Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg som trodde 07-15 på første nyttårsdag skulle bli den stilleste vakten noensinne... men folk var jo fortsatt stupfulle og ute på rangel helt til klokka ni!

 

Ååhh... er så LEI av fulle folk som som schkalll haaaa... SJUEFIRE HAMBURRRGESJA ÅÅÅÅ ÅÅÅTHE KOLA ÅÅÅÅ EN SJOKKELAADHE ÅÅH SJUE FRINS Å TI MALBOO ÅÅÅ NNH GNNNERAAHL. ÅÅÅåh ENN HAMMMBUSJSJG.

 

 

Jajajaja. Det var min SISTE arbeidsdag før jeg flytter, og hadde min siste dag på kjære Ica i går, så nå takker jeg for meg for en stund.

 

Good luck n have fun med kundebehandling i det nye året, kjære artsfrender! I'll be back :cool:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jobber i utleiebua (leier ut skøyter og hjelm).

 

Kom en stakar jente på sikkert ikke 13 år engang, aleine.

 

Jeg sitter i et rom, med utsikt over der de selger biletter, med kanskje 3 meter avstand mellom oss - og de satt å overhørte samtalen mellom meg og jenta.

 

Jeg gir hun en hjelm, som passer fint.

Hun tar den på, ser dumt på meg og sier mens hun gaper "Den passer ikke."

 

Jeg prøver å ungå å le, mens jeg foreslår å ta av seg lua. Greit nok, men - Så begynner de to som selger billetter å le. Mye!

De får faktisk helt latterkrampe, og den stakars jenta blir relativt flau, og tar hjelmen å løper. Stakars. Men litt morsomt.

Lenke til kommentar

Jeg ville seriøst vurdert å si fra til barnevernet om jeg kom borti noe sånt.

 

Hmm, kan ikke si at det var akkurat det jeg tenkte på da jeg dro. Det er kanskje andre gang jeg har opplevd det, ut av mange hundre leveringer.

 

Hva skal man si a? "Hei, jeg har akkurat vært hjemme hos noen fulle foreldre med små barn"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...