Gå til innhold

Battlefield 1943 - Fakta, Videoer og Diskusjon


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper PS3 får det når vi når 43 mill kills også.

 

DICE announced the 4th Pacific location “Coral Sea” with Air Superiority Game Mode will be unlocked for players once they collectively reached 43 Million kills on the initial three maps, Wake Island, Guadalcanal, and Iwo Jima.

Lenke til kommentar

Har fått lagt noen timer ned i spilet siden i går. Er overbevist om at dette er verdt 100 raske. Elsker semi riflene i spillet og eg er imponert over lydbildet dette spillet her gir. i Likhet med BC må dette vere noe av det råeste eg har hørt i spill :D

 

I morra blir det MYE spilling tenker eg!

Lenke til kommentar

Ble egentlig positivt overrasket, hadde litt dårlige forventninger. Spillet føltes mye bedre ut enn f.eks. bad company, og flyvingen var smooth når man fikk dreisen på det. Rakk å bli Gold Private, samt hugge en fyr med sverd, teppebombe landsby, presisjonsbombe en tanks og suicide en haug ganger før trial tid var brukt opp.

 

Blir mest sannsynlig kjøp :)

Lenke til kommentar

Vurderer selv sterkt og kjøpe dette spillet, jeg klarer bare ikke bestemme meg for om jeg ønsker og kjøpe det til PS3'en eller Xbox 360'en, har prøvd trial på begge men er usikker.. Jeg liker kontrollen til xbox når det kommer til fps, men problemet er at den bråker så veldig, har også lest om nettverks problemer med xbox versjonen av spillet, noen som kan bekrefte om dette er rettet opp nå?

Lenke til kommentar
Vurderer selv sterkt og kjøpe dette spillet, jeg klarer bare ikke bestemme meg for om jeg ønsker og kjøpe det til PS3'en eller Xbox 360'en, har prøvd trial på begge men er usikker.. Jeg liker kontrollen til xbox når det kommer til fps, men problemet er at den bråker så veldig, har også lest om nettverks problemer med xbox versjonen av spillet, noen som kan bekrefte om dette er rettet opp nå?

Enkelt... ps3 har ikke hatt sånne problemer som Xbox at det fryser og lagger. I tillegg bråker PS3 mindre, lager mindre varme, så ville nok gått for ps3.

Lenke til kommentar

Har spillt ganske mange timer de siste 2 dagene, og har ikkje merket noen problemer ihvertfall. Spillet bruker jo HDD da så boksen din kan umulig støye noe særlig under spilling ? Med mindre du har en heelt vill vifte da :p

 

Men dette spillet må spilles med HØG lyd, den er jo vill!

Lenke til kommentar
Vurderer selv sterkt og kjøpe dette spillet, jeg klarer bare ikke bestemme meg for om jeg ønsker og kjøpe det til PS3'en eller Xbox 360'en, har prøvd trial på begge men er usikker.. Jeg liker kontrollen til xbox når det kommer til fps, men problemet er at den bråker så veldig, har også lest om nettverks problemer med xbox versjonen av spillet, noen som kan bekrefte om dette er rettet opp nå?

Enkelt... ps3 har ikke hatt sånne problemer som Xbox at det fryser og lagger. I tillegg bråker PS3 mindre, lager mindre varme, så ville nok gått for ps3.

 

Xbox hadde problemer dei første dagene pga serverene, no er dette fikset og du finne game med null lag med ein gang, go 360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...