Gå til innhold

Akambrukernes bilder - april/mai 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste fra LO.

 

Enkelte får mange mikrofoner i ansiktet samtidig. På en måte.

 

post-36083-1242340447_thumb.jpg

 

exif:

 

E-3, 50-200 @ 76mm (EFL 152mm), 1/40s, ISO800, f/2.8

 

 

100 % sample for de som er interessert. Mtp. håndholdt på den brennvidden, i det lyset, med den lukkertiden, den isoen og litt pressing av eksponeringen etterpå syns jeg ikke det er så fælt mye støy, og det er fortsatt mer enn nok detaljer. Jeg elsker 50-200.

 

 

post-36083-1242340425_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar
Disse tok jeg til Dagsavisen/FotoKnudsenPro-konkurransen som var, men da jeg skulle sende inn bildene mandag morgen fikk jeg bare server-feilmeldinger *sukk* ... jeg prøvde å sende de inn via mail, men jeg har ikke hørt noe fra dem, så jeg antar eposten min ble elegant ignorert :p. Jaja, jeg kom meg iallefall ut og fikk tatt bilder ... :)

 

3520083806_3d97b88b60.jpg

 

3524902320_7c27d1b134.jpg

 

Her var jeg for pessimistisk, det gikk tydeligvis fint å sende bildene inn på epost i siste liten; de kommer på trykk i Dagsavisen imorgen! *sprette champa... eh.. Tuborgen* :)

Endret av Laze
Lenke til kommentar
Er litt der, men ser ikke hvordan det er relevant.

For å være iso 500 synes jeg det er litt mye..

Om bildet i seg selv har støy og om det er meningen, det er en annen sak.

Ja, D2X er ikke noe god på støyhåndtering. En av grunnene til at enkelte fotografer velger å beholde det - nettopp grunnet kornene.

Lenke til kommentar
Var på en liten fisketur tidligere idag, fantastisk vær på sørvestlandet for tiden :D

 

Den lyssettningen du bruker må ha tatt meget lang tid og sette opp,siden du har klart og opplyse omgivelsene såpass bra,men ville nok gitt landet til venstre i bildet litt mer lys :p

 

Nyfanget Ørret og en grill setter alltid i gang smaksløkene mine :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...