Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Neida, hun forventet at han skulle mase om å få være med, slik at hun kunne beskylde ham for å være en kåtsekk, komme med "mannfolk ass"-kommentarer og kjefte på ham og be ham tenke på noe annet enn sex. Når han godtok det så lett hadde hun derimot ikke grunn til å kjefte, og da må hun avreagere ved å dikte opp noe hun kan bli sur på ham for (her: at han liksom er sur.)

Hehe ja der traff du nok spikeren rett på hodet. Noen ganger lurer jeg på om det går sport i å "late som han er sint så jeg kan være sint på ham" hos damer. Sikkert gøy det å. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere er klar over at jenter sier sånne dumme ting fordi dere liker det, ikke sant?
Hun : "Dere er klar over at jenter sier sånne dumme ting fordi dere liker det, ikke sant?"

Hahahaha. Faen meg dagens! :lol:

 

Dere er så søte :wee:

 

 

Så jenter bare spiller dumme fordi det skal være attraktivt for oss gutter?

 

Har jenter virkelig selvinnsikt?

Lenke til kommentar

*Jeg, pappa, farfar (Erling) og lillebror er ute i garasjen og beiser plank. Farmor kommer ut fra huset med en termos med kaffe og en kurv med kaker*

 

Brosjan på 7: Farmor, har du ikke melk, da? :(

Farmon: Herre Jemini, Erling, har du ikke tatt med melk til ungen?!

Farfar: :dontgetit:

 

Also: This: Altså, han var med på et gameshow, men å bli slappa av progremlederen var neppe med i betingelsene! Og når han slapper det "sterke kjønn" tilbake, da... :roll: Verste er at hun bare retter på håret etter slaget, han blir lagt i bakken av halve India og påført ribbeinsbrudd osv! Arg, jeg kjenner mannssjåvinisten (:roll:) i meg bli grønn av sinne! Heldigvis skal han saksøke henne, muahahaha. Ikke at han vinner frem, da, sannsynligvis.

Se filmen hos Youtube

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Mange jenter spiller dummere enn de er. Enkelte går inn i babymodus fordi de vet at de får viljen sin. Dr. Phil hadde en dame på showet som begynte å snakke babyspråk til mannen hver gang hun ikke fikk viljen sin, og hun prøvde å bruke det på Phil. Hilarious.

 

Skulle jeg likt å sett. Og, ja; jenter spiller dummere enn de er, og ikke sjeldent heller. Har bare blitt mer og mer "inn" med tiden. Jenter tror de skal være dumme og undergraver sin egen intelligens fordi de tror gutter liker det. En veninne av meg som bodde på østlandet, men har flytta til Bergen på skole, presterte å spørre om hun var fra sørlandet eller østlandet, og det med den reneste Oslodialekten du kan tenke deg. Det hører med til historien at hun ikke bodde midt i Oslo, men litt lenger sør. Hun er 16 btw. De fleste gjør det vel for oppmerksomheten, I guess. Må være utrolig trist å vite at alle tror du er mye dummere enn du er tenker nå jeg.

Lenke til kommentar
Skulle jeg likt å sett. Og, ja; jenter spiller dummere enn de er, og ikke sjeldent heller. Har bare blitt mer og mer "inn" med tiden. Jenter tror de skal være dumme og undergraver sin egen intelligens fordi de tror gutter liker det.

Jeg blir så forbanna på sånne jenter. En kamerat prøver seg på ei som drar den der hele tida, og så sinna jeg blir. Uansett hva du sier så svarer hu "ååå, hva mener du?". Får lyst å gi hu en alboga i strupen så hu aldri sier noe igjen noen gang. Satans frustrerende.

 

Finne på noe nytt? :shrug:

OH SWEET LEMONADE, YEAH SWEET LEMONADE!

 

 

Bytt navn fra sitronade til lemonade og vi kan begynne å snakke

 

 

 

## dobbelpost slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Madammen hadde ein tendens til å væra ekstremt sjalu, om eg vanka med andre jenter i skulesamanheng o.l. Dette har no betra seg eindel, og openbara nokre logiske brister:

Eg skulle hjelpa ei gamal venninde madammen ikkje har møtt, med matte. (For ei setning!!)

Ho spurte og grov litt, men alt var såre vel, og ho såg ingen problem med at me kom saman ein kveld og gjekk gjennom stoffet. Så kom bristen: Ho ville sjå bilete av matteslitaren, for å sjå om ho var min type eller ei. (Fin/ikkje fin, i hennar auge.)

Om ho var stygg, var det same kor me sat. MEN: Om ho var fin, måtte me vera hjå ho...

 

Om madammen fekk hjelp av ein casanova til eit eller anna, hadde eg, (om eg var sjalu) heller sett meg til på ein stol alà observatørane i "Salmer fra kjøkkenet".

Lenke til kommentar
Ja, menn har enklere for bli avhengig av pc, fordi det er flere menn som bruker pc

Jesus kristus kjærring, les det du sier. I følge din logikk ville en mann som brukte en pc akkurat like mye som ei dame ha større sjanse for å bli avhengig av den. Det er bare tull.

 

For det første - du er i ingen posisjon til å kalle meg kjerring. Vær høflig.

For det andre, utover flere innlegg poengterer jeg at grunnen til at menn blir lettere avhengig er at de bruker pc mer. INGEN steder in mine innlegg har jeg sagt at dersom en mann og en kvinne som bruker like mye tid på pc, så er det større sjanse for å bli avhengig.

Kjerring.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=14618292

Lenke til kommentar

Hæhæ, jeg snakka med ei på msn, fortalte hu at jeg var i litt dårlig humør, hu svarer med å sende en youtube video. Jeg kødder litt om at den var litt lame, plutselig har jeg ødelagt det bra humøret hennes fordi jeg ikke likte at hu prøvde å få meg i bedre humør, og vips så drar hun faren hennes som døde da hun var 9 på en eller annen måte inn i samtalen, deretter begynnte hunå grine. Da var alt det gode humøret hennes ødelagt, og det var visst min skyld .....

 

Faen så langt damer kan dra en liten tull.. :roll:

Lenke til kommentar

Ahh.. Kanskje jeg skal begynne slik jeg også. :wee:

 

Btw, dette skjedde i går:

 

Dama: Er skikkelig syk jeg. :hm:

Jeg: Ja, du ser ikke helt frisk ut. :(

Dama: NÅ ER JEG ALVORLIG FORNÆRMET!

 

Wat? Har ofte fått høre at jeg ikke ser helt frisk ut når jeg er dårlig. :p

 

EDIT: Dette var visst min post 3k! :new_woot:

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...