Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PVR PVR PVR PVR PVR

 

Skjønner hvorfor ikke alle har det. Særlig når man bare har ett fjernsynsapparat i hus, og er flere enn én person. Det redder liv :thumbup:

Jo, men se for deg alt bråket det blir når kvinnfolket skal læres opp til å bruke en slik boks? Telefoner på jobb om åssen man gjorde dette igjen, mas om at du må sette ditt og datt på opptak og en helvetes kjeft om noe blir tatt opp feil. Det skal ikke være lett sier jeg bare...

Lenke til kommentar
"hvorfor kan du ikke litt oftere sitte sammen med meg i stuen? Betyr spillet virkelig mer enn det jeg gjør?"

"hvorfor kan du ikke litt oftere sitte sammen med meg på underholdningsrommet? Betyr virkelig Oprah mer enn det jeg gjør?"

* Applaus *

 

Tja..

 

 

Hun: "hvorfor kan du ikke litt oftere sitte sammen med meg i stuen? Betyr spillet virkelig mer enn det jeg gjør?"

Han: "hvorfor kan du ikke litt oftere sitte sammen med meg på underholdningsrommet? Betyr virkelig Oprah mer enn det jeg gjør?"

Hun: "Det er ikke det det handler om..." i en oppgitt tone, som etterfølges av

Jente:...

 

Gutt: Hva er galt?

 

Jente: Ingenting

 

Gutt: :hrm:

 

Repeat.

Lenke til kommentar

Tja..

 

 

Han: "hvorfor kan du ikke litt oftere sitte sammen med meg på underholdningsrommet? Betyr virkelig Oprah mer enn det jeg gjør?"

Hun: "hvorfor kan du ikke litt oftere sitte sammen med meg i stuen? Betyr spillet virkelig mer enn det jeg gjør?"

Han: "Det er ikke det det handler om..." i en oppgitt tone, som etterfølges av

Jente:...

 

Gutt: Hva er galt?

 

Jente: Ingenting

 

Gutt: :hrm:

 

Repeat.

 

:dremel:

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Nå om dagen, det aller meste. Ganske få serier jeg fortsatt ser på TV hvertfall..

 

Og, hva er det med jenter som vil ha masse trøst og råd når de er i en vanskelig situasjon, mens med en gang vi kommer med et problem og ønske om få oppmuntrende ord, så blir de mindre brysom og kommer med tåpelige kommentarer?

Lenke til kommentar

skjedde for 1 min siden.

 

Hun: Stikker i dusjen jeg.

Jeg: Kan jeg bli med? ( litt dusjkos er alltid stas ;))

Hun: Ja.

Jeg: *går inn på badet*

Hun: Jeg har det egentlig fryktelig travelt, skal bare dusje og ordne meg, så dra. Så kanskje vi kan dusje sammen en annen dag?

Jeg: Ja det går helt fint det.

Hun: HERREGUD, du trenger ikke å bli sur da!!!!

Jeg: :dontgetit:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
skjedde for 1 min siden.

 

Hun: Stikker i dusjen jeg.

Jeg: Kan jeg bli med? ( litt dusjkos er alltid stas ;))

Hun: Ja.

Jeg: *går inn på badet*

Hun: Jeg har det egentlig fryktelig travelt, skal bare dusje og ordne meg, så dra. Så kanskje vi kan dusje sammen en annen dag?

Jeg: Ja det går helt fint det.

Hun: HERREGUD, du trenger ikke å bli sur da!!!!

Jeg: :dontgetit:

 

Som professor på området kan jeg her konkludere med at hun testet deg, og ble missfornøyd når hun fikk høre hvor lett du aksepterte det. Hun ville nok at du skulle mase om å få være med. Det du gjorde ble nok tolket i hennes hode som om hun ikke er deilig nok for deg.

Lenke til kommentar

Neida, hun forventet at han skulle mase om å få være med, slik at hun kunne beskylde ham for å være en kåtsekk, komme med "mannfolk ass"-kommentarer og kjefte på ham og be ham tenke på noe annet enn sex. Når han godtok det så lett hadde hun derimot ikke grunn til å kjefte, og da må hun avreagere ved å dikte opp noe hun kan bli sur på ham for (her: at han liksom er sur.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...