Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det mulig å slå av oppstartlyd? (når jeg slår på telefonen)

Jeg tror ikke det er mulig. Eneste alternativ er å dempe volumet på telefonen til mute før du skrur den av. Jeg har lest på diverse fora at det visstnok skal være mulig å redigere noen filer, men det krever visst root-tilgang.

 

Finnes ett program som gjør dette. Setter tlf på mute når du slår den av, og justerer tilbake volumet når den kommer på igjen. På den måten slipper du lydene under oppstarten.

 

søk etter silent boot eller noe slikt:p

Lenke til kommentar

Noen som har testet de forskjellige programmene til turer og løping som er tilgjengelig?

 

Har selv kun testet MyTracks, men om noen har testet flere vil jeg gjerne vite hvordan dette er opp mot sportypal og runkeeper.

 

Er der andre alternativer som er bra så kom gjerne med de også.

 

For min del er det heller lite jogging, men mer turer i fjell som gjelder, så om der er et program mer egnet til dette hadde det vært helt supert.

Lenke til kommentar

Jeg har lastet ned CardioTrainer og Endomondo. Har ikke fått testet dem enda, da jeg er litt redd for å ta med telefonen ut på treningstur (ny mobil...). Har planer om å kjøpe armbånd til telefonen slik at jeg kan få brukt den til dette. Kommer fra Nokia SportsTracker, så spent på hvordan overgangen blir!

Lenke til kommentar

Finnes det pulsklokker som fungerer med slike programmer? Gjerne over bluetooth?

Ja, det finnes pulsbelter med bluetooth. Ingen norsk forhandler, såvidt jeg kan se. Dette pulsbeltet selges også i en pakke sammen med passende programvare hos Run.GPS, men de sender ikke til Norge sist jeg sjekket.

 

Det finnes også et open source prosjekt kalt zephyropen for å logge data fra dette pulsbeltet.

Lenke til kommentar

Jeg fant en utvei for å kjøpe betal-apps på android market i dag. Beklager hvis denne løsningen er postet her tidligere.

 

Jeg hadde et brukt at&t simkort liggende. Disse fåes kjøpt for en femmer på ebay. Jeg satte kortet i telefonen (HTC Desire), og da jeg åpnet market var betal-apps på plass. Market-appen godtok av en eller annen grunn ikke visa-opplysningene mine, så jeg opprettet en Google Checkout-konto.

 

Etter å ha valgt app, kom Checkout automatisk opp som betalingsmåte og appsen lastet ned. :thumbup:

Lenke til kommentar

Altså et inaktivt/utløpt SIM-kort uten noe aktivt abonnement? Antar at paid apps kun er aktive mens det kortet står i, og forsvinner igjen om du bytter tilbake til ditt norske SIM-kort?

Kortet er et brukt/utløpt at&t kort. Ja, du må sette inn kortet for å laste ned/oppdatere betal-apps. Appsene kommer heller ikke opp under "nedlastede apps" i norsk "Android Market" på telefonen. Men de fungerer helt fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...