Gå til innhold

HTC Magic tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du virkelig vil ha hjelp, så snakk med folkene som lager ROMs og slikt, xda-developers. Finner ikke du løsningen der, finnes den ikke.

 

Jeg har gitt deg mange linker til sider med hjelp. Let litt på de på egen hånd, så løser det seg nok. Men hva er det du er så misfornøyd med siden du absolutt vil oppdatere? Jeg kjøpte en Android telefon FOR å kunne gjøre som jeg ville med den, men tror ikke det er nødvendig for folk flest.

 

Uansett... er dette noe du leter etter?

http://theunlockr.com/2009/10/06/how-to-un...ack-to-cupcake/

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Nå har jeg vært litt frem og tilbake angående det å roote, samt legge inn ny ROM, men jeg fant tilfeldigvis ut i dag at HTC har kommet med en oppdatering med HTC Sense til magic. Tror faktisk jeg skal gå for den :)

 

ROM Upgrade with HTC Sense for HTC Magic

 

Edit: Nå var jeg visstnok for kjapp på avtrekkeren. Jeg får i alle fall ikke til å laste ned den ROMen der. Får bare feilmeldingen: "Beklager, denne programvarenedlastingen passer ikke til din enhet. "

 

Noe som er svært så irriterende. Kan det være noe feil fra deres side, eller er den rett og slett ikke beregnet for telefoner i Norge ?

Endret av zamuel
Lenke til kommentar
Nå har jeg vært litt frem og tilbake angående det å roote, samt legge inn ny ROM, men jeg fant tilfeldigvis ut i dag at HTC har kommet med en oppdatering med HTC Sense til magic. Tror faktisk jeg skal gå for den :)

 

ROM Upgrade with HTC Sense for HTC Magic

 

Du linker til en gammel ROM, dessverre

 

Utgivelsesdato: 2010-01-28

 

Ville nå trodd at den der er rimelig fersk ? :p

 

Edit: skrivelejf

Endret av zamuel
Lenke til kommentar
Nå har jeg vært litt frem og tilbake angående det å roote, samt legge inn ny ROM, men jeg fant tilfeldigvis ut i dag at HTC har kommet med en oppdatering med HTC Sense til magic. Tror faktisk jeg skal gå for den :)

 

ROM Upgrade with HTC Sense for HTC Magic

 

Du linker til en gammel ROM, dessverre

 

Utgivelsesdato: 2010-01-28

 

Ville nå trodd at den der er rimelig fersk ? :p

 

Edit: skrivelejf

 

Ja, man skulle tro det, men ROM'en som ligger der er 2.20.401.2 og den er ikke ny.

Versjonsnummeret på ROM'en med SENSE er 3.05.401.3

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært litt frem og tilbake angående det å roote, samt legge inn ny ROM, men jeg fant tilfeldigvis ut i dag at HTC har kommet med en oppdatering med HTC Sense til magic. Tror faktisk jeg skal gå for den :)

 

ROM Upgrade with HTC Sense for HTC Magic

 

Du linker til en gammel ROM, dessverre

 

Utgivelsesdato: 2010-01-28

 

Ville nå trodd at den der er rimelig fersk ? :p

 

Edit: skrivelejf

 

Ja, man skulle tro det, men ROM'en som ligger der er 2.20.401.2 og den er ikke ny.

Versjonsnummeret på ROM'en med SENSE er 3.05.401.3

 

Jeg må faktisk si meg uenig igjen altså.

ROM Upgrade with HTC Sense for HTC Magic

 

Det står da vitterlig inne under informasjon:

 

Installasjonsinstruksjoner:

 

ROM Version:3.05.401.3

 

Ser vi på samme plass ? Linket til inne på den aktuelle updaten nå..

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært litt frem og tilbake angående det å roote, samt legge inn ny ROM, men jeg fant tilfeldigvis ut i dag at HTC har kommet med en oppdatering med HTC Sense til magic. Tror faktisk jeg skal gå for den :)

 

ROM Upgrade with HTC Sense for HTC Magic

 

Du linker til en gammel ROM, dessverre

 

Utgivelsesdato: 2010-01-28

 

Ville nå trodd at den der er rimelig fersk ? :p

 

Edit: skrivelejf

 

Ja, man skulle tro det, men ROM'en som ligger der er 2.20.401.2 og den er ikke ny.

