Gå til innhold

Finnes det billige fjernsyrte radio bilder som har god kvalitet?


BaltusBrun

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er på jakt etter en radiostyrt bil som skal være elektrisk (jo mindre det finnes en utrolig billig bensin bil) Jeg søkte litt rundt på nettet, og fant en del biller under tusen lapper som så ganske tøffe ut. Blant annet denne under tusen lappen, men er det noe god kvalitet på sånne biler? Har hatt noen før, men de har fort blitt ødelagt.

 

Takk for svar om denne har kvalitet eller om du har noen ideer til en radiobil jeg kan skaffe meg, i hvertfall under 1200 kr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett, så kan jeg si at du får det du betaler for. Om det er kortvarig engangsmorro du er ute etter eller en "hobby" du kan drive med i ny og ne, er opp til deg såklart.

 

Hadde enten sjekka bruktmarkeder eller utlandet i stedenfor den bilen du linka først der hvertfall.

Lenke til kommentar

om det er god kvalitet og til mange tusen kroner så er det altid noe som går i stykker fordiom, det vandelige er at det er som regel noe som knekker eller blir ødelagt og deler må byttes ut eventuelt oppgraderes i alu deler osv som er litt dyrere en dem orginale plast så kjøp ein bil som har eit kjent merke og som er lett og få fat i deler til.

fer på noen skikelige rc nettbutikker istedefor og kjøp noe som dem har deler til så du kan fixe den etterhvert som deler blir ødelagte.

eit eksempel: www.elefun.no

Endret av Kurt-Inge
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei. Jeg er på jakt etter en radiostyrt bil som skal være elektrisk (jo mindre det finnes en utrolig billig bensin bil) Jeg søkte litt rundt på nettet, og fant en del biller under tusen lapper som så ganske tøffe ut. Blant annet denne under tusen lappen, men er det noe god kvalitet på sånne biler? Har hatt noen før, men de har fort blitt ødelagt.

 

Takk for svar om denne har kvalitet eller om du har noen ideer til en radiobil jeg kan skaffe meg, i hvertfall under 1200 kr

 

gå til kyosho, der kjøpte jeg min bil. der har de mangen forskjellige biler.

eg ville anbefalt traxxas men de er litt dyre da.

jeg har en traxxas (bandit)

2405bandit%20action.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...