Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

KongKake, du har så rett.

Når dama mi er på 'jentekveld' så holder jeg meg langt f-- unna telefoner og alt som kan føre til at hun når tak i meg :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

BUMP.

+ at hvis jeg glemmer smaylie på msn eller sms når jeg snakket med damen , så var jeg visst skikkelig forbanna :p

en dag : Hei pus <3 :love: / :D

hun : Hei (L) :D osv.

en annen dag ,

litt sur en dag , og sa

hei pus

hun bare: hei (L) er du sur på meg?:S

nei hvorfor skulle jeg være det?

du skrev ikke smaylier .

:no:

dette gjelder de fleste jentene jeg skriver med egenltig, så endte opp med å kutte ut smayliene :p

for 2 år siden kom jeg inn en dag etter å ha vært ute. jeg kom hjem 10 minutt for sent, skulle være hjemme til midnatt, men kom 00.10.

hun bare hvorfor kom du for sent? du lukter røyk .

glemte tiden. en venninne av meg røyker. hun ser på meg i 10 sekund og sier, å herregud, min sønn har vært og tatt narkotika. OKAAAY?

Endret av dan882
Skrevet
KongKake, du har så rett.

Når dama mi er på 'jentekveld' så holder jeg meg langt f-- unna telefoner og alt som kan føre til at hun når tak i meg :p

Godt å vite at jeg ikke er den eneste. Skulle holdt meg unna telefonen i kveld jeg også, for nå får jeg sikkert nok av greier å rydde opp i. :p Var tydeligvis frekt av meg å ville prate med dama uten at hun hadde på høytaler, slik at jeg kunne prate litt mer privat og slippe gnålet til venninna.

M: Kan jeg prate med deg i fred?

J: Nei, kan ikke det.

M: jeg vil prate med deg uten maset til "venninne".

J: Nå var du frekk mot "venninne" *surmule*

M: Var ikke frekk da, vil jo bare prate med deg i fred.

J: Jo, du var frekk.

M: :ermm:

Og jeg har sikkert ringt opp til henne 30 ganger i kveld for å bare bli avbrytt på de fleste måter. Nei, neste gang holder jeg meg laaaaaaaaaaaaaangt unna telefonen. :p

Skrevet
Og jeg har sikkert ringt opp til henne 30 ganger i kveld for å bare bli avbrytt på de fleste måter.

Wtf, hva med å holde litt avstand den kvelden hun er opptatt?

Skrevet
Og jeg har sikkert ringt opp til henne 30 ganger i kveld for å bare bli avbrytt på de fleste måter. Nei, neste gang holder jeg meg laaaaaaaaaaaaaangt unna telefonen. :p

Et lite hint. Jenter like ikke needie gutter og å ringe 30 ganger på mindre enn en måned blir nok litt i meste laget ja ;)

Skrevet

Haha, var snakk om å få til en samtale på to minutter for å spørre om når hun var hjemme da, uten å bli avbrutt av en venninne i bakgrunnen som ber hun legge på. Men jeg tar hintet.

Skrevet

Sendte SMS, og ja, plutselig fikk jeg et svar fra venninna. Så SMS er utelukket. :p Men til slutt tok jeg hintet, og nå venter jeg heller til hun er hjemme.

Skrevet
Sendte SMS, og ja, plutselig fikk jeg et svar fra venninna. Så SMS er utelukket. :p Men til slutt tok jeg hintet, og nå venter jeg heller til hun er hjemme.

Hvor gammel er disse jentene?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...