Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å laste ned android programmer på PC-en, og legge de over på telefonene?

 

Er det mulig å få tilgang til android market på PC-en?

 

Takker.

Anbefaler AppBrain. Man lager seg en konto, browser apps på datamaskinen og får synkronisert en liste som du har plukket ut til telefonen og kan deretter laste ned én og én.

 

Kommer garantert til å bruke denne siden. MEN, det lar meg vel ikke laste ned selv programmene på PC-en?

Eller har jeg misforstått?

 

EDIT: Arrghh, koster Locale penger? Jeg får altså ikke fatt i det med min Desire ...? Noen vei rundt dette?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Hva er det egentlig denne studieappen gjør? :blush:

Er faktisk ikke helt sikker på hva de mener med flash cards, er det digitale bøker, på en måte?

Flash cards, kan sammenlignes med mange forskjellige brettspill, f.eks. Trivial Pursuit. Det er da kortene det er snakk om. Et spørsmål på den ene siden av kortet, og svaret på andre siden. Nå har jeg ikke prøvd appen, men virker som en grei app for å pugge enkle spørsmål og svar. F.eks. teoriprøve for bil.

 

Tasker

Gratis alternativ til Lokale, som også kan gjøre mye mye mer

Er beta, finnes ikke i Market, last ned her!

Dette er en veldig avansert app - du er herved advart - men hvis du leser de mange tipsene i programmet (bruk hjelp-knappene) og gidder å knote litt kan du gjøre masse gøy!

Les også FAQ, Wiki, Tutorials etc. her: http://tasker.dinglisch.net/

Hmm, må prøves. Er utrolig misfornøyd med kjøp av Locale 1.0, altfor mye bugs og litt for lite oppfølging.

Lenke til kommentar

 

 

Det er jo ikke det samme i det hele tatt. Her kan du laste ned musikken, ikke mer enn det vel? Kunne jo like gjerne brukt tpb eller en annen tracker da.

 

Om du finner like mye relevante treff på åpne trackere så kan du like gjerne bruke dem. Music Junk har jo faktisk et bredere utvalg en wimp/spotify.

 

Det er vel neppe like enkelt å ha tilgang til egne spillelister (gjerne offline), og bla gjennom artister, album, sjangre, topplister eller liknede. Om du ikke ser fordeler med Eimp/Spotify over dette har du enten aldri brukt noen av dem, eller ikke forstått hvordan man kan bruke dem. Tror ikke det er mange som bruker spotify/wimp til å finne en og en sang de skal høre på, og gjenta søkeprosessen for hver eneste sang så fort den forrige er ferdig med å spille. Tror ikke folk hadde betalt for det, gitt.

 

Ser ikke den store forskjellen av å bruke wimp sine offline playlists, VS det å bruke playlists og mp3 fra Android spillern. Har brukt Wimp og spotify masse, men på telefonen har jeg kun brukt Wimp. Den er alt for ustabil på android til at den kan konkurere med "ekte" mp3 filer (enn så lenge) :) Men jeg har ikke tenkt å si opp wimp abonemmentet enda. Håper på at det kommer en patch snart. Er lei av å måtte bygge opp playlistene mine på nytt, og så synke de offline igjen hver gang det krasjer.

Lenke til kommentar

Er det mulig å laste ned android programmer på PC-en, og legge de over på telefonene?

 

Er det mulig å få tilgang til android market på PC-en?

 

Takker.

Anbefaler AppBrain. Man lager seg en konto, browser apps på datamaskinen og får synkronisert en liste som du har plukket ut til telefonen og kan deretter laste ned én og én.

 

Kommer garantert til å bruke denne siden. MEN, det lar meg vel ikke laste ned selv programmene på PC-en?

Eller har jeg misforstått?

 

EDIT: Arrghh, koster Locale penger? Jeg får altså ikke fatt i det med min Desire ...? Noen vei rundt dette?

 

Lasta da ned Locale for ett par dager siden?

Android Marked??

Lenke til kommentar

Da har jeg testet google maps og navigering via det.

 

Stemmestyringen er en form for text2speech, så denne er fryktelig dårlig.

 

Ellers virker det helt ok, men ikke i nærheten så bra som andre programmer som koster penger.

 

Nå er det en modifisert versjon av google maps UK jeg har testet, og skal teste videre i morgen. Det er mulig tale er helt annerledes på original versjonen, så husk på at dette bare er en versjon som noen har endret på.

Lenke til kommentar

er det mulig å slå av oppstartlyd? (når jeg slår på telefonen)

Jeg tror ikke det er mulig. Eneste alternativ er å dempe volumet på telefonen til mute før du skrur den av. Jeg har lest på diverse fora at det visstnok skal være mulig å redigere noen filer, men det krever visst root-tilgang.

Lenke til kommentar

Noen ting som jeg savner på min Desire, godt mulig at noen har nevnt det før, men denne tråden begynner å bli litt lang:

 

Jeg har ikke sortert musikksamlingen min etter ID3 tags, men etter mapper. Finens det en musikkspiller som lar med spilel musikk etter mappestruktur?

 

Skru av og på led lyset på Desire. (Har sett en til droid som heter b&b et eller annet, men denen funker ikek for desire)

 

Sms widget. Finnes det en widget som viser meg siste (eller de siste) sms meldingene jeg har mottatt?

 

Webcam. Finnes det noen app som gjør at jeg kan bruke telefonen som et webcam til pcen?

Lenke til kommentar

Math Alarm Clock er en alarmklokke som krever at du må løse et regnestykke før du får skrudd av alarmen. Dette er imidlertid payware, som ikke alle dermed kan benytte.

 

Alarmed Lite

Dette er en tilsvarende alarmklokke hvor du også må løse regnestykker før alarmen kan skrus av. Denne versjonen er gratis.

 

Link.

post-48147-1271890520,113_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...