Versjonsnummeret på ROM'en med SENSE er 3.05.401.3

 

Jeg må faktisk si meg uenig igjen altså.

ROM Upgrade with HTC Sense for HTC Magic

 

Det står da vitterlig inne under informasjon:

 

Installasjonsinstruksjoner:

 

ROM Version:3.05.401.3

 

Ser vi på samme plass ? Linket til inne på den aktuelle updaten nå..

 

Tror det er en bug på HTC's supportside. Uansett får du ikke lastet ned den nye ROM'en. Feilmelding sier at den ikke er kompatibel med din telefon.

Lenke til kommentar
Det er ikke umulig. Men man skal jo ikke se bort i fra at det er noe på vei da ? Rart at man gjør det tilgjengelig på norges HTC-support side. Får bare avvente å se om det skjer noe mer eller om den blir fjernet i løpet av noen dager da :)

 

Jepp. Se forøvrig parallell tråd om den nye ROM'en

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg til å legge til skins på telefonen?

Jeg har lastet ned noen, men står da f.eks:

 

[Find out more]

[Download Open Home]

 

This is a skin for Open Home. To use, get open home from the market, in open home, press menu -> more -> skin. visit .....

 

 

Men jeg finner jo ikke Open Home på markedet, jeg finner jo kun 1000 skins som de har.

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg til å legge til skins på telefonen?

Jeg har lastet ned noen, men står da f.eks:

 

[Find out more]

[Download Open Home]

 

This is a skin for Open Home. To use, get open home from the market, in open home, press menu -> more -> skin. visit .....

 

 

Men jeg finner jo ikke Open Home på markedet, jeg finner jo kun 1000 skins som de har.

Tror du må betale for den, ergo ikke tilgjengelig i Norge. Men aHome (tror jeg den heter) finnes i gratis-versjon på Market.

Lenke til kommentar
Openhome er vel ikke gratis, så du må ha en rootet telefon og marker enabler for å finne det på market. Alternativt er det kanskje mulig å laste ned utenom market.

jeg googlet marker enabler på tlfn min og fant en sånn side der jeg kunne laste det ned, lastet det ned men når jeg skulle åpne den så kom jeg til en side der jeg måtte betale sånn premium eller laste den ned gratis. trykket på der det sto free og har nå lastet den ned men telefonen vil ikke åpne den..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte min magic forrige veke og oppdaterte til sense med en gang. Men kvar gang eg ladar telefonen får eg denne meldinga; Beklager, Prosessen system har stoppet uventet. Vennligst prøv igjen. Tving lukking. Trykker eg på tving lukking kjem berre samme medling opp igjen, og trykker eg fleire ganger feilmelder også HTC Sense og google. Dette skjer berre når eg setter telefonen på lading, og forsvinner ved å restarte telefonen. Kan då lade uten problem og meldinga dukker ikkje opp før neste lading. Har sett på ulike engelske forum at andre har opplevd samme problem, men då gjerne i forbindelse med en app eller widget og ikkje lading, nokon som veit kva som må til får å få fiksa dette? Må eg resette telefonen eller fins ei "mildare" løysing?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Er det noen av dere med HTC Magic som har problemer med

mobilnettet? Jeg har Tele2 på Netcom sitt nettverk, og sliter

veldig. Finner sjelden 3G dekning, selv om jeg bor i Oslo,

og til tider fungerer det hverken og ringe eller sende sms.

 

/JZ

 

Edit: Har selvsagt nyeste ROM/Firmware til enhver tid.

Endret av olokai
Lenke til kommentar

Hei.

 

Er det noen av dere med HTC Magic som har problemer med

mobilnettet? Jeg har Tele2 på Netcom sitt nettverk, og sliter

veldig. Finner sjelden 3G dekning, selv om jeg bor i Oslo,

og til tider fungerer det hverken og ringe eller sende sms.

 

/JZ

 

Edit: Har selvsagt nyeste ROM/Firmware til enhver tid.

 

Gammel SIM-kort?

jeg hadde det, skiftet det, og vips så ble det bedre..har Telenor.

 

Muligens det er andre ting som kan være problemet, men du kan sikkert prøve å skifte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...