Gå til innhold

Battlefield 1943 - Fakta, Videoer og Diskusjon

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min klikker de fleste av gangene i det man er ferdig med en runde og skal søke inn den nye.

Da henger det seg, så virker som det har noe med connection som Bare Ban snakker om.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet (endret)

Disse frysningene kan visstnok skyldes packet loss.

We are 99% sure freezing is caused by packet loss and it is being sorted servers side.

http://twitter.com/OfficialBF1943

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Skjed EN gang med meg, på PS3 dog. Etter 5-6 timers intens fly dog-figthing in the pacific ocean :)

På bad company frøys dritten seg faktisk nesten ofte... Klikka på det... Hver gang jeg hadde fått tak i et helikopter og kommi meg opp i luften så...freeeeze :p

Hvem rank er alle foresten? Er selv blitt master sergant bronze. Nesten silver :)

Skrevet

Andre enn meg som ønsker seg en mer flat map?. Jeg føler ikke helt at kjøretøyene kommer til sin rett når man stort sett kun kan kjøre på smale veier.

Skrevet (endret)

PÅ tiden da BF1942 herjet var jeg konsollgutt. Gikk derfor glipp av det.

Men noe slikt som dette

http://www.youtube.com/watch?v=9qsxzRyrZ6E...feature=related

hadde vært stilig. Flere spillerer på en gang hadde heller ikke vært å forakte.

Jeg har det artig når jeg jeg spiller BF1943, men jeg føler at noe av atmosfæren og realismen har gått tapt til fordel for enkle løsninger og hasteverkarbeid.

Endret av -Zeitgeist-
Skrevet
De kommer sikkert til å slippe en map pack, er jo veldig mange som har kjøpt det, men den map packen kommer sikkert til og koste litt også...

Betaler jeg med glede :D

Skrevet (endret)

Satan så digg det er å fly! Litt latterlig hvor dårlig radius det er på bombene, virker som om man må få direct hit på folk for å drepe dem. Mye bedre å bruke MG å plukke folk med!

Haha, fikk faktisk nettop headshot på en kar i en båt, med fly-MG. :D

Endret av Whalecore

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...