Gå til innhold

Michael Jackson er død - Hentet med hjertestans kl 21:26, norsk tid!


Alinoe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har da gjort en del, gikk vel i stor grad konkurs fordi han hjalp så mange folk? Uansett er enig med deg, han er (jeg mener var..damn :() en fantastisk artist, men han har virkelig ikke fortjent nobels fredpris. Det blir jo som du sa helt latterig, på kanten til frekt at folk kan holde på sånn. Hvorfor ble ikke denne aksjonen satt i gang mens han levde da?

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Det er jo utrolig at sååå mange av sangene han har faktisk omhandler fred og fine ting som kan hjelpe jordkloden.

At han i det heletatt hadde bry til å lage slike sanger sier jo litt om tankegangen hans. Jeg blir nesten dårlig av å lese det alle klovnene i denne tråden skriver for å skape elendig stemning. Hvis dere leser dere litt opp om MJ så vil dere se at han aldri har blitt dømt for noe, og i et tilfelle klarte ikke den "misbrukte" ungen å beskrive kjønnsorganet til MJ på en riktig måte engang. Det må jo være det letteste i verden å gjøre hvis det ungen sier faktisk har skjedd.

 

Uansett, dere som prøver å drite han ut og sånt: Les litt rundt!

Han fikk ufattelig mye pepper for ting han ikke gjorde.

 

Edit: Rotete innlegg, jeg ble veldig provosert av å lese her.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg var bare generelt sinna.

 

Folk som kommer inn her med stygge vitser osv, ikke nødvendigvis deg.

Jeg mener nå at uttrykket: "Uskyldig til det motsatte er bevist" passer ypperlig når folk kommer med pedofile greier her.

Lenke til kommentar

Nå husker ikke jeg mye fra tiden da jeg var liten, født i 84.

 

Men at en artist av MJ sitt sinnsykt enormekaliber lager sanger som We are the world, Heal the world, Earth Song, Man in the mirror (kanskje spesielt denne, hør på teksten), They don't care about us, pluss en hel haug andre sanger med lignende tema er ikke akkurat vanlig kost.

 

 

Det jeg lurer litt på er hvor mange som har reoppdaget musikken og musikkvideoene til MJ nå som han er borte. Jeg er i hvert fall en av de. Var stor MJ fan når jeg var liten, men de siste ti årene har jeg ikke tenkt noe særlig over musikken hans før han gikk bort i sommer.

 

Det er noe spesielt med musikken hans som får meg til å ville høre mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...