Gå til innhold

Battlefield 1943 - Fakta, Videoer og Diskusjon


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg er faktisk enig der, men har du testet bad company?

Det er noen av kartene ganske store, men det virker som om antall folk der er akkurat perfekt. Så jeg trur nok kartene blir bra i forhold til antall folk her også. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hvor lang tid det vil ta før det fjerde kartet blir tilgjengelig. Krever 43 millioner kills totalt. 1 mill kill pr dag, er ett snitt på ca 695 kills pr minutt (695*24*60=1 000 800). Det krever at 1000 spillere er på døgnet rundt, og dreper 42 pr time (42*24*1000=1 008 000). Så 43 millioner kills burde ikke ta så veldig lang tid. Lurer på om pc spillere får være med å bidra, hvis de legger sammens kills fra alle platformer, og det er en liten stund i mellom konsoll og pc lansering.

 

Sitter å ser på videoen over, dette ser bra ut. Og til litt over en hundre lapp så er det begrenset hvor stort tapet kan bli om jeg ikke skulle like det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

I et av intervjuene jeg har lagt ut, tror jeg han sier at det bare vil ta et par uker før kart nr. 4 vil være tilgjengelig. Det er opp til hver platform å skaffe seg 43 mill. kills. Så det blir sikkert litt "konkurranse" å se hvilken platform av 360 og ps3 som klarer det først!

Her kan man nemlig ikke skylde på piratkopiering! ;)

 

SYnd PC-versjonen ikke kommer før senere, så trur jeg starter med 360versjonen og kjøper meg pc-versjonen også hvis den skulle være bedre og få flere kart lagd av spillere! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

43 millioner kills - challengen skal ikke starte før den 10. juli.

Garantert for å gjøre det rettferdig for PS3 som får spillet en dag senere.

Nesten så jeg skal sykemelde meg for å spille dette spillet.

Det høres vel sykt ut, men har gledet meg siden det ble annonsert.

Lenke til kommentar
43 millioner kills - challengen skal ikke starte før den 10. juli.

Garantert for å gjøre det rettferdig for PS3 som får spillet en dag senere.

Nesten så jeg skal sykemelde meg for å spille dette spillet.

Det høres vel sykt ut, men har gledet meg siden det ble annonsert.

 

Haha, du er ikke aleine. :D Gleder meg bare mer til Mafia II, men det kommer ikke før om leeeeenge. Så er ikke vits å gå rundt å vente på det. :)

Lenke til kommentar

Usikker på om jeg skal fikse dette til XBL eller PC... Ser for meg at det her er et 360-spill av en eller annen grunn... Kort, greit, enkelt å komme inn i. Dessuten er det laang ventetid til september...

 

Hva skal dere?

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Det er absolutt et 360-spill frem til det kommer noe ekstra til PC-versjonen som ikke 360-versjonen får! ;>

 

Ihvertfall for meg!

 

Jeg kjøper begge om jeg må, DICE er min yndlingsspillutvikler og jeg sponser dem gjerne to ganger om jeg føler for det.

Lenke til kommentar

Tja. BF2141 er søppel i mine øyne, likeså BF:Heroes (underholdningsverdi kan vel diskuteres). Men Bad Company er jeg uenig i, det er min XBL favoritt og har vært det siden jeg fikk tak i det. Det er noen mangler, og de er litt store. Jeg syntes hitboxene kan være helt på trynet innimellom, og når det kombineres med at en tåler så ufattelig mye er det teit.

 

Men videoer ser ut for meg til at BC2 har fikset på dette, så vi får se.

 

Uansett, BF1943! Går nok for 360-versjonen, muligens begge som andre nevner. Litt skuffet over at det kun er tre classes og få våpen, men vi får se.

Lenke til kommentar

... Og hvis det var meg er jeg enig med Carlgutt, BF2 er på høyde med 1942.

 

Det virker som det alltid har 'vært' noe med Battlefield-serien. De to første hadde jo loadingtid fra helvette (Vietnam har jeg ikke prøvd), 2142 hadde jo reklamer in-game, Bad Company disse hitboxene, Heroes massive utsettelser...

 

Så får vi se hva som er/ blir 1943's catchphrase. ;)

 

EDIT: Det er i morgen, 8. juli det kommer på XBL? Og så 9. juli PS3, deretter september eller noe for PC?

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
43 millioner kills - challengen skal ikke starte før den 10. juli.

Garantert for å gjøre det rettferdig for PS3 som får spillet en dag senere.

Nesten så jeg skal sykemelde meg for å spille dette spillet.

Det høres vel sykt ut, men har gledet meg siden det ble annonsert.

Både XBOX, ps3 og PC versjonen samarbeider med de 43.000.000 killsa som kreves for å unlocke det siste mappet.

 

Om dere vil følge DICE gjengen på tiwtter ang. BF 1943 kan dere gå hit:

http://twitter.com/officialbf1943

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...