordan jeg ikke skal bli som pensjonist.

Lenke til kommentar

Ræva-butikker, som ikke fortjener å kalles supermarkeder, som Kiwi og Rimi, har oppe til 23.

dette kalles en vanlig dagligvare forretning.

ikke nødvendig å bli vanskelig.

 

Vel, for å være vanskelig kalles det dagligvareforretning. Et ord sammensatt av tre, for å snakke i 20 spørsmål-stil.

 

Kiwi og Rimi er dagligvareforretninger, men de har bare tørrvarer og frysevarer, pluss enkel drikke. Skal du ha utvalg og kvalitet går du på et supermarked, slik som Meny og Ultra er.

Lenke til kommentar

Er ikke akkurat den personen som sitter hjemme og spiser gammelt brød til middag, disker som oftest opp med noe hjemmelaget.

 

For å si det slik, "kvaliteten" på mange "supermarkeder" er mer av den arten at de er dyrere. Jeg kjøper ikke akkurat Tine smør 20% dyrere på Mega bare fordi det er et supermarket, når det samme smørret er billigere på Rimi.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Enig med forrige taler. Supermarkedene har utvalget, men de vanligste varene (som man jo stort sett ender opp med uansett) er dyrere. Jeg går på Meny/Ultra hvis jeg skal i ferskvaredisken eller ha noe spesielt.

 

Coop OBS derimot, slår til med masse ting til ofte billig penge. Men de er jo et hypermarked, og ikke et supermarked.

Endret av Leo_Khenir
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jobber på helpdesk ved en Høyskole.

 

I dag har jeg arbeidsdag fra 08.00 til 13.00 og jeg har klart å bruke nesten hele denne tiden på EN klient. Dette midt oppe i studentperioden OG jeg har deadline med masse andre oppgaver.

Koslig når jeg i utgangspunktet fikk et oppdrag å gjøre, og dermed ende opp med å hjelpe han hele dagen med andre ting.

 

 

Ikkje braaaa!

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...