Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finger i anal - Normalt?!


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Sturle_*

Jeg er da en gutt! :D

 

First off, hva faen liksom, men jeg var med to jenter en gang hvor vi snakket masse om sex. Så sa plutselig hun ene "Hei, du, hvorfor er dere gutter så sjenerte når det kommer til å få en finger inn i rumpen under samleie?"

 

Min første reaksjon var "Har du problemer?", også snakket vi unaturlig lenge om dette...

 

Så, en gang når jeg var hjemme og runket (og egentlig kjedet meg også), tenkte jeg at jeg skulle prøve å ta en finger inn i rumpen da det visstnok var normalt. Og helvete satan, jeg gjorde det også. Ett sekund og KASCHOOM, jeg fikk pokker meg orgasme med en gang...

 

---------------------

 

Så, spørsmålet mitt er, er dette søren meg normalt/okay? Jeg er heterofil og det er jeg veldig sikker på, men allikevel... det føles veldig... galt å gjøre den form for extra pleasure!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør du meg, så synes jeg det er helt normalt! Hvem andre er det som kjenner deg bedre en deg selv? Føler du at det er normalt, så er det det. Ingen har rett til å halle deg homo kun av den grunn at du sikker en finger i rompa for extra pleasure.

 

[Hva med når du skal kanskje teste prostate senere i liviet? Da får du en (eventuelt flere) finger opp i rompa. betyr det at du er homofil? At du er unormal? NEI! Du vet selv hva som er greit]

Endret av roberteh
Fjernet sitat av slettet innlegg.
Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_*
Jeg er da en gutt! :D

 

First off, hva faen liksom, men jeg var med to jenter en gang hvor vi snakket masse om sex. Så sa plutselig hun ene "Hei, du, hvorfor er dere gutter så sjenerte når det kommer til å få en finger inn i rumpen under samleie?"

 

Min første reaksjon var "Har du problemer?", også snakket vi unaturlig lenge om dette...

 

Så, en gang når jeg var hjemme og runket (og egentlig kjedet meg også), tenkte jeg at jeg skulle prøve å ta en finger inn i rumpen da det visstnok var normalt. Og helvete satan, jeg gjorde det også. Ett sekund og KASCHOOM, jeg fikk pokker meg orgasme med en gang...

 

---------------------

 

Så, spørsmålet mitt er, er dette søren meg normalt/okay? Jeg er heterofil og det er jeg veldig sikker på, men allikevel... det føles veldig... galt å gjøre den form for extra pleasure!

 

Dette er helt normalt, gutter har sitt g-punkt i analen. Ved å stimmulere dette punktet, får gutter orgasme, ofte noen hekt sinnsyke orgasmer også:)

 

Hvis du liker en finger i analen, noe du tydligvis likte, siden du fikk orgasme med en gang. Da syns jeg du skal gjøre det og kunne oppleve hvor digg og hvor sterkt dette blir for deg:)

Lenke til kommentar

Kjæresten min er veldig på den analgreia med meg, men jeg tillatter kun en finger nå. Men da jeg spurte han om han ville prøve en finger (altså min finger i han) så lo han og sa nei. Han ville på ingen måte ha meg i nærheten av rumpehullet, men merker på hele han hvordan han reagerer når jeg nærmer meg, og det er absolutt ikke negativt. Tror han og ser på det som lite maskulint. Teit, for jeg tror han ville likt det.

Lenke til kommentar

'14' innlegg med fjas, usakligheter og annet fjoll er fjernet fra tråden. Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Hold dere til temaet i tråden.

 

Kommenter og still spørsmål ved tematikken, men da på en saklig og skikkelig måte.

 

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...